Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

zjadoe skrev:Jeg ejer dem ikke selv, men har læst meget om dem, da jeg overvejede at købe nogle for et stykke tid siden.
De er nogle af de bedst til at træne underarmen med. Hvis du er van til at træne, anbefaler de at starte med "Trainer" - Derefter skal du gå videre til "1.0", og derefter "1.5".
2.0 skulle være meget hård. Og jeg tror ikke du behøves at købe 3.0 lige foreløbig.

Er der nogen, der har sådan en derhjemme??
Er de gode??
og er niveau 3 svært at lukke??
Ved ikke om jeg ska købe en med niveau 3 eller 2...Ved ik hvor hårde de er..

TheCzech skrev:Er der nogen, der har sådan en derhjemme??
Jeg har Trainer, 1 & 2 pt.Er de gode??
De er fremragende til at træne den dynamiske grebsstyrkeog er niveau 3 svært at lukke??
Enormt svær. Her er en liste over de mennesker der officielt har lukket 3'eren: http://ironmind.com/ironmind/opencms/ir ... rush3.html
Bestemt ikke nogen lang liste.Ved ikke om jeg ska købe en med niveau 3 eller 2...Ved ik hvor hårde de er..
3'eren kan du lukke om nogle år hvis du træner målrettet.
2'eren kommer du nok heller ikke til at lukke foreløbigt, medmindre dine hænder er højst usædvanligt stærke.
Mit forslag vil være at du køber Trainer og CoC 1.

Er de gode??

J-S-O skrev:Du skal ikke købe 2'eren endnu! Start med Trainer og #1'eren - de kan også købes andre steder end (link slettet) - endda til billigere penge, såvidt jeg husker. Der var vist engang en tråd om dem her på bodybuilding.dk, hvor der var en der købte dem fra Amerika, men jeg kan ikke helt huske det...
Søg på nettet, du kan nemt finde dem! Der findes vist også en anden type grippers, med flere forskellige intervaller - kan ikke lige huske navnet på dem!

kim skrev:hej!
jeg købte 2 alm gribs med skumhåndtag og tapede dem sammen med isolerbånd..- prøv dem det rykker udemærket-![]()
kim

curls skrev:.Er de gode??
De er fremragende til at træne den dynamiske grebsstyrke
Hvad er den dynamiske grebstyrke??

zjadoe skrev:Underarmen har ikke nogle anderledes muskler end resten af kroppen, og har også brug for hvile. Du kan godt træne den 2 dage i streg, men så skal du gøre det med lavere volumen eller intensitet, så din workload ikke bliver for stor. Jeg vil anbefale at holde en dags pause imellem, det er nemmere at styre.

TheCzech skrev:Er der nogen, der har sådan en derhjemme??
Jeg har Trainer, 1 & 2 pt.Er de gode??
De er fremragende til at træne den dynamiske grebsstyrkeog er niveau 3 svært at lukke??
Enormt svær. Her er en liste over de mennesker der officielt har lukket 3'eren: http://ironmind.com/ironmind/opencms/ir ... rush3.html
Bestemt ikke nogen lang liste.Ved ikke om jeg ska købe en med niveau 3 eller 2...Ved ik hvor hårde de er..
3'eren kan du lukke om nogle år hvis du træner målrettet.
2'eren kommer du nok heller ikke til at lukke foreløbigt, medmindre dine hænder er højst usædvanligt stærke.
Mit forslag vil være at du køber Trainer og CoC 1.

curls skrev:Ja, men jeg tør ik at købe dem udenfor Dk. Bange for at blive snydt. Kender du en dansk hjemmeside?

zjadoe skrev:Well den kan godt blive taget i toldet, men så risikerer du bare at varen bliver beskattet istedet. De "snupper" den ikke bare...

Blitz skrev:curls skrev:Ja, men jeg tør ik at købe dem udenfor Dk. Bange for at blive snydt. Kender du en dansk hjemmeside?
Det er da noget pjat med at være bange for at blive snydt. Hvis man bare bruger dankort kan banken altid trække pengene tilbage og du skal blot sende varene retur.
Det eneste problem med køb over internettet er hvis du køber udenfor EU, så er der vel 75% chance for at de bliver taget i tolden.

zjadoe skrev:Hulck > Typisk eksempel på wanker-syndrom! Husk at skifte lidt mellem hænderne når du tæver aben... Men jeg vil anbefale at fortsætte med at tage 15 gentagelser med højre, og så træne venstre op til den kan tage cirka det samme.
Curls > Ja, dankort er kun i Danmark, som navnet antyder - Du skal bestille et visa - dankort eller mastercard. Visa er nok bedst, det bliver brugt mest i EU. Så fluks ned i banken og få upgradet dit kort, det koster ikke særligt meget, og mange banker tager de stort set ikke nogen gebyr... Jeg kan ikke leve uden mit![/b]

Blitz skrev:zjadoe skrev:Well den kan godt blive taget i toldet, men så risikerer du bare at varen bliver beskattet istedet. De "snupper" den ikke bare...
Yes, det glemte jeg at skriver.
Købte engang for ca. 1000,- udenfor EU og kom af med ca. 400 i told

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster