Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

minimee skrev:Har aldrig oplevet det i tun, men i makral har jeg... :S man mister helt appetiten :S

minimee skrev:Har aldrig oplevet det i tun, men i makral har jeg... :S man mister helt appetiten :S

SimonJ skrev:Argh, nu fandt jeg lige et stykke knogle igen. Godt nok var dette meget lille, men det er alligevel ulækkert!

SimonJ skrev:I ren frustration over at have spist min daglige bøtte tun i vand, og for anden gang fundet og nær spist et lille stykke knogle deri, så ville jeg høre om andre også har oplevet dette før?

Xiva skrev:SimonJ skrev:Argh, nu fandt jeg lige et stykke knogle igen. Godt nok var dette meget lille, men det er alligevel ulækkert!
Ja, jeg ville sq også bare smide den ud, for hvis der er noget jeg ikke kan klare, så er det ben.

SørenDP skrev:Er det bare sådan nogle fiskeben, eller er det deciderede knoglestykker?

SimonJ skrev:SørenDP skrev:Er det bare sådan nogle fiskeben, eller er det deciderede knoglestykker?
Det ligner ikke et traditionelt fiskeben, såsom i en makrel. Så mest af alt minder det om et decideret knoglestykke.
Til bonus info kan jeg informere om at jeg fik spist resten af portionen, heldigvis uden at finde flere knoglestykker.

mathias1989 skrev:Jeg har for nylig fundet en ryghvirvel i en dåse tun.
Sådan en lille cylinderformet stykke knogle som det i kan se billedet ..
Makrel er der altid ben i.
Men de er jo så bløde at de bare ryger med ned

SimonJ skrev:mathias1989 skrev:Jeg har for nylig fundet en ryghvirvel i en dåse tun.
Sådan en lille cylinderformet stykke knogle som det i kan se billedet ..
Makrel er der altid ben i.
Men de er jo så bløde at de bare ryger med ned
Det kunne faktisk godt ligne sådan en ryghvirvel nu når du siger det, Mathias

madein89 skrev:Skriv da lige producentens navn osv. så andre ikke falder i fælden

SimonJ skrev:madein89 skrev:Skriv da lige producentens navn osv. så andre ikke falder i fælden
Det er vidst den billigste tun i vand fra Netto.

SørenDP skrev:SimonJ skrev:madein89 skrev:Skriv da lige producentens navn osv. så andre ikke falder i fælden
Det er vidst den billigste tun i vand fra Netto.
Er det det der hedder Natuna? Det smager virkelig dårligt.
Prøv at købe en dåse Glyngøre, og så vil du føle at du indtil nu har spist noget jeg ikke tør nævne![]()
Self. er den lidt dyrere, men det er en tandlægeregning også.

madein89 skrev:Du kan da bare forsætte dit forbrug af Natuna og se om du ikke til sidst kan samle et skellet.

madein89 skrev:Du kan da bare forsætte dit forbrug af Natuna og se om du ikke til sidst kan samle et skellet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster