Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1273
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1270

Følg bodybuilding.dk på

Wannabe-BB Billedlog

Udskriv emne

Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder

Halløjsa! Endnu en update herfra. Jeg har den sidste måneds tid cuttet en smule, men stadig formået at blive både større og stærkere. Og det må jo siges at være meget lækkert at opleve, selvom det nok ikke fortsætter ret meget længere. Mine "beygndergains" må snart synge på sidste vers.
Jeg er begyndt at træne efter mit favoritprogram "PHAT" fra første november af. Det er uden tvivl det sjoveste program jeg har trænet efter, for der er ingen kedelige dage :)

Og så får i også et billede i dag - denne gang af min ryg. Jeg vejer omkring 72-73 kg, så jeg er egentlig meget godt tilfreds med min fedtprocent på denne vægt.

Billede

Jeg smider også lidt mål på diverse ting og sager ind, så jeg selv kan huske dem til senere.
Ben --> 60,5 cm
Arme--> 39 cm
Læg--> 36 cm :(
Talje--> 82 cm

Bænkpres (estimeret 1 RM)--> 85 kg
Dødløft--> 120 kg
Squat--> 90 kg

Det var min update for denne gang. Der kommer formentlig lidt mere henover vinteren, hvor jeg forhåbentlig er blevet meget stærkere :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bliver helt sørgmodig af at se, hvordan man kan falde i efter sådan en god fremgang! Men fedt du begynder igen. Skal helt klart bogmærkes :wink:

Og så synes jeg det er uhyggeligt hvor meget din front på side 1 ligner min! Små lægge, store quads, små trapz, dine nippels, genetikken generelt og endda højden! :confused:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 192.50

Kostplan: Vis kostplan

TheDupont skrev:Bliver helt sørgmodig af at se, hvordan man kan falde i efter sådan en god fremgang! Men fedt du begynder igen. Skal helt klart bogmærkes :wink:

Og så synes jeg det er uhyggeligt hvor meget din front på side 1 ligner min! Små lægge, store quads, små trapz, dine nippels, genetikken generelt og endda højden! :confused:

Jeg er faktisk ikke ret ked af min pause. Jeg ville have hadet mit liv, hvis jeg skulle have tvunget mig gennem over et års træning, hvor lysten ikke var der. Nu er lysten her igen, og jeg er klar på at løfte nogle vægte! :dance:

Hvor finder jeg et billede af dig, så jeg kan se om det passer? :D
Brugeravatar

Så er endnu en måned gået, og jeg må hellere få opdateret dette her projekt. Jeg har trænet PHAT i hele november, og det er stadig lige sjovt hver gang. Elsker den måde det er struktureret på. Men nu hvor jeg har valgt at kalde det for en billedlog, må jeg hellere smide et billede ind, så det får i her :)

Billede

Det er så hvad to måneders træning har gjort ved mine ben. De er jo vokset en del, og det forventede jeg egentlig også. De kan simpelthen ikke lade være! Jeg ser dog ualmindeligt tyk ud på billedet, og det synes jeg egentlig ikke jeg er. Men det er jeg måske alligevel.

Her er lige hurtigt nogle mål jeg selv tog for et par dage siden.

Quads 62 cm +1,5 cm
Guns 40 cm +1 cm
Talje 84 cm + 1,5 cm
Læg 38 cm + 1,5 cm
Vægt 76 kg + 3 kg

Jeg er desunden også blevet lidt stærkere:

Bænkpres 1 rm: 100 kg +15 kg Let. Lidt for langsom, men føltes let. Med lidt mere speedwork skal jeg nok blive god.

Squat 1 rm (estimeret): 105 kg + 15 kg Lavede en masse treere på 100, så det er fint. Skal dog have en til at kigge på min teknik, da jeg er lidt af en noob på området!

Dødløft 1 rm: ?? Har ikke været på programmet.

En vægtøgning på 3 kilo er måske lidt i overkanten, men med tanke på, at jeg begyndte kreatin lige efter sidste måling, og har indtaget 350-400 gram carbs de sidste to dage virker det okay. Jeg er meget godt tilfreds sådan generelt.
Brugeravatar

Føj nogle legz
You can always be thinner; look better
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Kostplan: Vis kostplan

Hey alle! Nu har jeg løftet vægte i præcis et halvt år, og der har bestemt været fremgang at se. Heldigvis. Lige for tiden træner jeg efter Back to basics II, som jeg synes er rigtig spændende og indtil videre har gjort mig stærkere i de store øvelser. Så det må være en succes. Min vægt ligger omkring 75-76 kg, og jeg er i gang med et lille cut.

Billede

December: 72-73 kg
Februar: 78-79 kg
Marts: 75-76 kg
Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Personbilleder

Brugere online