Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Krea skrev:Lige et par pics fra lørdagen Loaded Cup:

KongKent skrev:Trådkaprer lige og fyrer en runde spørgsmål af
Krea > Er det med 70-200 F4.0 du har skudt de billeder? Har du efterbehandlet i Adobe Photoshop? Og hvis ja, så PM mig lige med tricks!![]()
For som Lene.W. skriver, så er de billeder rigtig gode. Specielt det af Ultimo. Knivskarpt og fed lyseffekt! Sublimt.
Hey. Ja, det er skudt med en 70-200 f/4L på iso 1600. Skal det være uden blitz (og det skal det for at få et rigtige scenelys på billedet) så må jeg op på så høj iso. Det gir en smule støj, men gir' det bare en smule efterbehandling så ser det ganske pænt ud alligevel.

Detorian skrev:Øhhhh.... Var du der? Han så sgu godt ud IMO. Har du set pointene evt?

nosebiter92 skrev:Detorian skrev:Øhhhh.... Var du der? Han så sgu godt ud IMO. Har du set pointene evt?
Jeg var der ikke, så det kan selvfølgelig godt være at de billeder der er blevet posted ikke giver udtryk for hans form... synes ikke han ser cut ud på hans back double bi

cj8000 skrev:nosebiter92 skrev:Detorian skrev:Øhhhh.... Var du der? Han så sgu godt ud IMO. Har du set pointene evt?
Jeg var der ikke, så det kan selvfølgelig godt være at de billeder der er blevet posted ikke giver udtryk for hans form... synes ikke han ser cut ud på hans back double bi
Efter min mening skulle Jerry Ossi have vundet overall klassen over folk som stod 20kg tungere![]()
Han var klart i form!

Detorian skrev:Rigtigt nok, jeg synes altid billeder snyder i forhold til hvordan man ser ud IRL, derfor jeg aldrig smider billeder op af formen pt.![]()

Krea skrev:Lige et par pics fra lørdagen Loaded Cup:

nosebiter92 skrev:Skuffende efter min mening at Jerry Ossi vandt sin klasse... synes han ser meget blød ud. Specielt på det her billede:
Synes ik det er meget definiton i glutesne

Michaelkj skrev:Og dem her har slet ikke rørt steroider overhovedet?

essensen skrev:Michaelkj skrev:Og dem her har slet ikke rørt steroider overhovedet?
Det kan du være helt sikker på 98% af alle i de tunge bb-klasser har... men det et jo en del af gamet - og det ved man på forhånd (:

MC skrev:Drenge - denne tråd skal IKKE udvikle sig til en diskussion omkring hvem der doper sig, og hvem der ikke gør. Udvikler tråden sig i den retning bliver indlæggene enten slettet, eller tråden ryger ud.
Så hold den clean!
BB1! skrev:Men bizart er det dog, at det slet ikke er nævnt i et eneste indlæg her på sitet; eller har moderatorerne bare været meget hurtige til at rette gelederne ind?

Karl Æg skrev:BB1! skrev:Men bizart er det dog, at det slet ikke er nævnt i et eneste indlæg her på sitet; eller har moderatorerne bare været meget hurtige til at rette gelederne ind?
Der arbejdes indternt på omtalte sag, og der kommer naturligvis en update og en notits når der er afklaring. Men det vedkommer ikke denne tråd.
BB1! skrev:Jamen, så må jeg heller klappe hælene sammen og glemme alt om at åbne for en fri debat vedrørende det pågældende emne, Hr Ayatollah. Der kommer jo en notits senere, når der er kommet en "intern afklaring". Og så skulle den hellige grav være velforvaret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster