tror ikke man kan træne og komme til at se sådan ud som på billedet uden steoider.........
manden hedder chris masters og er 26 år og er wrestler.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
tror ikke man kan træne og komme til at se sådan ud som på billedet uden steoider.........

mate skrev:Hvor er det du vil hen med alle de her indlæg?

ja det jeg vil hen med hvis man gerne vil være stor og ikke tage steoider skal man så bare droppe at træne.........heavy1975 skrev::D tror ikke man kan træne og komme til at se sådan ud som på billedet uden steoider.........

heavy1975 skrev:ja det jeg vil hen med hvis man gerne vil være stor og ikke tage steoider skal man så bare droppe at træne.........heavy1975 skrev::D tror ikke man kan træne og komme til at se sådan ud som på billedet uden steoider.........

heavy1975 skrev:ja det jeg vil hen med hvis man gerne vil være stor og ikke tage steoider skal man så bare droppe at træne.........heavy1975 skrev::D tror ikke man kan træne og komme til at se sådan ud som på billedet uden steoider.........

Hvis man ikke vil vente på at ens resultater kommer af sig selv skal man finde noget andet at lave.. skak f.eks.kwarzon skrev:Ja, men jeg vil tro det tager længere tid :=)

therkelsenmeister skrev:Opfatter desuden også alle de misbrugeres fysik som værende lånt. Den styrke og fysik man kæmper for i træningslokalet, tror jeg er mere vedvarende, folk der skyder sig med alverdens lort får hurtigt fremskridt, men mister det så snart de stopper med sprøjten. Så kan de jo bare blive ved med at tage alt muligt og ødelægge deres lever osv. jeg skal være den første til at grine af dem når det sker......
Så hellere være the real deal da.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster