Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

X_body skrev:Jeg er gået over til andre produkter, som mange af dem man læser om i fitness blade fra usa, england og tyskland. Man giver så noget mere pr produkt, men der er støre mængder af vitaminer og mineraler i
F.eks. Hvis du træner meget og sveder en del,og når man ydere max, skylder man alle vigtig vitaminer og mineraler ud af kroppe, og det er vitaminer og mineralerne der gør at du bedre kan optage dit kosttilskud, så hvis du ikke får det så er halvdele spildt, så det kan godt betale sig at betale lidt mere også få det mere ud af det.
Hvis det er her du har din 'viden' fra så er den ubrugelig.

X_body skrev:Hvilken kosttilskud virker og hvad er kvalitet?
Rigtig nok bodylab er noget af det billigst på market, fint nok som til at træne på og som begynder produkt, jeg har selv valgt at bruge det de første par af min træningsår, men derefter har jeg valgt det fra.
Jeg er gået over til andre produkter, som mange af dem man læser om i fitness blade fra usa, england og tyskland. Man giver så noget mere pr produkt, men der er støre mængder af vitaminer og mineraler i
F.eks. Hvis du træner meget og sveder en del,og når man ydere max, skylder man alle vigtig vitaminer og mineraler ud af kroppe, og det er vitaminer og mineralerne der gør at du bedre kan optage dit kosttilskud, så hvis du ikke får det så er halvdele spildt, så det kan godt betale sig at betale lidt mere også få det mere ud af det.
Man kan ikke nå og optage dette behov igennem en enkel pille, så derfor er det vigtigt at det er i ens proteinpulver, og der er bare ikke nok af det i bodylabs produkter desvære.
Ellers skal man gå ind og bruge et vitamin, mineral produkt som udlukket er lavet til, at du får alt det din kroppen skal bruge som f.eks. anemal pakket = (Vitamin, Minaral + tilskud)..
Det jeg vil frem til det kan godt betale sig og give lidt mere, så er der nogle der siger at der ikke er nogle forskel fra det dyre til det billiger, ja okay følg vejleding på produkterne, og lade hver med at halvevere dosierne, er er en grund til der er lavet test på det. Fuld Gas;0)

X_body skrev:Hvilken kosttilskud virker og hvad er kvalitet?
Rigtig nok bodylab er noget af det billigst på market, fint nok som til at træne på og som begynder produkt, jeg har selv valgt at bruge det de første par af min træningsår, men derefter har jeg valgt det fra.
Jeg er gået over til andre produkter, som mange af dem man læser om i fitness blade fra usa, england og tyskland. Man giver så noget mere pr produkt, men der er støre mængder af vitaminer og mineraler i
Man kan ikke nå og optage dette behov igennem en enkel pille, så derfor er det vigtigt at det er i ens proteinpulver, og der er bare ikke nok af det i bodylabs produkter desvære.
Ellers skal man gå ind og bruge et vitamin, mineral produkt som udlukket er lavet til, at du får alt det din kroppen skal bruge som f.eks. anemal pakket = (Vitamin, Minaral + tilskud)..
Det jeg vil frem til det kan godt betale sig og give lidt mere, så er der nogle der siger at der ikke er nogle forskel fra det dyre til det billiger, ja okay følg vejleding på produkterne, og lade hver med at halvevere dosierne, er er en grund til der er lavet test på det. Fuld Gas;0)

incognito skrev:X_body skrev:Hvilken kosttilskud virker og hvad er kvalitet?
Hvis du overhovedet går op i dit indtag af mikronæringsstoffer, bør du nok opnå dem fra rigtigt mad, navnlig frugt og grønt og ikke fra kosttilskud. Du er simpelthen så langt ude i skoven at jeg helt ærligt overvejer om der i virkeligheden gemmer sig en sælger af dyrere og påståede bedre amerikanske kosttilskud bag....

X_body skrev:Tror ikke der er en grund til at de udlanske bodybuilder de bliver lidt mere hakket og stor at se på, selvfølgelig får de noget guf ved iden af, men helt sikker også pågrund af de får noget ordenlige kosttilskud, du kan aldrig optage det igennem kosten det hele. sådan er det bare..
Hvis vi så snakker om kreatein, så ser i måske ikke nogle forskel fra bodylabs og f.eks. Muscletech (Gakic)?
Lad mig høre hvad folk har at svar til det, men folk der ikke har prøvet dette Muscletech produktet, skal ikke svare, det får jeg ikke noget ud af. Men okay de fleste har nog kun bodylab på hovedet?? hehe

X_body skrev:Tror ikke der er en grund til at de udlanske bodybuilder de bliver lidt mere hakket og stor at se på, selvfølgelig får de noget guf ved iden af, men helt sikker også pågrund af de får noget ordenlige kosttilskud, du kan aldrig optage det igennem kosten det hele. sådan er det bare..

incognito skrev:Hvis du overhovedet går op i dit indtag af mikronæringsstoffer, bør du nok opnå dem fra rigtigt mad, navnlig frugt og grønt og ikke fra kosttilskud. Du er simpelthen så langt ude i skoven at jeg helt ærligt overvejer om der i virkeligheden gemmer sig en sælger af dyrere og påståede bedre amerikanske kosttilskud bag....

Hvis vi så snakker om kreatein, så ser i måske ikke nogle forskel fra bodylabs og f.eks. Muscletech (Gakic)?
Lad mig høre hvad folk har at svar til det, men folk der ikke har prøvet dette Muscletech produktet, skal ikke svare, det får jeg ikke noget ud af. Men okay de fleste har nog kun bodylab på hovedet?? hehe

X_body skrev:I bliver kloger. I fylder da hel ikke jeres f.eks. dyre audi med oilie fra T-Hansen, men okay det kan jeg forstå det gør de fleste folk herinde. Men i beskytter jeres elsket produkt så fint. Jeg smutter det er børn herinde hehe.

X_body skrev:I bliver kloger. I fylder da hel ikke jeres f.eks. dyre audi med oilie fra T-Hansen, men okay det kan jeg forstå det gør de fleste folk herinde. Men i beskytter jeres elsket produkt så fint. Jeg smutter det er børn herinde hehe.
Ikke en site.??!

Ikke en site.??!

Ikke en site.??!

Andersbr skrev:X_body skrev:I bliver kloger. I fylder da hel ikke jeres f.eks. dyre audi med oilie fra T-Hansen, men okay det kan jeg forstå det gør de fleste folk herinde. Men i beskytter jeres elsket produkt så fint. Jeg smutter det er børn herinde hehe.
Ikke en site.??!
Så skylder vi vist alle sammen dig en tjeneste- held og lykke med din PR-taler Mr. Cruise

Nick187 skrev:Andersbr skrev:X_body skrev:I bliver kloger. I fylder da hel ikke jeres f.eks. dyre audi med oilie fra T-Hansen, men okay det kan jeg forstå det gør de fleste folk herinde. Men i beskytter jeres elsket produkt så fint. Jeg smutter det er børn herinde hehe.
Ikke en site.??!
Så skylder vi vist alle sammen dig en tjeneste- held og lykke med din PR-taler Mr. Cruise
Jeg er ihvertfald dybt taknemmelig![]()
Topicstarter:
Hvis du render ind i en gut der hedder alun skal du IKKE købe den sten i en kæde, eller det tryllestøv, han med "smart" markedsføring prøver at sælge. Kildekritik for fanden!
Ody: det er olie uden tilsatte vitaminer, så din audi ikke kan optage benzinen

Odysseus skrev:Nick187 skrev:Andersbr skrev:X_body skrev:I bliver kloger. I fylder da hel ikke jeres f.eks. dyre audi med oilie fra T-Hansen, men okay det kan jeg forstå det gør de fleste folk herinde. Men i beskytter jeres elsket produkt så fint. Jeg smutter det er børn herinde hehe.
Ikke en site.??!
Jeg er ihvertfald dybt taknemmelig![]()
Topicstarter:
Hvis du render ind i en gut der hedder alun skal du IKKE købe den sten i en kæde, eller det tryllestøv, han med "smart" markedsføring prøver at sælge. Kildekritik for fanden!
Ody: det er olie uden tilsatte vitaminer, så din audi ikke kan optage benzinen
Hvor langt vil du så gætte på at den går på literen?

MC skrev:haha X_body det er simpelthen ugens griner det her - jeg håber det er en joke, men tvivler efterhånden på det siden du bliver ved
Tror du virkelig at det er produkter som f.eks. mucletech der gør dem så store og hakkede? Kunne det ikke tænkes at de gør så meget reklame for netop disse amerikanske "vidunderprodukter" fordi de får kassen for at gøre det?

Ikke en site.??!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster