Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Jeg kan ikke give råd, da jeg synes din form og styrke er vildt imponerende,feldskov skrev:hej jeg er en knægt der lige er fyldt 17 år og jeg har nogle problemer med at få armene til at vokse så meget jeg godt kunne tænke mig detnogen hjælp af råd ville være dejligt
![]()
![]()

henning skrev:Jeg kan ikke give råd, da jeg synes din form og styrke er vildt imponerende,feldskov skrev:hej jeg er en knægt der lige er fyldt 17 år og jeg har nogle problemer med at få armene til at vokse så meget jeg godt kunne tænke mig detnogen hjælp af råd ville være dejligt
![]()
![]()
når du lige er fyldt 17.
Vi har samme højde og vægt og mit højeste mål inden for træning er tilsvarende muskelmasse
og en form som din.
Hvordan opnår jeg det - eller bare næsten ?
Henning

F.Bahne skrev:henning skrev:Jeg kan ikke give råd, da jeg synes din form og styrke er vildt imponerende,feldskov skrev:hej jeg er en knægt der lige er fyldt 17 år og jeg har nogle problemer med at få armene til at vokse så meget jeg godt kunne tænke mig detnogen hjælp af råd ville være dejligt
![]()
![]()
når du lige er fyldt 17.
Vi har samme højde og vægt og mit højeste mål inden for træning er tilsvarende muskelmasse
og en form som din.
Hvordan opnår jeg det - eller bare næsten ?
Henning
mad, søvn & hård træning

feldskov skrev:
det mig til venstre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster