Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65716 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049581 indlæg i 100422 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1460
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

T3

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Nogen der ved hva dette produkt er for noget? Kærestens storebror overvejer at købe det, han er lige startet med at træne og det er fra en engelsk side som bl.a. også handler med Thermo Power, så kunne næsten ikke forestille mig at dette T3 er særligt sundt...

Det har ikke noget med mig selv at gøre... Holder mig fra alt dette...
Man må yde for at nyde var der vist en klog mand der engang sagde :)

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 474
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: Herning
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



HenrikP skrev:Nogen der ved hva dette produkt er for noget? Kærestens storebror overvejer at købe det, han er lige startet med at træne og det er fra en engelsk side som bl.a. også handler med Thermo Power, så kunne næsten ikke forestille mig at dette T3 er særligt sundt...

Det har ikke noget med mig selv at gøre... Holder mig fra alt dette...



T3 is not a drug that should be taken lightly. It's a very potent thyroid hormone. Messing with your natural hormone levels is very dangerous and unpredictable. The potential for complications is very high, and abuse can lead to thyroid disease and low thyroid output not only immediately upon discontinuation, but also later in life.

There is no such thing as safe use of T3 outside of a medical setting. There is only "safer" use. Use at your own risk.

Introduction: What is T3 and what are the side effects?

This article is pushing 2000 words, so here's a link for anyone who's interested: http://arbl.cvmbs.colostate.edu/hbo...roid/index.html

What about T4?

Bodybuilders should not use T4. It's a much weaker drug designed for long term use in patients with chronic thyroid disease. 100mcg of T4 corresponds to 25mcg of T3 and offers equivalent thyroid support; however, this does not translate to equal weight loss benefits. It has made itself on sources' lists simply because it is widely available and extremely cheap.

Is T3 catabolic?

It may shock many people to know that T3 is NOT catabolic per se. Corticosteroids are catabolic drugs that attack muscle tissue directly; T3 does not. It is a very potent calorie burner and it does not discriminate between carbohydrates, protein and fat. Unlike DNP, it has no protein sparing properties. T3 is also more likely to burn muscle than fat in lean users (10-12% BF), but this can be said for any extreme drop in caloric intake and uptake such as starvation diets (Caloric intake <10 X BW).

Muscle loss can be avoided with the use of anabolic agents. T3's alleged catabolic properties have become legendary. Excessive amounts of T3 (more than 75mcg), will have a very strong calorie burning effect, and since some bodybuilder use 150 mcg, it's easy to see why such misinformation has been so prevalent. The average bodybuilder will not need several grams of steroids to counter a reasonable dose of T3. There is no need to use more than 75mcg-100mcg. Going beyond this dose will cause more harm than good, as massive doses of steroids need to be used to counter the muscle loss, further stressing the body for minimal, if any additional benefits.

I think I've lost 20 lbs of muscle!

T3 can also give your muscles an extremely flat look and very soft feel. This side effect of extreme glycogen depletion can have a very profound psychological impact in bodybuilders. It often feels and looks like muscle loss when it's simply a lack of muscle "pump" because of restricted blood flow to that area and depletion of glycogen stores in muscles. Generally, carbohydrate loading does not solve this problem. "Pumping up" (or training for that matter) brings more blood into the muscles and is a temporary albeit effective solution. Clenbuterol and certain steroids can offset the lack of muscle pump because these drugs tend to "harden up" users by bringing more blood into to the muscles.


din kærestes storebror bør holde sig langt væk fra det.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 80
Tilmeldt: 7. dec 2006, 21:10
Geografisk sted: Kolding
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Med mindre han ved hvad han skal kombinere det med :)

Men ellers skal man holde sig langt væk fra alt der hedder doping!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 8. nov 2006, 21:21
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



T3 er et thyroid hormon, som kroppen selv producerer. Det stimulerer stofskiftet ganske markant.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 5. dec 2004, 12:27
Geografisk sted: Esbjerg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



GoingBiG skrev:T3 er et thyroid hormon, som kroppen selv producerer. Det stimulerer stofskiftet ganske markant.


Korrekt og det futter eftersigende "alt" ens muskelmasse væk, hvis man ikke har styr på det :roll: Så bed ham om at holde sig fra det - der skulle nemlig også være nogle rigtig grimme bivirkninger ved det
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:
GoingBiG skrev:T3 er et thyroid hormon, som kroppen selv producerer. Det stimulerer stofskiftet ganske markant.


Korrekt og det futter eftersigende "alt" ens muskelmasse væk, hvis man ikke har styr på det :roll: Så bed ham om at holde sig fra det - der skulle nemlig også være nogle rigtig grimme bivirkninger ved det


Derfor vil mange brugere af T3 supplere med en lav dosis AAS for at bibeholde muskelmasse.

Mener at T3 kan give varige skader på stofskiftet!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:[
Derfor vil mange brugere af T3 supplere med en lav dosis AAS for at bibeholde muskelmasse.

Mener at T3 kan give varige skader på stofskiftet!


right.. brugen af t3 kan resultere i at kroppen stopper med at producere t3 selv og man derfor skal have det som medicin resten af livet.. det kender jeg et par stykker får nu.. om de fortryder.. ja det tror jeg roligt i kan regne med.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Først og fremmest er T3 et af de mere Hardcore slanke drugs og dermed også forbundet med en stor risiko at tage. Så bestemt ikke et stof man skal rode med som begynder og faktisk i det hele taget.

Endvidere oplever de fleste bruger, at de mister muskel masse hvis de ikke kombinere det med AAS. Yderliger oplever de fleste, at de tager alt det de har tabt på igen efter endt kur og endda mere til, da ens egen produktion er utrolig svær at sparke igang efter sådan en omgang samt folk ofte har tabt en stor del muskelmassse og dermed også forringet deres forbrændings egenskaber. Sidst men ikke mindst mister folk lysten og fokus til at forsætte diæten når de ikke længer får det ekstra motivations kick fra T3. Ofte set :wink:

Har selv haft disse erfaringer med T3 ! Generalt vil jeg fraråde brugen af alle ulovlige slankemiddel og istedet evt. gøre brug af de lovlige ting man kan købe hos Bodyman.dk suppleret med sund kost og træning - Det er min vurdering at det er det eneste der virker i længden :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu tror jeg ikke at man kan købe T3 på nettet i UK. Det produkt det sikkert drejer sig om kunne jegf forestille mig var "San T3" hvilket ikke har noget som helst at gøre med det "rigtige" T3.

Produkt beskrivelse på San T3
Ingredients: Amount Per Serving 99.9% Pure Synthetic Guggulsterones (Specifically Standardized For 55% Z & 45% E) 20mg Other ingredients: Microcrystalline Cellulose, Gelatin, Red #3

Men lad ham bare spilde sine penge på dette ligegyldige produkt. :roll:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: 12. okt 2006, 06:40
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster