1.Front Dobbel Biceps
2.Back Dobbel Biceps
3.Back Latspread
4.Abs
5.Most Muscular

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bay skrev:Du er en massiv fætter Spec![]()
Men jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere dybde i lænden og mere masse på nedre trapz.
Men gode arme med et fornuftig forhold mellem biceps og triceps. Du har en god bredde på ryggen og et par vilde rear delts.

specter skrev:Takker, jeres kritik er taget til efterretning..
Morgen vægten siger forresten 84,6Kg, hva vil folk skyde min BF til..??

heli0z- skrev:specter skrev:Takker, jeres kritik er taget til efterretning..
Morgen vægten siger forresten 84,6Kg, hva vil folk skyde min BF til..??
Omkring 10-12 ... Hvor høj er du ?

Fatmir skrev:Fronten er fed ! troede din ryg ville være det samme sys du skal arbejde lidt på Skulder - triceps - biceps
Lat spread er ellers fin !
Gj =D>

specter skrev:Fatmir skrev:Fronten er fed ! troede din ryg ville være det samme sys du skal arbejde lidt på Skulder - triceps - biceps
Gj =D>
Nu skal du tænke på der er pump i fronten ikke ryggen, skuldrene kunne godt være bedre men har desværre kronisk dårlige skuldre efter et trafik uheld.. overarmen måler 44Cm så er rimelig tilfreds med den syntes det hele skal passe sammen..

Lithium skrev:specter skrev:jeg holder en del vand i kroppen grundet mit medicin som jeg tager..
Lithium ?![]()
God form Spec - Tror det vil pynte gevaldigt at få det vand ud af kroppen, håber dog ikke det bliver på bekostning af dit mentale helbred hvis du stopper med medicinen

Poliquin skrev:Hej Spec
Rigtig fin symmetri sådan overall set.
Dog ser jeg din ryg som din klart svageste kropsdel. Den mangler virkelig dybde og detaljer :) Så der er ingen tvivl om hvor jeg ville sætte ind hvis jeg stod som vejleder for dig :8
Flotte arme, mave, delts og patkas =D>

Odysseus skrev:specter skrev:Fatmir skrev:Fronten er fed ! troede din ryg ville være det samme sys du skal arbejde lidt på Skulder - triceps - biceps
Gj =D>
Nu skal du tænke på der er pump i fronten ikke ryggen, skuldrene kunne godt være bedre men har desværre kronisk dårlige skuldre efter et trafik uheld.. overarmen måler 44Cm så er rimelig tilfreds med den syntes det hele skal passe sammen..
Det ser rigtigt godt ud bro! Der er sket en del efter vi sidst så hinanden =D>

specter skrev:Odysseus skrev:specter skrev:Fatmir skrev:Fronten er fed ! troede din ryg ville være det samme sys du skal arbejde lidt på Skulder - triceps - biceps
Gj =D>
Takker Bro.. der er sket en hel del.. glæder mig til at se din lejlighed...

Odysseus skrev:specter skrev:Odysseus skrev:specter skrev:Fatmir skrev:Fronten er fed ! troede din ryg ville være det samme sys du skal arbejde lidt på Skulder - triceps - biceps
Gj =D>
Takker Bro.. der er sket en hel del.. glæder mig til at se din lejlighed...

Odysseus skrev:vi må snart lige have en træning bro ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster