Anyway, fortæl mig lige om jeg er den eneste der har voldsom prutudvikling, og om der er noget man kan gøre for at mindske gassen, fordi det LUGTER!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

calvin skrev:Hej, jeg indtager ca. 4kg proteinpulver om måneden, og min mave har det super, men jeg får desværre en stor gasudvikling.. Det svinger lidt, men jeg ved ik om det er pruttepulveret, eller om det er genetisk, eftersom min morfar rest in peace) og min mor prutter voldsomt og ekstremt! Kan eventuelt ligge mp3 op hvis i tvivler...
Anyway, fortæl mig lige om jeg er den eneste der har voldsom prutudvikling, og om der er noget man kan gøre for at mindske gassen, fordi det LUGTER!

congoboy skrev:calvin skrev:Hej, jeg indtager ca. 4kg proteinpulver om måneden, og min mave har det super, men jeg får desværre en stor gasudvikling.. Det svinger lidt, men jeg ved ik om det er pruttepulveret, eller om det er genetisk, eftersom min morfar rest in peace) og min mor prutter voldsomt og ekstremt! Kan eventuelt ligge mp3 op hvis i tvivler...
Altså når jeg giver den gas, så skal jeg satme også love dig at der en voldsom gang i krudttønden, så du er ikke den eneste, og lugten ? den er ubeskrivelig...

ØbroMorten skrev:Den kostplan indeholder jo absurd meget pulver. Du drikker jo 5 shakes om dagen + andre tilskud![]()
Jeg ville skære voldsomt drastisk ned på det forbrug, og få mig noget ordentligt mad i stedet for.
EDIT:
Du har ikke brug for proteinpulver. Du har brug for protein!

calvin skrev:ØbroMorten skrev:Den kostplan indeholder jo absurd meget pulver. Du drikker jo 5 shakes om dagen + andre tilskud![]()
Jeg ville skære voldsomt drastisk ned på det forbrug, og få mig noget ordentligt mad i stedet for.
EDIT:
Du har ikke brug for proteinpulver. Du har brug for protein!
Proteinpulver er billigere end rigtig protein, og desuden har jeg opnået "absurd" gode resultater, så ser ingen grund til at stoppe.. Jeg følger i grove træk samme kostplan som nr. 5 til vm i bodybuilding hvad angår indtag af proteinpulver, jeg ligger dog lidt over, og indtager ca. 50gr. mere dagligt. Men jeg vil give dig ret, jeg indtager absurd meget pulver, men hej if thats what does it for me;)

Bodypump skrev:Man får nogle klamme gasudslip når man tager kreatin. og det kan man vidst ikke gøre meget ved.

calvin skrev:Tænk på at jeg spiser ca. hver 2-3 time!..

congoboy skrev:calvin skrev:Hej, jeg indtager ca. 4kg proteinpulver om måneden, og min mave har det super, men jeg får desværre en stor gasudvikling.. Det svinger lidt, men jeg ved ik om det er pruttepulveret, eller om det er genetisk, eftersom min morfar rest in peace) og min mor prutter voldsomt og ekstremt! Kan eventuelt ligge mp3 op hvis i tvivler...
Altså når jeg giver den gas, så skal jeg satme også love dig at der en voldsom gang i krudttønden, så du er ikke den eneste, og lugten ? den er ubeskrivelig...

calvin skrev:Jeg følger i grove træk samme kostplan som nr. 5 til vm i bodybuilding hvad angår indtag af proteinpulver, jeg ligger dog lidt over, og indtager ca. 50gr. mere dagligt.

+Faktor skrev:Hvad er det præcis, du vil have et billede af sammen med kostplanen?

+Faktor skrev:calvin skrev:Jeg følger i grove træk samme kostplan som nr. 5 til vm i bodybuilding hvad angår indtag af proteinpulver, jeg ligger dog lidt over, og indtager ca. 50gr. mere dagligt.
Som nr. 5 til VM i bodybuilding? Hvorfor tog du ikke nummer 1? Han må da være langt bedre at efterligne!![]()
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Hippokrates skrev:+Faktor skrev:Hvad er det præcis, du vil have et billede af sammen med kostplanen?
Muligvis et billede af personen der poster kostplanen, for hvis man ikke er stor og stærk, når man benytter kostplanen, så kan kostplanen jo umuligt være god?

tjr skrev:Du drikker 1½ liter mælk om dagen. Har du overvejet om det har en indflydelse?

calvin skrev:Hippokrates skrev:+Faktor skrev:Hvad er det præcis, du vil have et billede af sammen med kostplanen?
Muligvis et billede af personen der poster kostplanen, for hvis man ikke er stor og stærk, når man benytter kostplanen, så kan kostplanen jo umuligt være god?
Præcis, eftersom målet er maksimal vækst, og spar mig lige for den nedladende tone mr. Jeg er da udmærket klar over at en kostplan til en der ikke ønsker at være stor og stærk kan være god, men hvad har det med sagen at gøre? Det er uden for kontekst. Desuden er dokumenteret praktiske erfaringer med kosten og træningen bedre end teoretisk navlepilleri - derfor billede.. Ikke at jeg klandrer nogle herinde at være teoretiske navlepillere, siger det bare..

Hippokrates skrev:+Faktor skrev:Hvad er det præcis, du vil have et billede af sammen med kostplanen?
calvin skrev:+Faktor skrev:calvin skrev:Jeg følger i grove træk samme kostplan som nr. 5 til vm i bodybuilding hvad angår indtag af proteinpulver, jeg ligger dog lidt over, og indtager ca. 50gr. mere dagligt.
Som nr. 5 til VM i bodybuilding? Hvorfor tog du ikke nummer 1? Han må da være langt bedre at efterligne!![]()
fordi det var nr. 5 der coachede mig, og fordi jeg hellere vil ligne ham end nr. 1.
Okay du foreslår altså at jeg får mine 20-30gr. protein gennem en grovbolle med pålæg. Hvis jeg skal spise 4 måltider bliver det cirka til 400gr. pålæg dagligt

calvin skrev:Hippokrates skrev:+Faktor skrev:Hvad er det præcis, du vil have et billede af sammen med kostplanen?
Præcis, eftersom målet er maksimal vækst, og spar mig lige for den nedladende tone mr. Jeg er da udmærket klar over at en kostplan til en der ikke ønsker at være stor og stærk kan være god, men hvad har det med sagen at gøre? Det er uden for kontekst. Desuden er dokumenteret praktiske erfaringer med kosten og træningen bedre end teoretisk navlepilleri - derfor billede.. Ikke at jeg klandrer nogle herinde at være teoretiske navlepillere, siger det bare..

calvin skrev:tjr skrev:Du drikker 1½ liter mælk om dagen. Har du overvejet om det har en indflydelse?
Nej, jeg har aldrig været glad for mælk, og hverken min mor eller morfar (rest in peace) drak særlig meget mælk, og de pruttede næsten værre end jeg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster