Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Lea W skrev:Flot klaret at du er kommet videre![]()
har selv overvundet en omgang anoreksi/bulimi.
den slags besathed er ødelæggende for dig selv og dine omgivelser..

Bavian skrev:Lea W skrev:Flot klaret at du er kommet videre![]()
har selv overvundet en omgang anoreksi/bulimi.
den slags besathed er ødelæggende for dig selv og dine omgivelser..
Lige præcis. Og godt gået selv!

Miss Rie skrev:Øhhh... Jeg skal nok skrive pænt... Jeg kan godt...
Men, hvad er du så begyndt at være "besat" af? Eller, hvad var årsagen til din tidligere besættelse? Hvis dette ikke er fundet frem, er du jo ikke kommet videre... Undskyld, undskyld og undskyld igen. Men bliver nød til at sprøge inden jeg hopper op af stolen og klapper i mine små hænder...
Samme som Lea skriver hun er kommet over sin bulimi, håber da for hende hun har fundet en måde at forholde sig til hvorfor hun udviklede dette, ofte finder folk jo desværre bare noget at skifte det ud med, og derved "roser" de dem selv ved "jeg vandt over", men ikke ser de blot har byttet det ud med andet, kunne jo være man skiftede det ud med "tvangs træning" eller "shopping" osv osv...
Så fortæl, fortæl, jeg vil have hele historien, ikke blot den halve...

Lea W skrev:jamen i mit tilfælde startede det fordi jeg var besat af hvordan andre så mig.
Lea W skrev:så det begyndte først at gå op for mig lige så stille da flere og flere begyndte at påpege hvor klam jeg var fordi alle knogler var til syne i min krop. men jo mere besat jeg blev tog jeg det bare som komplimenter.

Bavian skrev:Well, nu er jeg besat af at finde ud af hvad jeg virkelig vil med mit liv. Før havde jeg ikke meget at gå op i. Men hvis jeg nu kunne få en gudekrop, så havde jeg da noget jeg kunne vise til folk.

Miss Rie skrev:Lea W skrev:jamen i mit tilfælde startede det fordi jeg var besat af hvordan andre så mig.
Jeg, jeg forstår ikke helt. Måske bare mig som ikke helt fanger den, sker jo i ny og næLea W skrev:så det begyndte først at gå op for mig lige så stille da flere og flere begyndte at påpege hvor klam jeg var fordi alle knogler var til syne i min krop. men jo mere besat jeg blev tog jeg det bare som komplimenter.
Okay, nu bliver jeg så helt forvirret, tosse mig.
Så grunden til din spiseforstyrrelse var?
1. Du var besat af hvordan andre så dig.
2. Du var ligeglad med hvordan andre så dig.
Uha, skaber så meget forvirring hos mig...
Men er stolt af du fik terapi, og derved ikke udviklede det i andre retninger så som, egoistisk jeg centrering, overdrametisering af jeget, overdrevent træning el. shopping mm.
Flot du har taget 20 kilo på, hvor af stort set det hele er muskler.
Stort tillykke, men vil dog gerne vente lidt med at hoppe op af min sofa og igen sprøge dig, hvorfra stammer din spiseforstyrrelse og har du fået de rettet værktøjer for så efterfølgende at kunne forholde dig til det?

lopstar skrev:Øhm.
Der er en dobbeltmorale jeg ikke helt forstår?
I din log står der, at du har trænet on/off i 3 år uden resultater.
Og herinde skriver du, at du har været besat af træning og kost?
On/off vil jeg ikke ligefrem kalde at være besat?

Præcis: jeg køber den altså ikke helt.

lopstar skrev:Præcis: jeg køber den altså ikke helt.
Lad os bare kalde det et desperat råb på opmærksomhed så ;)

Lea W skrev:lopstar skrev:Præcis: jeg køber den altså ikke helt.
mig??

The Dane skrev:Lea W skrev:lopstar skrev:Præcis: jeg køber den altså ikke helt.
mig??
Nej Lea, trådstarter
sorry!!
Lea W skrev:hehe det er iorden. det startede med at jeg var besat af hvordan andre så mig. men jo længere jeg kom ind i sygdommen valgte jeg at ignorere eller tolke deres kommentarer på min egen måde fordi jeg ikke selv kunne se hvor tynd jeg var. når jeg så i spejlet så jeg fede dorit
meget af det er muskler. men her i min bulkeperiode er der selvfølgelig lidt fedt
havde en periode hvor jeg shoppede ret meget. men det har jeg vidst altid haft tendens til. har de fleste piger vidst
der er flere grunde til den spise forstyrrelse udviklede sig. men det er ret personlige ting jeg ikke lige vil smide ud herog jeg går stadigvæk i terapi for at få elle de nødvændige værktøjer til ikke at udvilke sådan noget igen..
hvae er du lommepsykolog i din fritid eller hvad?

Miss Rie skrev:Lea W skrev:hehe det er iorden. det startede med at jeg var besat af hvordan andre så mig. men jo længere jeg kom ind i sygdommen valgte jeg at ignorere eller tolke deres kommentarer på min egen måde fordi jeg ikke selv kunne se hvor tynd jeg var. når jeg så i spejlet så jeg fede dorit
meget af det er muskler. men her i min bulkeperiode er der selvfølgelig lidt fedt
havde en periode hvor jeg shoppede ret meget. men det har jeg vidst altid haft tendens til. har de fleste piger vidst
der er flere grunde til den spise forstyrrelse udviklede sig. men det er ret personlige ting jeg ikke lige vil smide ud herog jeg går stadigvæk i terapi for at få elle de nødvændige værktøjer til ikke at udvilke sådan noget igen..
hvae er du lommepsykolog i din fritid eller hvad?
Var nu heller ikke fordi jeg ville have du skulle blotte alle de personlige ting, men fiskede lidt for at du måske reflekterede lidt over det du skrev, kunne gøre det samme igen med dit svar...
Ikke meget psykolog i mig, tog lige c, b, a niveau på HF, så skiftede jeg retning. Finder dog menneskets opfattelse interessantjeg spørger blot fordi dine svar var modstridende, men vel også derfor du stadigvæk går i terapi
Skræmmer mig dog du så kan påstå du er helt rask, men nok om det!

Miss Rie skrev:Ej come on drengerøve. Sgu da ingen udfordring i bare at smide det op, giv ham lidt hjælp til egen indsigt...
Spørg ind, for at skabe lidt refleksion, for derefter at hjælpe dem på deres rette vej... Go for it!!!

Lea W skrev:Miss Rie skrev:Ej come on drengerøve. Sgu da ingen udfordring i bare at smide det op, giv ham lidt hjælp til egen indsigt...
Spørg ind, for at skabe lidt refleksion, for derefter at hjælpe dem på deres rette vej... Go for it!!!
undskyld men behøver bestemt ikke din hjælp og vær sød at stoppe med at kommentere mere om mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster