Først og fremmest tvivler jeg på at nogen fandt ud af dit hint Niller_, da det ikke rigtig giver nogen mening at du forbinder at skrive ''at du ser mig som indbygger'' til at jeg er dit rigtige peek.
Desuden peekede du mig også tidligere til at være indbygger.
Du efterspurgte måden jeg mistænkte dig at være seer og det er pga. at du ud af det blå peekede mig til at være indbygger når jeg ikke engang havde skrevet i tråden endnu. (normalt vælger BB-spillerne bare en random person der allerede har skrevet i tråden).
Så allerede der havde jeg en stor mistanke til dig, da jeg jo selfølgelig vidste jeg var indbygger, samt at jeg selv synes jeg kunne være et oplagt bud til peek.
Derefter beskytter du mig meget svagt i dit første lange indlæg, hvilket jeg selv gjorde med mathiasen20 for 2 spil siden.
Simpelthen for ikke at vække for meget opmærksomhed og for at give til udtryk at du beskytter dit peek, hvilket ikke alle gør ved deres første fakepeek. Og især ikke når de lægger det så tidligt på dagen.
Niller_ skrev:Som viggoermig siger, så hopper Chayen forholdsvis hurtigt med på vognen på en af de nye erfarne spillere, som måske kunne være med at hurtigt og nemt få en hund ud. Dog er problemet at han det kun er ham selv, og ingen andre end ham der hopper på den vogn. Derfor ser jeg ham som hund.
Side 5, D1
Dura havde ikke beskyttet dig den nat, så det har været en stor fejl af dig at claime seer. Jeg troede også lige først at Båttibilter indirekte havde inkluderet i teksten at Dura's mission havde været at beskytte den nat. Men en nærmere opfølgning på Bodyguard-rollen, viser at han ikke selv dør hvis ulvene angriber den person han beskytter. De har højst sandsynligt blot valgt Dura, da de så ham som den mest stærke spiller der viste gode evner til at løse spillet. Det kunne selfølgelig også være at hans peek var korrekt, men det kan ikke vides med sikkerhed.
Da jeg ikke tror at nogen gættede Nillers hint, tror jeg heller ikke man med sikkerhed skal tro at en af de to resterende PN'ere er ulv.
Nu ved alle at jeg er cleared indbygger og jeg vil derfor dø natten til dag4.
Jeg vil forsøge at finde tid til at kigge trådene igennem og poste mine tanker idag før jeg dør.
Jeg beklager min inaktivitet dette spil, men har simpelthen haft begrænset tid pga. studie, arbejde, træning, madlavning/spisning (4.000 kcal bulk

) og kæresten