Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kåre skrev:Det er superfedt tøj og god kvalitet...

Bundgaard90 skrev:skal helt sikkert have Dcore Piqué!!
Super fed [-o<

Mikkel leicht skrev: ...manglende tan, og ar) at det ligner lort på mig..

MC skrev:Kåre skrev:Det er superfedt tøj og god kvalitet...
Ja det ser super fedt ud imo! Er det et helt nyt mærke eller hvordan?

har fået utallige comments over trøjen 
R0mme1 skrev:Jeg har købt "Dcore Singlet with Hood". Og jeg synes den er superfed :D har fået utallige comments over trøjen :)
Jeg har den i størrelse large hvilket også er en god størrelse for mig, den sidder ikke for løs, eller for stramt.
Kan også lige smide nogle billeder af trøjen op en af dagene :)
De 2 billeder man kan se af den på bodyman, må uden tvivl være en størrelse medium.

R0mme1 skrev:Jeg har købt "Dcore Singlet with Hood". Og jeg synes den er superfedhar fået utallige comments over trøjen
Jeg har den i størrelse large hvilket også er en god størrelse for mig, den sidder ikke for løs, eller for stramt.
Kan også lige smide nogle billeder af trøjen op en af dagene
De 2 billeder man kan se af den på bodyman, må uden tvivl være en størrelse medium.

flamingopikken skrev:- Jeg har også købt den Dcore Singlet with Hood, men jeg må desværre indrømme den langt fra levede op til mine forventninger. På billedet bar den, i mine øjne, ret tydeligt præg af at være lidt tyk og blød i stoffet (fx ligesom en hoodie), men den er ret så tynd og selve hætten er [i]meget[i] slasket.
Jeg vil ikke disse mærket el. lign, blot informere andre brugere der måske havde samme forventninger til trøjen, som mig.

Rambo-Ringsted skrev:jeg prøvede evt os at sige at jeg var skuffet over Dcore tøjet... men mit indlæg røg åbenbardt i skraldespanden.... men ja tøjet er ikke så godt som det ser ud "efter min mening"

Dingo skrev:flamingopikken skrev:- Jeg har også købt den Dcore Singlet with Hood, men jeg må desværre indrømme den langt fra levede op til mine forventninger. På billedet bar den, i mine øjne, ret tydeligt præg af at være lidt tyk og blød i stoffet (fx ligesom en hoodie), men den er ret så tynd og selve hætten er [i]meget[i] slasket.
Jeg vil ikke disse mærket el. lign, blot informere andre brugere der måske havde samme forventninger til trøjen, som mig.
Arh er skide irriteret over at jeg ikke kan komme med til loaded og lige foele lidt paa skidtet foer jeg koeber.. men det ender nok med at jeg bestiller noget og saa maa jeg jo sende det retur hvis det er helt af helvedes til

Haha god sveder alligevelflamingopikken skrev:[Men man skal jo heller ikke træne i en kæmpe, tyk og blød hoodie

Rambo-Ringsted skrev:så kunne i jo evt ha indformeret mig om det æg ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster