Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Må jeg være så flabet og spørger om det er østrogene bivirkninger fra en kur? - Det skal ikke tages om en beskyldning for noget som helst - jeg er bare nysgerrig

- Har selv været igennem en lang operationer med mine boller

Hvaså skrev:Bay skrev:Må jeg være så flabet og spørger om det er østrogene bivirkninger fra en kur? - Det skal ikke tages om en beskyldning for noget som helst - jeg er bare nysgerrig
Det er helt iorden:D Men nej, det er det ikke.. Begyndte og få en kugle i det højre bryst, (bag vorten) i en alder af 12, derefter fik jeg en i venstre bryst(bag vorten)Jeg var MEGET flov over det, jeg tog til lægen, han mente det nok ville gå væk,, Så det regnede jed med) Jeg begyndte og træne meget, men det gik desværre ik væk,, For nogle månender siden tog jeg til lægen igen, jeg sagde at det gjorde ondt i mit bryst når jeg trænede, osv. (Brugte det som en undskyldning for at jeg ik skulle betale for at få det væk) Jeg fik en tid på hospitalet(Brugte igen undskyldningen med at det gjorde ondt), og vi aftalte at det skulle opereres væk,(Brystkirtlerne blev opereret væk i begge sider) Og nu sidder jeg her idag, 4 timer efter opresionen og venter spændt på at se resultatet:D

Koppel skrev:WTF er tævepatter?

ninjagrenen skrev:kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?
hader nemlig at de gør det. når jeg er på stranden er det ubehageligt hvis mine nippels ikke er stive, for ellers ser det uhyre grimt ud..

ninjagrenen skrev:kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?
hader nemlig at de gør det. når jeg er på stranden er det ubehageligt hvis mine nippels ikke er stive, for ellers ser det uhyre grimt ud..

Cruse skrev:ninjagrenen skrev:kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?
Ja, det lyder meget som tævepatter! Og hvis du klemmer lidt på det, så kan du mærke en klump.
Det forsvinder dog ved de fleste..

S.K skrev:har siden 12-års alderen ligeledes haft de her lidt mere end normalt strittende nipples. Var ufatteligt flov over det i folkeskolen, og som skrevet før, så var det ikke rart, hvis ikke de var stive.
Har det endda lidt idag også, så det har stået på i mange år, så det med stramme t-shirts er ikke lige number 1. Der er ikke just noget specielt at mærke, men det kan jeg huske der var i folkeskolen, og på et tidspunkt var de også meget ømme.
Men jeg kan nu nok leve med det, og mon ikke det går væk om nogle år.

Mikkel leicht skrev:Jeg fik mine fjernet i folkeskoletiden, med mere eller mindre godt resultat.. Selve arvævet indenunder gør at stramme t-shirts gør brystvorterne synelig, fordi der er sådan et "hul" ind, foruden at der er lidt væske indenunder.. Så du må bare håbe at det er blevet flot, mit er ikke som jeg havde drømt om..

SimonJ skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg fik mine fjernet i folkeskoletiden, med mere eller mindre godt resultat.. Selve arvævet indenunder gør at stramme t-shirts gør brystvorterne synelig, fordi der er sådan et "hul" ind, foruden at der er lidt væske indenunder.. Så du må bare håbe at det er blevet flot, mit er ikke som jeg havde drømt om..
Fik du lavet det på det kommunens regning?

BrianC skrev:Nogen af jer som skriver det med at jeres brystvorter stritter, kan det ikke bare være fordi der er lidt fedt rundt om brystvorten ?
Når jeg hører ordet Tævepatter så tænker jeg på de her mænd som ligefrem skal gå med BH og malke dem. Altså jeg har os selv de her som nogen af jer beskriver, men det virker bare som lidt løst hud og at min fedt % er lidt høj.. når jeg tager fat om dem så føles det bare som fedtvæv inde bagved.
Synes måske at en operation er lidt ekstremt, hvis det bare er fordi man går rundt med en lav selvopfattelse..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster