Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Omgangs tone på bb.dk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

jeg synes at gennem et stykke tid har nogle person ( ingen navne ) var rigtig gode til at række ned på folk og bare komme med svar som kan virke irriteret, som om de vil række ned på folk eller som om at man var dum i hovedet ved at spørge. jeg går ind for en god tone på boardet og hvis man vil svare så svar venlig. det ville jeg meget gerne fortrække :dance: for jeg synes kanon om bb.dk og elsker det så håber bare at alle kunne være glade.
"What's the point? No one will see my quads anyway,". You just missed the point. Looking good for appearances or for competitions is one thing, but great bodybuilding is more than that. It has to be more than that, or you just don't get it.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Fitnesshouse

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

020994 skrev:jeg synes at gennem et stykke tid har nogle person ( ingen navne ) var rigtig gode til at række ned på folk og bare komme med svar som kan virke irriteret, som om de vil række ned på folk eller som om at man var dum i hovedet ved at spørge. jeg går ind for en god tone på boardet og hvis man vil svare så svar venlig. det ville jeg meget gerne fortrække :dance: for jeg synes kanon om bb.dk og elsker det så håber bare at alle kunne være glade.

Helt enig. En god omgangstone er et varemærke for bb.dk og noget vi bør værne om :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne :)

Hvem har lavet en ny bruger?

Synes ikke det er en god ide med navne. Så bliver debatten bare personlig. Det er langt bedre vi tager en principiel debat og forhåbentligt bliver enige om, at en fornuftig omgangstone er en selvfølge når man klikker rundt på bb.dk. :)

Man kan jo kun opfordre folk til at smide en smiley eller to i deres indlæg når de skriver, så meningen ikke misforståes. :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:
Xiva skrev:Jeg syntes vi skal have nogen navne på bordet, for folk som taler ned til andre folk er tit ikke klar over de gør det, før de faktisk får det advide. Og eftersom du har lavet en ny bruger for at fortælle dette, kan du vel ligeså godt nævne navne :)

Synes ikke det er en god ide med navne. Så bliver debatten bare personlig. Det er langt bedre vi tager en principiel debat og forhåbentligt bliver enige om, at en fornuftig omgangstone er en selvfølge når man klikker rundt på bb.dk. :)

Man kan jo kun opfordre folk til at smide en smiley eller to i deres indlæg når de skriver, så meningen ikke misforståes. :)

My bad! Jeg var sikker på at den sagde Indlæg: 1 :lol: :mrgreen:

Jeg syntes ikke at debatten bliver personlig, men har faktisk oplevet at folk som generalt tit taler ned til folk ikke er klar over det, før de faktisk får det advide.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:
8800 skrev:

My bad! Jeg var sikker på at den sagde Indlæg: 1 :lol: :mrgreen:

Jeg syntes ikke at debatten bliver personlig, men har faktisk oplevet at folk som generalt tit taler ned til folk ikke er klar over det, før de faktisk får det advide.

Så synes jeg du skal benytte muligheden for at se sende velovervejet og velformuleret PB til vedkommende. :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Jeg synes faktisk at omgangstone på bb.dk er rigtig god og sober i forhold til mange andre online fora rundt omkring på nettet.
Selvfølgelig vil der altid være enkelte idioter, der skal drage en diskussion ned på et lavt plan med personlige angreb, men det er sjældent at jeg oplever det herinde. :)

Geografisk sted: Odense

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

KBN skrev:Jeg synes faktisk at omgangstone på bb.dk er rigtig god og sober i forhold til mange andre online fora rundt omkring på nettet.
Selvfølgelig vil der altid være enkelte idioter, der skal drage en diskussion ned på et lavt plan med personlige angreb, men det er sjældent at jeg oplever det herinde. :)

synes jeg bestemt også, bb.dk er for det meste rigtig godt men synes bare stadig, enkle personer kan ødelægge det, sort humør kan være sjovt og det har jeg ikke noget imod. men indlæg som er skrevet i ren irritation eller for at række ned på folk kan jeg ikke lide ! :wink:
"What's the point? No one will see my quads anyway,". You just missed the point. Looking good for appearances or for competitions is one thing, but great bodybuilding is more than that. It has to be more than that, or you just don't get it.
Brugeravatar

Træner her: Fitnesshouse

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Synes at tonen er passende, der er en tilstrækkelig blanding af meget empatiske personer herinde og folk der kan påpege, når der trædes over stregen for selvstændig tænkeevne, synes den generelle karma herinde er ganske god og alt kan også blive for sukkersødt efter min mening. :) Men det er jo naturligvis min personlige holdning og ikke boardets.

Martin G skrev:Synes at tonen er passende, der er en tilstrækkelig blanding af meget empatiske personer herinde og folk der kan påpege, når der trædes over stregen for selvstændig tænkeevne, synes den generelle karma herinde er ganske god og alt kan også blive for sukkersødt efter min mening. :) Men det er jo naturligvis min personlige holdning og ikke boardets.

Jamen helt sikkert. Vi skal jo ikke løbe rundt med røgelsespinde og kærtegne hinanden ved rectum. Så lang tid, der ikke er nogen, der bliver kede af det er jeg glad :mrgreen:

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Synes tonen herinde er bedre end andre steder. Dog kan folk til tider ha' det med at gå efter manden og ikke efter bolden (eg. OMFG DU DØDLØFTER KUN 150 KG DU VED INGENTING.)

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00

8800 skrev: og kærtegne hinanden ved rectum.

Det gemmer vi til weekenden snuske
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

8800 skrev:Jamen helt sikkert. Vi skal jo ikke løbe rundt med røgelsespinde og kærtegne hinanden ved rectum. Så lang tid, der ikke er nogen, der bliver kede af det er jeg glad :mrgreen:

Hehehe. nej, gudskelov :) Røgelsespinde er i hvert fald lige at overdrive den :mrgreen:

EmilB skrev:Synes tonen herinde er bedre end andre steder. Dog kan folk til tider ha' det med at gå efter manden og ikke efter bolden (eg. OMFG DU DØDLØFTER KUN 150 KG DU VED INGENTING.)

Altså i de tilfælde, hvor jeg har oplevet sidstnævnte, har det været på sin plads, da personerne ikke har ville lytte til de råd, som der kom på bordet, på trods af, at de selv havde spurgt. Men du har ret i, at styrke aldrig er proportionelt med viden. :)

Hvis folk fandt min tone forkert ville jeg da gerne høre det.

Dog synes jeg også nogle folk kan være virkelig frustrerende. Såsom i det tilfælde EmilB nævner, hvor en, der er ny i gamet, stiller sig overfor folk, der trods alt er blandt de stærkeste og mest erfarne på boardet og bliver ved med at hævde, at de er galt på den. Så kan det være lidt svært at blive ved med at tiltale ham, som han har lyst til.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg syntes også tonen er passende herinde- hvis folk er dumme at høre på (mig selv en gang i mellem :oops: )- Så får de det afvide, man ser jo altid at en hård debat, slutter sobert
In House We Trust!
Dancing is not a crime!
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog

Er der ikke noget med et højt testniveau giver lavere intelligens. Så ergo må alle de stærke jo være de dummeste!! :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Jeg synes at tonen generelt er helt i orden herinde, når folk træder ved siden af herinde, synes jeg ofte at andre er hurtige til at poste en 'løftet pegefinger'.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Som mange andre har nævnt så er det ganske fornuftigt herinde. Jeg har været en del af 2 andre fora: pokernet.dk og xplayn.com, og hvis man sammenligner de to fora med dette, så er dette uden tvivl Nirvana.
Jeg' lissom bowling, du ved at jeg ta'r kegler
Jeg' den sorte passager, gi'r dig bølgegang, når du sejler!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00

8800 skrev: Vi skal løbe rundt med røgelsespinde og kærtegne hinanden ved rectum.

Ja det er der ingen er tager skade af, men der er vel heller ikke nogen der decideret dør af at blive trådt lidt på :8
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

phillimus skrev:Er der ikke noget med et højt testniveau giver lavere intelligens. Så ergo må alle de stærke jo være de dummeste!! :D

jeps og du må jo så være meget klog :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Equus skrev:
phillimus skrev:Er der ikke noget med et højt testniveau giver lavere intelligens. Så ergo må alle de stærke jo være de dummeste!! :D

jeps og du må jo så være meget klog :wink:

:owned:
Brugeravatar
EliteTeam

Equus+Anders. I skal nok inden I går i seng, tape jeres hånd fast til rectum. Ellers kommer jeg og owner jer. :wink:

Styrkeliste

phillimus skrev:Equus+Anders. I skal nok inden I går i seng, tape jeres hånd fast til rectum. Ellers kommer jeg og owner jer. :wink:

Hvis du lover det, så lader jeg sq tapen ligge :wub:
Brugeravatar
EliteTeam

Jeg vidste det.

Styrkeliste

Gider i lige droppe det der og hoppe tilbage on topic??

Føler mig udenfor!!!! :(

Nå, men med mit lave testniveau, holder jeg mig altså til Martin. Han gør mig übergeil.

Styrkeliste

rask skrev:Som mange andre har nævnt så er det ganske fornuftigt herinde. Jeg har været en del af 2 andre fora: pokernet.dk og xplayn.com, og hvis man sammenligner de to fora med dette, så er dette uden tvivl Nirvana.

Kender godt xplayn.com og kan kun give dig ret! Der bliver virkelig kastet lort på hinanden.

Til topic, har ikke været her så længe, men synes faktisk tonen er ganske fin for det meste. Det kan ske at der til tider opstår lidt ringe stemning, men det er nu sjældent. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Træner her: Motion og Trivsel Viborg

Jeg synes at tonen er ganske sober. Det er trods alt the interwebz og et forum, så der vil altid være nogle enkelte internetkrigere/-filosoffer, som skal gøre sig klog på alt og lægge sig ud med alle.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster