Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

w00pw00p skrev:Sagen er den at jeg er træt af, at være en lille splejs uden guns. Jeg er 178 cm. høj og vejer sølle 56 kg. Jeg har utrolig svært ved at tage på, jeg spiller normalt fodbold men har haft en pause på 8 mdr. og alligevel har jeg ikke formodet at tage på.
Nu har jeg så besluttet at jeg vil i gang med at styrketræne for at blive noget større. Men da jeg ikke ved noget som helst om styrketræning kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. Så her kommer en række spørgsmål som kunne være super fedt, hvis i gad at besvare dem. Jeg har prøvet at søge lidt rundt herinde og fandt en masse om kost, men så fik jeg afvide i dag, at så længe jeg ikke har styrketrænet før og at jeg er så tynd som jeg er, gælder det egentlig bare om at tage så meget på som muligt, så det skulle være lige meget hvad jeg spiser, kan det virkelig passe? Anyway, her er en række spørgsmål (Kom meget gerne med nogle direkte links til løsninger). Det skal lige siges jeg udelukkende går efter at blive større muskelmæssigt (udseende)primært overkroppen:
- Hvor meget og hvad skal jeg spise?
- Hvilke øvelser skal jeg lave og hvor ofte må jeg træne om ugen? (Er klar på alle 7 dage, men går ud fra det er for voldsomt)
- Skal jeg anvende kreatin / weightgainer eller andre produkter der fremmer de forskellige ting?
- Hvor lang tid går der før man kan se resultater?
- Kan alle blive store eller er det simpelthen bare umuligt for nogen at tage på? (Måske et dumt spg.)
- Hvor mange løft skal jeg kører? (Husk jeg udelukkende går efter at blive større).
- Kom med nogle råd/tips til ting jeg skal gøre eller være opmærksom på!
Kunne være rart, hvis nogen gad at, smide et evt. madprogram og træningsprogram op!
På forhånd, mange tak!
* Opdatere nok tråden løbende da der kommer flere og flere spørgsmål op.

w00pw00p skrev:- Hvor meget og hvad skal jeg spise?
w00pw00p skrev:- Hvilke øvelser skal jeg lave og hvor ofte må jeg træne om ugen? (Er klar på alle 7 dage, men går ud fra det er for voldsomt)
w00pw00p skrev:- Skal jeg anvende kreatin / weightgainer eller andre produkter der fremmer de forskellige ting?
w00pw00p skrev:- Hvor lang tid går der før man kan se resultater?
w00pw00p skrev:- Kan alle blive store eller er det simpelthen bare umuligt for nogen at tage på? (Måske et dumt spg.)
w00pw00p skrev:- Hvor mange løft skal jeg kører? (Husk jeg udelukkende går efter at blive større).
LÆS ARTIKLERNEw00pw00p skrev:- Kom med nogle råd/tips til ting jeg skal gøre eller være opmærksom på!
læs artiklerne om kost og du vil kunne gøre det selv.w00pw00p skrev:Kunne være rart, hvis nogen gad at, smide et evt. madprogram og træningsprogram op!

nok den nemmeste måde at få masser af kalorier ned, men føj for satn.. Ellers spis fisk. Masser af prot og fedt af den gode slags.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster