Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Zygate skrev:jeg har et muligvis dumt spørgsmål, men ud fra artiklen har jeg ikk helt forstået, køre man træning tre dage om ugen, også køre man hver anden uge med bill star tung træning agtig, og hver anden uge med udmattelse drop sæt ? fed artikel by the way

Madssteff skrev:det er meningen du skal holde 90 sek pause imellem sættene ellers er det jo ikke 90 sek pause;)
hold jer brede?

schulz skrev:Hey incognito, som du selv skriver, er et originalt dropset hvor du løfter en vægt med x antal gentagelser, derefter dropper vægten med det samme og løfter igen med x antal gentagelser. Og da der holder normale pauser imellem sættende er det jo egentlig ikke et "drop" sæt, men bare et sæt hvor du sænker vægten, og der efter taget et sæt, holder pause, sænker vægten igen osv. Så spørgsmålet er, om "dropset" er et passende navn?

Mean Machine skrev:Kan man godt kører dette program uden at deloade op til det?
Har nemlig det problem, at jeg ikke har trænet i sommers, men i fredags trænede jeg med knap 5RM'ers, og vil utrolig gerne i gang på mandag. Dvs. jeg har haft en relativ lang pause, men "kom til" at minde min krop om dens max. evner, så jeg har stadig massere af energi.

Friche skrev:Mean Machine skrev:Kan man godt kører dette program uden at deloade op til det?
Har nemlig det problem, at jeg ikke har trænet i sommers, men i fredags trænede jeg med knap 5RM'ers, og vil utrolig gerne i gang på mandag. Dvs. jeg har haft en relativ lang pause, men "kom til" at minde min krop om dens max. evner, så jeg har stadig massere af energi.
Ja bare gå igang. Øvelserne bliver jo roteret hver gang du ikke kan øge. så hvis du starter med de øvelser du tog i fredags kan du jo bare starte på det du tog i fredags og så rotere relativt hurtigt. Alternativt kan du vælge nogle andre øvelser til "tunge øvelser"![]()
Deload er jo mest for at komme af med akkumuleret træthed, og du har ikke nået at opbygge et træthedsunderskud så bare giv gas

Mean Machine skrev:Friche skrev:Mean Machine skrev:Kan man godt kører dette program uden at deloade op til det?
Ja bare gå igang. Øvelserne bliver jo roteret hver gang du ikke kan øge. så hvis du starter med de øvelser du tog i fredags kan du jo bare starte på det du tog i fredags og så rotere relativt hurtigt. Alternativt kan du vælge nogle andre øvelser til "tunge øvelser"![]()
Deload er jo mest for at komme af med akkumuleret træthed, og du har ikke nået at opbygge et træthedsunderskud så bare giv gas
Akkumlueret træthed har jeg intet af, jeg er bare ekstremt klar på at gå løs på nogle vægte. Så det program gir jeg mig da straks i kast medTroede enelig deload var for, at musklerne "glemte" deres potentiale, og man derfor kan manipulere med dem f.eks. vha. HST, men nok en blanding så

Mean Machine skrev:Friche skrev:Mean Machine skrev:Kan man godt kører dette program uden at deloade op til det?
Akkumlueret træthed har jeg intet af, jeg er bare ekstremt klar på at gå løs på nogle vægte. Så det program gir jeg mig da straks i kast medTroede enelig deload var for, at musklerne "glemte" deres potentiale, og man derfor kan manipulere med dem f.eks. vha. HST, men nok en blanding så

kuglen skrev:det du beskriver minder jo forholdsvis meget om et af de træningsprincipper der indgår i GT's 10x10 program. der kører man jo også compound dropset. dog med stigende intensitet hver uge. så ingen tvivl om at det du beskriver virker.

incognito skrev:det der så mangler lidt i GT10x10 er i mine øjne noget lidt tungere træning en gang imellem

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster