Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Nogle der kender Stacker produkterne

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har hørt om noget der hedder stacker og stacker XPLC nogle der kender til disse og deres virkning

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

.
Sidst rettet af hamudenben 23. okt 2019, 12:24, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Vis logbog

Link indholdsfortegnelsen :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Vis kostplan

(slettet)

kan ikke lige finde noget bedre..

Dummer mig måske lidt nu, men prøv at søg, inde på bodyhouse.dk! Ved at de har en del artikler mht. eca stacker osv.

Fralægger mig dog et hvert ansvar, hvis det skulle vise sig at være ulovligt. Mener Eca burner og Stacker er fedtforbrændende, fx som Therma Power.
Pain is temporary - Pride is forever !

Geografisk sted: Allinge

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00

Galleri: Vis galleri (6)

Det er bare en almindelig fatburner, hvor det koffein er det primære "aktivestof" - du kan få produkter som er lige så gode på bodyman, og på den måde støtter du også denne side :wink:

Produktet har intet med ECA-stack at gøre :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Seriøst mand, det der ligner billig tysk slik af en art.. tror der er brugt flere penge på de fine bøtter end på selve produktet....
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

NOget som det her (slettet)

Lyder jo meget godt. Men har skidtet nogen reel effekt?
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg har haft rigtig meget glæde af produktet (stacker XPLC), det satte godt skub i min diæt.. !!

Jeg kan dog ikke tåle disse typer produkter og stoppede derfor igen efter nogle måneder..

Produktet er ikke "bare" coffein, der er et andet stimulansstof i, som jeg ikke kan huske hvad hedder, hvilket skulle være det der gør "forskellen" i forhold til dem der kun indeholder coeffien.. !
Sidst rettet af Anita Rye 20. feb 2008, 14:37, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Men hvilke af de to produkter fra bodyman giver mest energi, All Natural Caffeine eller Guarana Kapsler?
Eller er der produkter der er endnu stærkere og samtidig lovlige?
Jeg går selv lidt og overvejer en form for stacker, men ved ikke om det er for farligt med dem, man hører jo om folk det går galt for, men er det fordi de spiser for mange af dem eller kan man være uheldig at få et glas med en pille i der kan slukke lyset for en?
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 165.00

X skrev:Men hvilke af de to produkter fra bodyman giver mest energi, All Natural Caffeine eller Guarana Kapsler?
Eller er der produkter der er endnu stærkere og samtidig lovlige?

All Natural CAffeine ER guarana. Endnu stærkere? Kan du ikke bare tage 3 kapsler hvis du vil have en større effekt?
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

Så det vil altså sige de to produkter er lige stærke?
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00

Hehe, tror der er mest i Caffein-kapslerne. Men det kan vel være lige meget? Så kan du bare snuppe en ekstra gaurana-tab.

Jeg kan anbefale all natural caffein.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

Jeg har prøvet Stacker XPLC 3.
Produktet satte min krop i noget der ligner "febertilstand" min temperatur var forhøjet med 0.6 grader og min puls var på 101 og det var målt om aften mens jeg lå på sofa'en.
Endvidere led jeg meget af søvnbesvær.

Produktet gjorde også at jeg ikke følte mig sulten, selvom min krop næste rystede pga. manglende næring.

Konklusion:
Ikke et produkt jeg vil anbefale.
"Life is what happens to you while you´re busy making other plans." -- John Lennon
Brugeravatar

Geografisk sted: Sin City

Træner her: FitnessDK Roskilde

Tillader mig lige at hive denne gamle tråd frem.

Jeg har selv taget nogle piller af disse Stacker xplc 2, da jeg troede de var ganske 'uskadelige', samt lovlige.

Nu har jeg så læst at stoffet Yohimbine skulle være omfattet af lægemiddellovgivningen og derfor ulovligt.

Jeg er meget imod doping/snyd og derfor er jeg lidt ked af at skulle havde indtaget dette. Er der nogen der kan fortælle lidt mere om det og slå fast om det er ulovligt og betragte som doping? Og hvor farligt det kan være (Tror jeg har taget imellem 10-20 piller)

Ved godt jeg burde have sat mig bedre ind i tingene, men troede jeg egentlig jeg havde og når man kan købe det på en hjemmeside hvor det hele står på dansk og har et 'Anti doping garanti' skilt, så regnede jeg ikke med det var ulovligt, men desværre :(
Første maraton løbet i tiden 3.37.17 :D
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Vestsjælland

gå ind på anti-doping og skrive en E-mail til dem og spørg af for mener af stacker xplc 2 er ulovlige det er så derfor de lavede en stacker xlpc 3

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 130.00

Gotlieb skrev:
Ved godt jeg burde have sat mig bedre ind i tingene, men troede jeg egentlig jeg havde og når man kan købe det på en hjemmeside hvor det hele står på dansk og har et 'Anti doping garanti' skilt, så regnede jeg ikke med det var ulovligt, men desværre :(

:|

Hvad havde du regnet med fra et firma der officielt opererer (og uofficielt måske har lager i en eller anden fugtig kælder udenfor myndigheders søgelys) fra et eller andet lyssky skatteskjul? Tror du moralen er helt i top og alt info korrekt på sådan en side? :o
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Gotlieb skrev:Nu har jeg så læst at stoffet Yohimbine skulle være omfattet af lægemiddellovgivningen og derfor ulovligt.

Jeg er meget imod doping/snyd og derfor er jeg lidt ked af at skulle havde indtaget dette. Er der nogen der kan fortælle lidt mere om det og slå fast om det er ulovligt og betragte som doping? Og hvor farligt det kan være (Tror jeg har taget imellem 10-20 piller)

Underligt at det indeholder Yohimbine, da det er et stof der fremkalder sexlysten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yohimbine
http://en.wikipedia.org/wiki/Aphrodisiac

"...to be effective in the treatment of male impotence"

Tror grunden til at det er på lægemiddellovgivningen er, at man skal have recept, og ikke fordi det har en anabol effekt.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

GettingBiG skrev:Jeg har prøvet Stacker XPLC 3.
Produktet satte min krop i noget der ligner "febertilstand" min temperatur var forhøjet med 0.6 grader og min puls var på 101 og det var målt om aften mens jeg lå på sofa'en.
Endvidere led jeg meget af søvnbesvær.

Produktet gjorde også at jeg ikke følte mig sulten, selvom min krop næste rystede pga. manglende næring.

Konklusion:
Ikke et produkt jeg vil anbefale.

Et sideeffekt fra Yohimbine, hvis man læser lidt på wiki:

"Higher doses of oral yohimbine may create numerous side effects, such as rapid heart rate, high blood pressure, overstimulation, insomnia and/or sleeplessness. Some effects in rare cases were panic attacks, hallucinations, headaches, dizziness, and skin flushing."

Så ja, hold dig fra det ;)
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste

hej jeg har netop købt stacker 3xplc og taget 1 tabelet daglig og følelsen er meget ubehagelig derfor jeg ikke har turde tage de anbefalede 3 er der nogen der ved om de overhovedet virker og er lovlige jeg har store problemer med fedt på maven da jeg er ved at være en gammel krampe haha og er desperat for at tabe mig jeg dyrker også meget pilatis men ik engang det kan hjælpe mit fedt på maven træner tung styrke træning også og bruger ro maskinen flittigt og også spinning kan nogen hjælpe mig ??

Geografisk sted: nyborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 34.00
- Squat: 38.00

jeg har taget stacker 3 xplc hvilket resulterede i en voldsom nældefeber med dertil indlæggelse på sygehus og behandling med prednisolon. Blev hævet i hovedet og havde vejrtrækningsbesvær. Jeg blev testet og prøverne var helt klare : pillerne var synderen.

Har før været på tp uden problemer, men ville prøve nogle efedrin frie.

Andre der har prøvet det samme???

Jeg prøvede XPLC STACKER 3 her forleden, og det resulterede i, at jeg forbrændte hjernedødt meget men det var overhovedet ikke det værd..
Aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt, jeg var seriøst ved at skide i bukserne da jeg lå og prøvede på at slappe af på sofaen havde jeg en puls på 120, og jeg sov ikke hele natten.
Så hold jer fra det pis!

Træner her: 4FITNESS

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

kobber92 skrev:Jeg prøvede XPLC STACKER 3 her forleden, og det resulterede i, at jeg forbrændte hjernedødt meget men det var overhovedet ikke det værd..
Aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt, jeg var seriøst ved at skide i bukserne da jeg lå og prøvede på at slappe af på sofaen havde jeg en puls på 120, og jeg sov ikke hele natten.
Så hold jer fra det pis!

Tråden er et år gammel :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej, jeg har prøvet Stacker 3 og fik det simpelthen så dårligt. Jeg fik koldsved over hele kroppen. Meget høj puls, rysten på hænderne, kvalme og konstant vand i munden. Pu ha så hellere en god gang træning.

opremset eller syntetisk yohimbin tæller ikke som et lægemiddel, og selv hvis det var er yohimbin ikke længere receptpligtigt så vidt jeg ved.

i øvrigt er det sikkert også yohimbin bark der er i, hvorfor der er tale om en droge og ikke et lægemiddel.
Brugeravatar

Reputation point: 245

baronessen skrev:hej jeg har netop købt stacker 3xplc og taget 1 tabelet daglig og følelsen er meget ubehagelig derfor jeg ikke har turde tage de anbefalede 3 er der nogen der ved om de overhovedet virker og er lovlige jeg har store problemer med fedt på maven da jeg er ved at være en gammel krampe haha og er desperat for at tabe mig jeg dyrker også meget pilatis men ik engang det kan hjælpe mit fedt på maven træner tung styrke træning også og bruger ro maskinen flittigt og også spinning kan nogen hjælpe mig ??

produktet er også ulovligt og indeholder sundhedsskadelige stoffer. Læs nedenstående link: http://www.antidoping.dk/da/sitecore/co ... ordic.aspx
Brugeravatar

8-Pack Hunter skrev:
baronessen skrev:hej jeg har netop købt stacker 3xplc og taget 1 tabelet daglig og følelsen er meget ubehagelig derfor jeg ikke har turde tage de anbefalede 3 er der nogen der ved om de overhovedet virker og er lovlige jeg har store problemer med fedt på maven da jeg er ved at være en gammel krampe haha og er desperat for at tabe mig jeg dyrker også meget pilatis men ik engang det kan hjælpe mit fedt på maven træner tung styrke træning også og bruger ro maskinen flittigt og også spinning kan nogen hjælpe mig ??

produktet er også ulovligt og indeholder sundhedsskadelige stoffer. Læs nedenstående link: http://www.antidoping.dk/da/sitecore/co ... ordic.aspx

På siden, som du linker til nævner Anti-doping DK også Animal Pak. Jeg troede ikke, at der var problemer med det? (altså at man får det dårligt af det).

Nogen der har prøvet Animal Pak? Og som ved, om det indeholder Synefrin og planten Tribulus terrestris (som er sundhedsskadelig)?

tag den nu lige med ro folkens. godt ved jeg at add fylder jer med en masse pis og lort, men i dør ikke af de skide kapsler. der er større chance for at dø af den alkohol i indtager i weekenden tror jeg :)
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00

Jeg ville holde mig LANGT væk fra stackers! Det er et fint koncept at man kan tabe sig ved at kyle en pille ned i halsen, men det er altså ikke noget kroppen har særlig godt af..
Har en kammerat som var på stackers i en periode, og han blev simpelthen så dårlig af lortet at han blev nød til at returnere pillerne.

Ved at der er mange som har været glade for produktet, men det er ikke noget som jeg tør anbefale til andre. [-(
Lige på og hårdt!

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 120.00

Den hjemmeside som ADD artikel omhandler http://www.antidoping.dk/da/sitecore/co ... ordic.aspx
fortæller selv at de produkter der indeholdt synefrin, er blevet blevet fjernet pga. ny lov i Sverige (som er det land de opererer fra) og erstattet af synefrin fri versioner.. rysteture osv, kan være fra koffeinen hvis man ikke er vandt til koffein.

Jeg har selv brugt den synefrin fri version og har været tilfreds efter at min krop begyndte at vende sig til de "store" doser koffein, dog skal det siges at jeg syntes det er for dårligt at de ikke før efter en ny lovgivning og ADD har taget fat i dem at de ikke har fjernet det lort der har været sundhedsskadeligt :S
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster