Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Hill skrev:Har ikke lige fået testet min men vil gætte på at den ligger i 'Very Low' vil lige prøve, at tjekke en af dagene, men når der her tales om henholdsvis 'Fast Gainer' og 'Slow Gainer' skal det så forstås rent styrke mæssigt eller også hypertrophy/masse mæssigt?
De har en større andel af røde fibre og egner sig derfor ikke så godt som dem med flere hvide til styrkesport (vægtløftning/styrkeløft/kuglestød etc.)
Hvor meget det har at sige hypertrofi mæssigt er jeg ikke klar over.
.

Lithium skrev:Hill skrev:Har ikke lige fået testet min men vil gætte på at den ligger i 'Very Low' vil lige prøve, at tjekke en af dagene, men når der her tales om henholdsvis 'Fast Gainer' og 'Slow Gainer' skal det så forstås rent styrke mæssigt eller også hypertrophy/masse mæssigt?
De har en større andel af røde fibre og egner sig derfor ikke så godt som dem med flere hvide til styrkesport (vægtløftning/styrkeløft/kuglestød etc.)
Hvor meget det har at sige hypertrofi mæssigt er jeg ikke klar over.

Nick187 skrev:De hvide fibre har meget større vækstpotentiale så det har helt sikkert en del at sige

Hill skrev:Nick187 skrev:De hvide fibre har meget større vækstpotentiale så det har helt sikkert en del at sige
Ok, de hvide som er de hurtige har det største vækstpotentiale så vil det sige, at når der her tales om 'farst gainer' gælder det altså formentligt både styrke og massemæssigt.

Lithium skrev:Er det muligt at konvertere de forskellige subtyper af fibre gennem træning og kan det gøres, så det har noget at sige i forhold til, at skabe optimale styrkeresultater ?

Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:Er det muligt at konvertere de forskellige subtyper af fibre gennem træning og kan det gøres, så det har noget at sige i forhold til, at skabe optimale styrkeresultater ?
Ja, der findes en række intermediær-typer, som kan ændrer karakter via træning. Men det er ikke noget super revolutionerende. Er man født med 80 % type I fibre, så bliver man aldrig verdensmester i styrkeløft, ligegyldigt hvor meget man træner.
Kunne være jeg skulle få lavet en biopsi inden jeg spilder de næste 5-10 år af mit liv

Friche skrev:8) Eller også gider folk ikke skrive sig på hvis de ligger dårligt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster