Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Nej, den blev postet under Bodybuilding. Men der er en der har slettet den.

Gozo skrev:Måske vi skulle lade være med at give dem mere reklame, og slette den her også?

J-S-O skrev:Gozo skrev:Måske vi skulle lade være med at give dem mere reklame, og slette den her også?
Det er en spambot, så det har ingen indflydelse, hvorvidt vi diskuterer emnet her eller ej...

JBH skrev:MAILEN HAR SOM DU KAN SE INTET MED BB.DK AT GØRE - Afsenderern er Ionix-Pharma. Brugeren bliver bannet øjeblikketligt !

JBH skrev:Skal lige hører om der er flere af jer der har fået en mail direkte til jeres Email adresse ???

Dingo skrev:Min står kun på min profil, aldrig skrevet i et indlæg eller andet

MC skrev:Spam bots er utrolige svære at undgå! At de nu også er kommet hertil er dog meget beklageligt. Men håber i gør hvad i kan for at holde siden ren (tvivler jeg selvfølgelig ikke på i gør). Mener man kan få et filter som kan sortere størstedelen fra, hvis ikke alle spambots, i så fald det skulle blive værre var det måske en idé at kigge nærmere på?

Hm jamen hvis jeg skriver den med mellemrum herinde, kan denne side så godt læse den til når den skal sende PB mails osv. ud ?SimonJ skrev:Dingo skrev:Min står kun på min profil, aldrig skrevet i et indlæg eller andet
Det gør den både på dig og kæmperen. Et godt råd, er aldrig at have sin email adresse skrevet helt korrekt nogen steder på internettet, lav altid lige et mellemrum et sted, eller lign., så spam botten ikke kan opfange den

JBH skrev:MC skrev:Spam bots er utrolige svære at undgå! At de nu også er kommet hertil er dog meget beklageligt. Men håber i gør hvad i kan for at holde siden ren (tvivler jeg selvfølgelig ikke på i gør). Mener man kan få et filter som kan sortere størstedelen fra, hvis ikke alle spambots, i så fald det skulle blive værre var det måske en idé at kigge nærmere på?
Vi har filter på - og det har virket ret effektiv indtil idag. Med andre ord har vi ikke haft noget problem i lang tid, så håber bare det er en enkelt smutter

Dingo skrev:Hm jamen hvis jeg skriver den med mellemrum herinde, kan denne side så godt læse den til når den skal sende PB mails osv. ud ?SimonJ skrev:Dingo skrev:Min står kun på min profil, aldrig skrevet i et indlæg eller andet
Det gør den både på dig og kæmperen. Et godt råd, er aldrig at have sin email adresse skrevet helt korrekt nogen steder på internettet, lav altid lige et mellemrum et sted, eller lign., så spam botten ikke kan opfange den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster