Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1243
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1240

Følg bodybuilding.dk på

Only in America

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Only happens in USA

Eller en journalist der bare vil skrive et eller andet :lol:

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Ingen logbog

Du kan også sagsøge om det samme herhjemme. Han vinder jo nok ikke den retssag. Grunden til du hører om sådan noget oftere i Amerika end i Danmark er fordi der er flere mennesker derovre. Just stating dem facts
Nubretpumper
Brugeravatar

Mon det er for sent at inkassere min halve million? :mrgreen:
viewtopic.php?t=24974
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kostplan: Vis kostplan

Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.

Det amerikanske retssystem er indrettet sådan, at erstatninger kan baseres på den skadevoldendes indtjening, hvorved erstatningen får en pønal effekt.

Derfor er den slags fuckt op søgsmål mere interessante når de foregår i Amerika, fordi erstatningskravet ofte bliver meget stort, men de foregår i lige så stor stil herhjemme.

Åha det er grænseløst irriterende, når folk bilder sig selv ind at et kæmpe land, som på mange områder er langt foran Danmark, er befolket af idioter. Det viser netop samme slags ignorans hos jer selv, som folk i videoklippet demonstrerer.

Noget andet er at vox populi, uanset hvilket land man laver dem i, giver nogle håbløse svar. Manden på gaden ved generelt meget lidt.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Star Wars is based on a true story. True or False?
Svar: True. ahahahahhahaha
City star light of Los Angeles.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Man kunne jo spørge folk om det samme på strøget i København omkring blandt andet amerikanske anliggender.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

alfross skrev:Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.

Har du nogensinde læst oversigter over alle de dumme love de har i USA? Det er helt absurd. Ikke fordi det har noget med søgsmålet her at gøre, men jeg pointerer det lige. Sådan nogle love finder man ikke i Danmark. Selvom jeg er tilbøjelig til at tro, at her sagtens kunne være idioter som ikke havde andet at tage sig til, end at få indført dumme lovgivninger om ligegyldige ting.

Fx har de stadig en ældre lov i Texas, som lyder: "When a man is released from jail, he must be given a horse and a shotgun if he requests it." :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Sætningen: "Jeg kan slet ikke være i nærheden af tun nu, har han sagt til Daily News" siger jo det hele, man har mere brug for hjælp/behandling end penge. Han er jo syg.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Sætningen: "Jeg kan slet ikke være i nærheden af tun nu, har han sagt til Daily News" siger jo det hele, man har mere brug for hjælp/behandling end penge. Han er jo syg.

... og at han er bange for at dø etc. Så kan han da søge om penge til behandlingen.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:
alfross skrev:Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.

Har du nogensinde læst oversigter over alle de dumme love de har i USA? Det er helt absurd. Ikke fordi det har noget med søgsmålet her at gøre, men jeg pointerer det lige. Sådan nogle love finder man ikke i Danmark. Selvom jeg er tilbøjelig til at tro, at her sagtens kunne være idioter som ikke havde andet at tage sig til, end at få indført dumme lovgivninger om ligegyldige ting.

Fx har de stadig en ældre lov i Texas, som lyder: "When a man is released from jail, he must be given a horse and a shotgun if he requests it." :lol:

Lad mig citere §3 i den danske grundlov:
"Den lovgivende magt er hos kongen og folketinget i forening. Den udøvende magt er hos kongen. Den dømmende magt er hos domstolene".

Så amerikanerne er vist ikke ene om at have et par fucked paragrafer hist og her...

Geografisk sted: København

Træner her: Odense Styrkeløfter Klub
The Gym

det var da synd han ikke fik benet galt i halsen.... ](*,) jeg tror jeg vil få et traume næste gang det regner og lægge sag an mod DMI. de kan jo bare sørge for noget solskin :-k

Geografisk sted: København Ø

TheFatboy skrev:

Vi har ligeså latterlige love herhjemme som de har i en stat ovre i Amerika.
Du burde nok nærmere sammenligne alle latterlige love i Europe vs alle latterlige love i hele Amerika, som du prøver på.
Nubretpumper
Brugeravatar

I seriously doubt that.

Texas: "It is legal to commit a homicide as long as you tell the person when, and how you are going to kill them."
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:I seriously doubt that.

Så du tror Amerika er de eneste lande, som har haft love i gamle dage som ikke giver god mening for os nu?
Nubretpumper
Brugeravatar

De er ikke gamle alle sammen.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:De er ikke gamle alle sammen.

Selvfølgelig er de love du har nævnt fra Texas gamle :roll: Du tror virkelig, at i hele EU, der ikke er ligeså latterlige love?

Og den video er os rimelig latterlig. De har jo spurgt tusinder, også bare taget 0,01% af de latterligste. Det ville være det samme i alle lande du laver sådan en video i. Og det er da også klart der er mange der ikke kan landene i EU, når vi heller ikke kan staterne i Amerika. :)

Der er af en eller anden grund altid en attitude om at "Amerikanerne eer dummere end os" hvilket jo er ret latterligt
Nubretpumper
Brugeravatar

Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.

Der er en mand i min opgang, der er overbevist om, at han er en profet af en ukendt gud... Han er godt nok skizofren, men hvis han blev fanget af en interviewer, ville han kunne få ham til at sige de mest fjollede ting. Klippet med de "dumme" Amerikanere er selvfølgelig et lille udvalg af de mest fjollede af dem.

Gamle love er over det hele... De amerikanske er fjollede, men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion. Lidt ala den famøse agurke-snak i EU, hvor der, uden pis, blev lavet regler for, hvor meget en agurk må krumme - så bliver det ikke meget dummere!
Lovene er dumme, ja, men de er forældede og ingen vil nogensinde kunne bruge dem i en retssag.
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

TheFatboy skrev:Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.

Jamen så lad os da tage nogen love fra Danmark, shall we? De latterlige love findes jo nærmest kun i Amerika.......

Here we go (og mange af dem er også ret nye):

Before starting your car you are required to check lights, brakes, steering and honk your horn.

If your vehicle stalls and you leave it on the side of the road, you must mark the vehicle with a red, reflecting triangle.

Attempt to escape from prison is not illegal, however, if one he is caught he is required to serve out the remainder of his term.

When driving, you must have someone in front of your car with a flag to warn horse drawn carriages that a motorcar is coming.

There is a penalty of 20kr for not reporting when a person has died.

Persons may not wear a mask.

One may not be charged for food at an inn unless that person, by his or her own opinion, is “full”.

Og mange flere, også fra de andre EU lande
http://www.dumblaws.com/laws/international/denmark

"Any boy under the age of 10 may not see a naked manequin." fra England
Nubretpumper
Brugeravatar

Hvor gamle er de love der? :lol:

Starpen skrev:... men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion.

Naturligvis. Det er bare foruroligende at tænke på. Især den fra Texas vedr. manddrab.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:Hvor gamle er de love der? :lol:

Starpen skrev:... men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion.

Naturligvis. Det er bare foruroligende at tænke på. Især den fra Texas vedr. manddrab.

Hvorfor er det foruroligende? Det er jo en lov fra en tid hvor det var accepteret at duellere, hvis man var uenige om noget. Sådan var det ikke kun i USA. Der foregik dueller i Europa lige så længe.

Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.

Hvis ovenstående ikke bider på dig - og jeg forestiller mig at din barnetro er lidt for indgroet til det - så forklar mig, hvad der skulle have ført til at amerikanere er dummere end os? Er det en genetisk mutation? Er det fordi de spiser fed mad? Eller er det monstro fordi deres kultur trods alle lighederne, er så forskellig fra vores, at vi nogle gange ikke forstår deres bevæggrunde og logik?
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste

Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.

det er netop det der er problemet, hvordan skal et land kunne regere hele verden når de ikke engang ved den eksisterer. hvordan kan de gå i krig mod irak, når de tror det er en lollipop is #-o . problemet med USA er, at de tror de ved hvad der er bedst for resten af verden. men hvordan skal man kunne vide hvad der er bedst, hvis man ikke engang har den mest fundamentale viden.

alfross skrev:
TheFatboy skrev:Hvor gamle er de love der? :lol:

Hvorfor er det foruroligende? Det er jo en lov fra en tid hvor det var accepteret at duellere, hvis man var uenige om noget. Sådan var det ikke kun i USA. Der foregik dueller i Europa lige så længe.

Hvis ovenstående ikke bider på dig - og jeg forestiller mig at din barnetro er lidt for indgroet til det - så forklar mig, hvad der skulle have ført til at amerikanere er dummere end os? Er det en genetisk mutation? Er det fordi de spiser fed mad? Eller er det monstro fordi deres kultur trods alle lighederne, er så forskellig fra vores, at vi nogle gange ikke forstår deres bevæggrunde og logik?

Jeg har faktisk slet ikke på noget tidspunkt gjort udtryk for at amerikaneren er dummere end europæeren. Til gengæld sker ovenstående søgsmål kun i Amerika, og nok også pga. deres juridiske love heromkring: vind retssagen, advokaten får halvdelen - tab retssagen, gratis advokatarbejde.

Mht. deres love, giver mange af dem ingen mening. Det synes jeg til gengæld er dybt besynderligt. At folkevalgte rådsmænd bruger deres tid på noget så latterligt.
Brugeravatar

Styrkeliste

RookieBalboa skrev:

det er netop det der er problemet, hvordan skal et land kunne regere hele verden når de ikke engang ved den eksisterer. hvordan kan de gå i krig mod irak, når de tror det er en lollipop is #-o . problemet med USA er, at de tror de ved hvad der er bedst for resten af verden. men hvordan skal man kunne vide hvad der er bedst, hvis man ikke engang har den mest fundamentale viden.

Det er jo bare en helt skør generalisering... Det er det samme som at sige, at alle franskmænd kan lide ost og at alle engelske mænd bruger monokel. Det er noget, DU tror. Det gør vel egentlig dig ligeså "dum", gør det ikke? Jeg tænker, hvis alle Amerikanere tror, at Irak er en lollipop-is og du tror, at alle Amerikanere er dumme, så står den vel 1-1?
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Starpen skrev:
RookieBalboa skrev:

Det er jo bare en helt skør generalisering... Det er det samme som at sige, at alle franskmænd kan lide ost og at alle engelske mænd bruger monokel. Det er noget, DU tror. Det gør vel egentlig dig ligeså "dum", gør det ikke? Jeg tænker, hvis alle Amerikanere tror, at Irak er en lollipop-is og du tror, at alle Amerikanere er dumme, så står den vel 1-1?

jeg har aldrig sagt at amerikanerne er dumme, hvis man kigger på lister over landes IQ, ligger USA på niveau med Danmark.
jeg har deltaget i en lignende diskussion, hvor veluddannede amerikanere også deltog, og de siger selv at geografi er non-existing derovre. den almene amerikaner ved intet, om hvad der sker rundt om i verden, og med god ret, for de har ikke en skid om det i skolen... men jo, resten er en teori jeg selv har bikset sammen ud fra min wierdo logik.

TheFatboy skrev:Mht. deres love, giver mange af dem ingen mening. Det synes jeg til gengæld er dybt besynderligt. At folkevalgte rådsmænd bruger deres tid på noget så latterligt.

Har jeg ikke lige vist dig tonsvis af love fra Danmark som heller ingen mening giver? Og dem er der fra alle lande.

den almene amerikaner ved intet, om hvad der sker rundt om i verden, og med god ret, for de har ikke en skid om det i skolen..

Og den almene Europæer ved intet om hvad der sker i Amerika. Your point?

Til gengæld sker ovenstående søgsmål kun i Amerika,

Billede

De sker i ALLE lande, og godt og vel ingen af dem bliver vundet. Grunden til at du hører flere af dem ovre i USA er fordi USA er STØRRERE end Danmark.
Nubretpumper
Brugeravatar

Tænk jer nu om. I ved en lille smule om mellemøsten fordi vi bor relativt tæt på og er udsat for indvandring og kulturel påvirkning derfra. USA ligger på et helt andet kontinent og amerikanerne ved derfor ikke synderligt meget om forholdene i vores del af verden. Det siger sig selv og gør sig i øvrigt gældende med modsat fortegn.

Spørg en dansker eller en italiener hvad Mexicos præsident hedder eller hvor mange provinser der er i Canada og svaret vil være ??.

Derudover har jeg sagt hvad jeg mener om at spørge manden på gaden. Don't do it!
Brugeravatar

Styrkeliste

Misterhamper skrev:

Jamen så lad os da tage nogen love fra Danmark, shall we? De latterlige love findes jo nærmest kun i Amerika.......

Here we go (og mange af dem er også ret nye):

Before starting your car you are required to check lights, brakes, steering and honk your horn.

If your vehicle stalls and you leave it on the side of the road, you must mark the vehicle with a red, reflecting triangle.

Attempt to escape from prison is not illegal, however, if one he is caught he is required to serve out the remainder of his term.

When driving, you must have someone in front of your car with a flag to warn horse drawn carriages that a motorcar is coming.

There is a penalty of 20kr for not reporting when a person has died.

Persons may not wear a mask.

One may not be charged for food at an inn unless that person, by his or her own opinion, is “full”.

Og mange flere, også fra de andre EU lande
http://www.dumblaws.com/laws/international/denmark

Det var godt nok også en troværdig side du fandt der. Måske hvis der havde stået paragraffer kunne man tage siden seriøst. De to første er ikke engang dumme, og du ville kende dem hvis du havde kørekort. Og selvfølgelig er der dumme love i alle lande, tror jeg ikke der er nogen der benægter.
Der er desværre bare en meget høj procentdel ekstremt uvidende mennesker i "Guds eget land". Tror desuden ikke at det interview hold i videoen har stillet spørgsmålene til tusind mennesker (omend de burde spørge 1 million før det var acceptabelt at have så idiotiske mennesker med).

Men selvfølgelig skal man huske ikke at generalisere et land med over 300 millioner indbyggere - da der nok skal være mindst 30% af befolkningen der har en ganske fornuftig viden om helt basale ting. :wink:

EDIT: Efter at have kigget lidt nærmere på den nævnte side, er det tydeligt at se at siden er skrevet af et meget uvidende menneske. For at nævne nogle af vores "dumme" love fra siden: Pantsystemet er dumt, kørende biler skal have lyset tændt = dumt, at bære elefanthue offentligt er ulovligt = dumt, restauranter må ikke kræve betaling for et almindeligt glas vand = dumt.
Siden viser bare hvor lidt idioten der har skrevet det (amerikaner vil jeg gætte på) ved om vores land.
Sidst rettet af krzbn 4. jun 2009, 13:33, rettet i alt 1 gang.

Næste

Tilbage til Skraldespanden

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster