Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

X skrev:Men hvilke af de to produkter fra bodyman giver mest energi, All Natural Caffeine eller Guarana Kapsler?
Eller er der produkter der er endnu stærkere og samtidig lovlige?

Gotlieb skrev:
Ved godt jeg burde have sat mig bedre ind i tingene, men troede jeg egentlig jeg havde og når man kan købe det på en hjemmeside hvor det hele står på dansk og har et 'Anti doping garanti' skilt, så regnede jeg ikke med det var ulovligt, men desværre

Gotlieb skrev:Nu har jeg så læst at stoffet Yohimbine skulle være omfattet af lægemiddellovgivningen og derfor ulovligt.
Jeg er meget imod doping/snyd og derfor er jeg lidt ked af at skulle havde indtaget dette. Er der nogen der kan fortælle lidt mere om det og slå fast om det er ulovligt og betragte som doping? Og hvor farligt det kan være (Tror jeg har taget imellem 10-20 piller)

GettingBiG skrev:Jeg har prøvet Stacker XPLC 3.
Produktet satte min krop i noget der ligner "febertilstand" min temperatur var forhøjet med 0.6 grader og min puls var på 101 og det var målt om aften mens jeg lå på sofa'en.
Endvidere led jeg meget af søvnbesvær.
Produktet gjorde også at jeg ikke følte mig sulten, selvom min krop næste rystede pga. manglende næring.
Konklusion:
Ikke et produkt jeg vil anbefale.

kobber92 skrev:Jeg prøvede XPLC STACKER 3 her forleden, og det resulterede i, at jeg forbrændte hjernedødt meget men det var overhovedet ikke det værd..
Aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt, jeg var seriøst ved at skide i bukserne da jeg lå og prøvede på at slappe af på sofaen havde jeg en puls på 120, og jeg sov ikke hele natten.
Så hold jer fra det pis!

baronessen skrev:hej jeg har netop købt stacker 3xplc og taget 1 tabelet daglig og følelsen er meget ubehagelig derfor jeg ikke har turde tage de anbefalede 3 er der nogen der ved om de overhovedet virker og er lovlige jeg har store problemer med fedt på maven da jeg er ved at være en gammel krampe haha og er desperat for at tabe mig jeg dyrker også meget pilatis men ik engang det kan hjælpe mit fedt på maven træner tung styrke træning også og bruger ro maskinen flittigt og også spinning kan nogen hjælpe mig ??
8-Pack Hunter skrev:baronessen skrev:hej jeg har netop købt stacker 3xplc og taget 1 tabelet daglig og følelsen er meget ubehagelig derfor jeg ikke har turde tage de anbefalede 3 er der nogen der ved om de overhovedet virker og er lovlige jeg har store problemer med fedt på maven da jeg er ved at være en gammel krampe haha og er desperat for at tabe mig jeg dyrker også meget pilatis men ik engang det kan hjælpe mit fedt på maven træner tung styrke træning også og bruger ro maskinen flittigt og også spinning kan nogen hjælpe mig ??
produktet er også ulovligt og indeholder sundhedsskadelige stoffer. Læs nedenstående link: http://www.antidoping.dk/da/sitecore/co ... ordic.aspx

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster