tjek den dreng i det her link! det er rimelig smadret!
http://www.youtube.com/watch?v=4gTG3eiM ... dybuilding

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pzo skrev:Jep, der har været en dokumentar om ham på TVDK flere gange.. Han fik jo et "hemmeligt kosttilskud" fra Rusland, som faren ikke ville ud med hvad var for noget.. Lidt sørgeligt, han droppede også alt det skidt i nogle år da han blev teenager mener jeg.. Men er så startet stille og roligt op igen, uden farens indblanding den her gang

blitz skrev:pzo skrev:Jep, der har været en dokumentar om ham på TVDK flere gange.. Han fik jo et "hemmeligt kosttilskud" fra Rusland, som faren ikke ville ud med hvad var for noget.. Lidt sørgeligt, han droppede også alt det skidt i nogle år da han blev teenager mener jeg.. Men er så startet stille og roligt op igen, uden farens indblanding den her gang
Er det ham her du mener:
http://www.aniston.dk/?artikelid=4034

Mikkel leicht skrev:Uvidenhed er ikke en forbrydelse - men det bør det sommetider være..

MDK skrev:Det kræver hård træning, at nå toppen og det er ligemeget inden for hvilken sportsgren f.eks. tennis, dans, fodbold, bodybuilding osv.
Hvergang folk ser dokumentarer om det at "nå toppen" bliver de forarvet.

MDK skrev:Det kræver hård træning, at nå toppen og det er ligemeget inden for hvilken sportsgren f.eks. tennis, dans, fodbold, bodybuilding osv.
Hvergang folk ser dokumentarer om det at "nå toppen" bliver de forarvet.

MDK skrev:Jeg skrev ikke det var iorden, men man kan da se jeg har ret. I bliver f.eks. pisset af.
Jeg siger ikke det er iorden de fylder dem med roids hvis det er tilfældet.
Korrekt. De spørger ham ikke og ja til en hvis grad tager de "livet fra ham" og hvad end man syntes det er iorden eller ej, så er det kravet for at nå langt...

NoOne skrev:hvad han og forældrene opnår ved det.. tja.. han bliver muligvis et stor navn inden for bodybuilding ? han har allerede medvirket i en film osv.
Jeg siger stadigvæk ikke det er iorden, men jeg vil stadig fastholde at det kræver hård træning fra man er barn om man kan lide det eller ej.

MDK skrev:lad os tage et andet eksempel... balletdansere på den kongelige ballet de starter når så vidt jeg husker i 6 års alderen. Ishockey spillere skal helst være 7-12 år med mindre de har et stort talent.
Du må bare se det i øjnene om du kan lide det eller ej.

Dette drejer sig om en dreng der fra han er spædbarn bliver trænet til at bliver bodybuilder, det er der jeg ser en meget stor fejl, det er der det skiller.
Det er jo ikke så underligt at man skal være 16 for at være medlem af et fitnesscenter, og at man inden for medicin- og lægeverdenen siger at det ikke er sundt at dyrke vægttræning når man er under 16, da kroppen ikke er udvokset. Knoglerne er ikke stærke nok.

MDK skrev:Dette drejer sig om en dreng der fra han er spædbarn bliver trænet til at bliver bodybuilder, det er der jeg ser en meget stor fejl, det er der det skiller.
det kan self. diskuteres og jeg er da tilbøjelig til at give dig ret.Det er jo ikke så underligt at man skal være 16 for at være medlem af et fitnesscenter, og at man inden for medicin- og lægeverdenen siger at det ikke er sundt at dyrke vægttræning når man er under 16, da kroppen ikke er udvokset. Knoglerne er ikke stærke nok.
Det er ikke korrekt, flere undersøgelser peger på man ikke tager skade. Der ligger iøvrigt en artikel på mol om det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 128 gæster