for jeg synes kanon om bb.dk og elsker det så håber bare at alle kunne være glade.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
for jeg synes kanon om bb.dk og elsker det så håber bare at alle kunne være glade.

020994 skrev:jeg synes at gennem et stykke tid har nogle person ( ingen navne ) var rigtig gode til at række ned på folk og bare komme med svar som kan virke irriteret, som om de vil række ned på folk eller som om at man var dum i hovedet ved at spørge. jeg går ind for en god tone på boardet og hvis man vil svare så svar venlig. det ville jeg meget gerne fortrækkefor jeg synes kanon om bb.dk og elsker det så håber bare at alle kunne være glade.

Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne

8800 skrev:Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne
Hvem har lavet en ny bruger?
Synes ikke det er en god ide med navne. Så bliver debatten bare personlig. Det er langt bedre vi tager en principiel debat og forhåbentligt bliver enige om, at en fornuftig omgangstone er en selvfølge når man klikker rundt på bb.dk.![]()
Man kan jo kun opfordre folk til at smide en smiley eller to i deres indlæg når de skriver, så meningen ikke misforståes.

Xiva skrev:8800 skrev:Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne
Hvem har lavet en ny bruger?
Synes ikke det er en god ide med navne. Så bliver debatten bare personlig. Det er langt bedre vi tager en principiel debat og forhåbentligt bliver enige om, at en fornuftig omgangstone er en selvfølge når man klikker rundt på bb.dk.![]()
Man kan jo kun opfordre folk til at smide en smiley eller to i deres indlæg når de skriver, så meningen ikke misforståes.
My bad! Jeg var sikker på at den sagde Indlæg: 1![]()
![]()
Jeg syntes ikke at debatten bliver personlig, men har faktisk oplevet at folk som generalt tit taler ned til folk ikke er klar over det, før de faktisk får det advide.

KBN skrev:Jeg synes faktisk at omgangstone på bb.dk er rigtig god og sober i forhold til mange andre online fora rundt omkring på nettet.
Selvfølgelig vil der altid være enkelte idioter, der skal drage en diskussion ned på et lavt plan med personlige angreb, men det er sjældent at jeg oplever det herinde.

Martin G skrev:Synes at tonen er passende, der er en tilstrækkelig blanding af meget empatiske personer herinde og folk der kan påpege, når der trædes over stregen for selvstændig tænkeevne, synes den generelle karma herinde er ganske god og alt kan også blive for sukkersødt efter min mening.Men det er jo naturligvis min personlige holdning og ikke boardets.

8800 skrev: og kærtegne hinanden ved rectum.

8800 skrev:Jamen helt sikkert. Vi skal jo ikke løbe rundt med røgelsespinde og kærtegne hinanden ved rectum. Så lang tid, der ikke er nogen, der bliver kede af det er jeg glad

EmilB skrev:Synes tonen herinde er bedre end andre steder. Dog kan folk til tider ha' det med at gå efter manden og ikke efter bolden (eg. OMFG DU DØDLØFTER KUN 150 KG DU VED INGENTING.)

Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne

8800 skrev: Vi skal løbe rundt med røgelsespinde og kærtegne hinanden ved rectum.

phillimus skrev:Er der ikke noget med et højt testniveau giver lavere intelligens. Så ergo må alle de stærke jo være de dummeste!!

Equus skrev:phillimus skrev:Er der ikke noget med et højt testniveau giver lavere intelligens. Så ergo må alle de stærke jo være de dummeste!!
jeps og du må jo så være meget klog

phillimus skrev:Equus+Anders. I skal nok inden I går i seng, tape jeres hånd fast til rectum. Ellers kommer jeg og owner jer.

rask skrev:Som mange andre har nævnt så er det ganske fornuftigt herinde. Jeg har været en del af 2 andre fora: pokernet.dk og xplayn.com, og hvis man sammenligner de to fora med dette, så er dette uden tvivl Nirvana.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster