hvis andre har nogen arnold-billeder man ikke har set 1000x gange, så post løs

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

BOOBS skrev:hvor har du de billeder fra hamper![]()
har heller aldrig set nogle af dem før??

Misterhamper skrev:BOOBS skrev:hvor har du de billeder fra hamper![]()
har heller aldrig set nogle af dem før??
Næsten hver gang jeg ser noget Arnold, ryger de ned på computeren... har mange flere billeder af arnold end jeg har af tøser

Misterhamper -
Næsten hver gang jeg ser noget Arnold, ryger de ned på computeren... har mange flere billeder af arnold end jeg har af tøser Cool

heli0z- skrev:Misterhamper -
Næsten hver gang jeg ser noget Arnold, ryger de ned på computeren... har mange flere billeder af arnold end jeg har af tøser Cool
Du er vel ikk blevet bøsse ?

Misterhamper skrev:heli0z- skrev:Misterhamper -
Du er vel ikk blevet bøsse ?
Nej man er da ikke bøsse fordi man elsker arnold

Bork skrev:Fedeste fysik nogensinde.

cj8000 skrev:Bork skrev:Fedeste fysik nogensinde.
Ikke engang i top 10![]()
Men god af den tid han "levede" i

mathias1989 skrev:I burde allesammen se dokumentaren Arnold Schwarzenegger - Pumping Iron! :D
Det er en dokumentar om hans forberedelser op til Mr. Olympia 1975. Den varer 85 min, og er et must for Arnold fans! :D
Super, SUPER god film! =D>

cj8000 skrev:Bork skrev:Fedeste fysik nogensinde.

8800 skrev:cj8000 skrev:Bork skrev:Fedeste fysik nogensinde.
Kommer da så sandelig an på, hvilke kriterier man anlægger.
Synes Arnold havde en super form og man må sige han havde god genetik hvad angår patværket!

the-QB skrev:8800 skrev:cj8000 skrev:Bork skrev:Fedeste fysik nogensinde.
Ikke engang i top 10 :wink:
Men god af den tid han "levede" i :8
Kommer da så sandelig an på, hvilke kriterier man anlægger.
Synes Arnold havde en super form og man må sige han havde god genetik hvad angår patværket!
Set fra et bodybuilding perspektiv er han langt fra den bedste gennem tiderne.. alene hans proportioner, eller mangel på samme, sender ham et godt stykke ned :)

Dingo skrev:Arnold er som sagt numero uno, men ja hans ben var meget små, hans triceps haltede også.. Feed fysik men symmetri mæssigt var den ikke heeelt god..
Til Pumping iron: Nej det er ikke dokumentar, det er doku dramaSe ekstra materialet, det er også super fedt!
Men filmen er svær at få fat på, jeg fik afslag fra et par forhandlere EFTER jeg havde bestilt den fordi de ikke kunne skaffe den..
Men det lykkedes til sidst

Odysseus skrev:Arnold vil altid være den fedeste!!! ALTID![]()
![]()
Og på en tæt 2'er kommer Frank "The Wrath" McGrath!

SPH skrev:Dingo skrev:Arnold er som sagt numero uno, men ja hans ben var meget små, hans triceps haltede også.. Feed fysik men symmetri mæssigt var den ikke heeelt god..
Til Pumping iron: Nej det er ikke dokumentar, det er doku dramaSe ekstra materialet, det er også super fedt!
Men filmen er svær at få fat på, jeg fik afslag fra et par forhandlere EFTER jeg havde bestilt den fordi de ikke kunne skaffe den..
Men det lykkedes til sidst
Hans symmetri fejlte saament ikke det store, det gjorde hans proportioner til gengaeld!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster