Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1348
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1344

Følg bodybuilding.dk på

Werewolf: Virtual Reality - Dag 3

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

Werewolf: Virtual Reality - Dag 3

Det tog lang tid for indbyggerne at finde ud af hvem der skulle lynches på anden dagen. Langt op af dagen var der ivrig diskussion og beskyldninger kastet fra person til person, men efter hjælpervenners stemmeomrokering 3 timer før deadline, fulgte flere indbyggere trop og Benjaminfilt endte med et tydeligt flertal.
Han blev ført skrigende til galgen hvor han ivrigt holdte fast i sin uskyldighed, indtil lykken strammedes om hans hals og gav ham en hurtig død idet cervikalhvirvlerne bukkede under for rykket.
Indbyggerne gik tilfredse i seng den nat, med en god følelse af denne gang at have ramt plet.

Den nat hørtes der usædvanligt højere og mere aggresive hyl og tumulter i natten. Ingen turde gå udenfor og indbyggerne lå blot skælvende af rædsel indendøre, ventende på sollyset på spillets 3. dag. Nogle af indbyggerne havde senere rapporteret om at have set et usædvanligt stort bæst gennem vinduerne, vandre rundt udenfor i gaderne

Om morgenen samledes indbyggerne påny i landsbymidten og her ramte et chokerende syn dem allesammen. Hele bymidten var malet med størknet rødt blod og i midten lå to lig. Det ene lig var som det sidste ulvedræbte maltrakteret, men ansigtet var intakt. Ved nærmere undersøgelse så indbyggerne darkthrones stivnede øjne kigge op i morgensolen. Det andet lig var sønderrevet til ukendelighed. Arme, ben og knogler var nærmest spredt over hele midten og kun en rød blodig masse, der engang måtte have været et hoved lå ved siden af darkthrones lig.

(Chayen): Sikke et nydeligt syn, synes i ikke? Dette er hvad der sker når min yndlings installation bliver sluppet løs, nemlig Alpha ulven. Offeret der i denne omgang har måtte lide under min Alphas nådesløse angreb er Båttibilter.

Et sted i mængden lyste et par indbygger øjne stadig svagt rødt og det tilhørende ansigt nikkede svagt op mod himlem med et smil.

Benjaminfilt er blevet lynched
Benjaminfilt var indbygger
Darkthrone er blevet night killed
Darkthrone var indbygger
Båttibilter er blevet alpha killed
Båttibilter var indbygger

(Chayen): Det ser sort ud for jer, kære indbyggere. Der er nu blot 8 af jer tilbage, hvoraf 3 er ulve. 5 vs. 3.
I har nu ikke råd til at miste flere indbyggere ved lynch, næste gang skal i lynche en ulv for at undgå paritet mellem ulve og indbyggere. Skuf mig ikke. Held og lykke.

DAG 3 START
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Argh! Det kan sgu ikke passe. Havde lidt på fornemmelsen at han var FOR åben lyst i at være ulv, men selvfølgelig handlede jeg ikke på det.

Er det måske en ide at seer melder sig? Mine 2 peeks må have været forkert siden jeg ikke blev nightkilled for at være seer. Dvs enten er anders ;) ulv eller mharritz indbygger. Måske skulle vi kigge på hvem fake peekede og hvem de valgte som nightkill. Jeg har skreven det ned, så kan poste det når jeg kommer hjem fra træning alt efter stemning.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 155.00

Det begynder at se lidt for surt for os allerede.
Mine to hovedmistænkte er lige pt. MP og hjælpervenner - skriver senere hvorfor :)

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg hadede mig selv fordi jeg ikke holdte mig på BTB i sidste spil, hvor jeg have ham som ulv fra starten. Jeg havde det samme om MP i dette spil og kun fordi BTB clearede ham gik jeg væk fra det. Tror denne gang holder jeg fast (indtil videre).

Muskelpianisten
Brugeravatar

Styrkeliste

Okay... Jeg tager gerne del i skylden om Filts lynch i går. Jeg var overbevist om at han var ulv. Med dette sagt var vi trods alt 5 der stemte på ham.

Vi har stadig vores seer i spil og denne kan blive meget nyttig. VI er 5 indbyggere og 3 ulve tilbage. Seeren har haft 3 peeks, det vil sige at vi sådan set kun har 5, vi ikke ved hvem er. Jeg er spændt på hvad har fundet ud af med hensyn til folks peeks Niller, og hvad vi kan bruge det til.

Hvordan kan det være Niller, at du stemmer på mig, på baggrund af at båt clearede mig i går? Han var jo indbygger. I mit hoved burde det da cleare mig endnu mere, da båt aldrig ville cleare en han troede var ulv.

Hvis jeg var seer ville jeg have peeket Mharritz som ulv.

Desuden lægger jeg min stemme på Hjælpervenner. Båt virkede over ordenlig sikker på at han var ulv, og siden at han blev NK i nat, virker det som om at han har ramt et ømt punkt. Jeg vælger at stole på båt, og min stemme ligger her, indtil der måske sker noget nyt eller at der kommer noget andet frem. Jeg syntes vi skulle tage og kigge på hvad båt har skrevet i går og se hvad vi kan bruge det til. Måske også Darkthrone siden han også blev NK.
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar

Reputation point: 69

Geografisk sted: København k

Jeg har mine tvivl om båt, da han har været forkert hver gang mht ulv. Jeg er bare mest usikker pt på dig.

tror båt blev dræbt fordi han havde tey i sine peeks.

spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev:spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?

Afklaring: Alle night actions foregår på samme tid om natten. Ulvene får information omkring døde spillere på samme måde som indbyggerne.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev:Jeg har mine tvivl om båt, da han har været forkert hver gang mht ulv. Jeg er bare mest usikker pt på dig.

spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?

Mener du ret?

I så fald. Ja måske, men han var jo ikke seer? Hans peek havde vel ikke den størte betydning så. Eller har jeg misset noget ?
Brugeravatar

En af BTB's sidste posts:

[quote=BTB]
Lynch ALDRIG:
Båttibilter
Niller_
Valeuervaleuer
Muskelpianisten

Nok heller ikke:
DNP
Darkthrone[/quote]

Darkthrone og BTB er selv døde, så det laver listen til Niller_, Muskelpianisten, Valeurvaleur og DNP. Det efterlader Mharritz, Andreas, Viggoermig og hjælpervenner, som BTB så som mest likely ulve. '

En af Benjaminfilt's sidste posts:

1 Mp
2 Btb
3 HV
4 Valeur

På denne liste er BTB død, MP og jeg står på BTB's liste som 'lynch ikke', og jeg ved at jeg er indbygger. Hjælpervenner går igen som mistænkt.

[quote=BTB]
Jeg opfordrer folk til at stemme hjælpervenner i aften, vi rammer med garanti ikke en seer, da han har outed sig selv fra at være det. Samtidigt får vi MEGET værdifuld information om hvem der ikke kan være ulv, jævnfør mine udelukkelser. Der ud over, har han været ret så ulvet.[/quote]

Denne post kom fra BTB omkring kl. 18 i går. Han nåede dog senere at ændre mening til Benjaminfilt.

Darkthrone har stort set ikke kommet med nogen klare angreb eller analyser på D2. Han har spillet meget passivt, så jeg forstår ikke hvorfor han bliver NK'd. Det irriterer mig selvføgelig, at der er noget jeg ikke forstår.

Personligt ligger mine kraftigeste mistanker på Andreas, Mharritz, Hjælpervenner og Muskelpianisten. Muskelpianisten står dog på BTB's lynch ikke-liste. Set i lyset af BTB's sørgelige død i nat, så synes jeg vi bliver nødt til at respektere hans analyse som den står lige nu. Jeg hælder til at vi skal lynche Mharritz eller Hjælpervenner, da det er disse jeg er klart mest sikker på.

Let's win this, guys!

hjælpervenner
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Muskelpianisten skrev:
Niller_ skrev:Jeg har mine tvivl om båt, da han har været forkert hver gang mht ulv. Jeg er bare mest usikker pt på dig.

Mener du ret?

I så fald. Ja måske, men han var jo ikke seer? Hans peek havde vel ikke den størte betydning så. Eller har jeg misset noget ?

Hvis ulvene så at hans peeks havde været rigtige indtil videre, så vil de nakke ham fordi de tror at han er seeren.

Hvis vores seer har peeket en ulv, så bør han overveje om han skal bryde sit cover i dag. Det betyder at han dør i nat, men, det kan sørge for at vi ikke taber i dag. However, hvis det er hjælpervenner som er ulv, som jeg er 90% på at det er, så bare keep it low, mr. seer, og husk at poste dit peek.

Jeg peeker DNP som indbygger, hvis jeg var seer.
Brugeravatar
Moderator

Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret :)

Har lige en anden teori som jeg lige skal se på senere.
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev:Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret :)

Jeg forstår altså ikke hvad du skriver...
Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
Niller_ skrev:Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret :)

Forhelved, MP ;)

Hvis BTB havde lavet nogen 'fake peeks', og disse fake peeks viste sig at stemme overens med hvad ulvene ved. Fx at XX er indbygger, og XX er ulv, så er det oplagt for ulvene at tro at BTB er den rigtige seer - og derfor NK'er de ham.
Brugeravatar
Moderator

Valeurvaleur skrev:
Muskelpianisten skrev:

Forhelved, MP ;)

Hvis BTB havde lavet nogen 'fake peeks', og disse fake peeks viste sig at stemme overens med hvad ulvene ved. Fx at XX er indbygger, og XX er ulv, så er det oplagt for ulvene at tro at BTB er den rigtige seer - og derfor NK'er de ham.

Ja det er jeg med på, med jeg syntes bare det lyder som om at Niller stadig tror at han kan være seer?
Men det er måske der jeg mistolker det :lol:
Brugeravatar

Hvis jeg dør, taber os indbyggere spillet.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

Efter aftenens aplha kill på BTB så er der rimelig gode chancer for at hjælpervenner kan være ulv. BTB ville få hjælpervenner til galjen hvis han ikke blev lynchet igår og så det derfor som en sidste udvej at fjerne ham fra spillet. Udover dette så var BTB ret overbevist og havde flere gode argumenter for at hjælpervenner skulle være ulv, så derfor er jeg nu ret overbevist om at hjælpervenner er ulv.

Min anden ulv er MP, og mine argumenter for at han skulle være ulv har jeg postet igår, og jeg er ret overbevist om at han er den anden ulv sammen med hjælpervenner.

Den trejde ulv er jeg slet ikke sikker på, har ingen ide på nuværende tidspunkt... :cry:

Styrkeliste

Ok. Guys, trust me on this, Mharritz er jeg nu 99% sikker på er ulv.

Mharritz
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

Brugeravatar

Det ser sort ud for jer, kære indbyggere. Der er nu blot 8 af jer tilbage, hvoraf 3 er ulve. 5 vs. 3.
I har nu ikke råd til at miste flere indbyggere ved lynch, næste gang skal i lynche en ulv for at undgå paritet mellem ulve og indbyggere.

Ulvene ved hvad de laver. Båttibilter's mistanke rettet mod mig, var alt hvad de skulle bruge for at vinde. De dræber BTB med Alpha-Wolf, og det mest logiske ville selvfølgelig være at jeg var ulv.

Men ulvene er fucking snu, og jeg er indbygger. Stem på mig hvis i har lyst til at tabe spillet, eller stem på Mharritz hvis vi skal komme videre, og prøve at vinde det her.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Stemmeoptælling
hjælpervenner x2 (Muskelpianisten, Valeurvaleur)
Muskelpianisten x1 (Niller_)
Mharritz x1 (hjælpervenner)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Mharritz skrev: Udover dette så var BTB ret overbevist og havde flere gode argumenter for at hjælpervenner skulle være ulv, så derfor er jeg nu ret overbevist om at hjælpervenner er ulv.

Kan du komme med et eksempel på et af hans "gode" argumenter?

-Greg Plitt

Brugeravatar

At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?

-Greg Plitt

Brugeravatar

hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?

hvorfor det?
Hvis det er dit syn så bør jeg vel også blive clearet efter at Filt døde som villager igår og ham og jeg havde samme holdninger? :)

Styrkeliste

Mharritz skrev:
hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?

hvorfor det?
Hvis det er dit syn så bør jeg vel også blive clearet efter at Filt døde som villager igår og ham og jeg havde samme holdninger? :)

Dit argument for at jeg skulle være ulv er at "BTB kommer med gode argumenter". Men på samme tid mistænker du MP, selvom BTB har clearet ham som villager? Forstår ikke denne logik. Det virker bare lidt som om du prøver at tage noget ud af kontekst og vende og dreje andre spilleres ord til din fordel.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Godmorgen. Ja...Jeg stemte på hjælpervenner i går, uden held, og desværre gjorde det at vi ramte endnu en indbygger. Hvad vi bør gøre er derfor usikkert på nuværende tidspunkt. Jeg skriver senere.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

hjælpervenner skrev:
Mharritz skrev:

hvorfor det?

Dit argument for at jeg skulle være ulv er at "BTB kommer med gode argumenter". Men på samme tid mistænker du MP, selvom BTB har clearet ham som villager? Forstår ikke denne logik. Det virker bare lidt som om du prøver at tage noget ud af kontekst og vende og dreje andre spilleres ord til din fordel.

Efter at have læst de første par sider igår igennem så konkluderede jeg blot at MP fortsat er ulv, også selvom BTB clearede ham, og derudover er jeg hoppet på din vogn netop pga. BTB blev nightkilled - hvorfor skulle han ellers blive nightkilled hvis du ikke er ulv?

Men kommer off i nogle timer igen, kommer på senere :)

Styrkeliste

Okay.
Umiddelbart var det ikke godt, og det ser lidt sort ud. Men seeren er trods alt stadig i live, og hvis vi kan ramme en ulv i dag er der en god chance for, at seeren kan få nogle brikker til at falde på plads imorgen.

Det ser ud til, at hjælpervenner er den, som lige umiddelbart skal ind og forsvare sig, men der er noget jeg lige vil notere. I SKAL være her de sidste 5-10 minutter af i dag. Hvis seeren har peeket den, som bliver lynchet, og ved han er indbygger, må han nødvendigvis gribe ind og ofre sig selv for at vi kan nå at ændre stemmerne, for det er trods alt bedre, at seeren ofrer sig, end at vi taber, for det gør vi jo hvis der skydes forkert i dag.
Vi skal også passe en smule på, for det kan jo sagtens være en ulv der claimer seer. For ulvene kan jo være ligeglade med, om vi ved hvem de allesammen er efter lynch - for så er der jo netop paritet, og spillet er slut.

Lige nu har jeg to personer i tankerne som ulve. Det er MP og hjælpervenner.
MP har, hvis han er ulv, hele tiden vidst, at Båtti var indbygger, hvorfor det har været en god strategi at forsvare ham, lige meget hvad, fordi det ville, antageligt, give store villa points når han så blev lynchet (hvilket de nok regnede med eftersom han havde skudt forkert og var begyndt at blive mistænkt, omend det kun var mig selv, som stemte på ham i går). MP var også hurtigt inde i "hoved"-tråden og skrive WTF og andet, der kunne tolkes som om han allerede vidste det ville ske, men at han måske kunne dreje den over på en anden i dag, og ved at ofre hjælpervenner (hans potentielle med-ulv) ville han selv, og den sidste ulv, have frit slag de næste dage.
Båtti vouchede for ham, det taler i hans favør. MP forsvarede ham på den anden side så intensivt, at Båtti måske bare har følt sig sikker på ham, jeg er langt fra sikker, men jeg føler at begge muligheder bør overvejes før vi clearer MP på det grundlag at Båtti røg ud.

Hjælpervenner er, som jeg kan se andre også mener, hovedmistænkt. Det er vel også oplagt (måske FOR oplagt, det må dagen vise). Allerede første dag var der beskyldninger mod ham, blandt andet fra darkthrone, som blev NKet i nat, men i særdeleshed Båtti, som nu også er ude. Ja, jeg holdt hånden over hjælpervenner, jeg var overbevist om at det simpelthen ville være for dum en ting at sige, hvis han var ulv, men det begynder jo uomtvisteligt at ligne, at Båtti og hvem der ellers pegede mod ham, havde ret.
Går man tilbage i indlæggene, er der også visse posts der insinuerer, at han er lidt desperat fordi han allerede mistænkes på første dag;
hjælpervenner skrev:Så kan jeg vel kun håbe at min mistanke bliver clearet imorgen, hvis det viser sig at DHP er ulv.

Nu skete det jo ikke, det kan også være grunden, men ikke desto mindre virker det ikke ret villa at føle han allerede har brug for en clearing efter første dag - der er jo ikke sket andet end en masse tilfældige anklager smidt afsted.

hjælpervenner skrev:Du har ikke fået mig overbevist. IMO er du ikke desperat nok til at være villager. Som villager tænker man altid man har en chance selvom alle stemmer på én, hvorimod jeg kunne forestille mig at man er mere opgivende som ulv, også hvad jeg har oplevet gennem de 2 andre spil jeg har spillet.

hjælpervenner skrev:Får vi kills at vide iaften eller imorgen tidlig, Chayen? :)

Det virker virkelig som om han allerede før selve lynch begynder at gardere sig til dagen efter, hvilket jo er mærkeligt hvis han er sikker på, at Benjaminfilt er ulv. Det han skriver er sådan lidt nonchalant, i hvert fald den anden besked.
Så indtil videre stemmer jeg hjælpervenner, men det kan naturligvis nå at ændre sig.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Mharritz skrev:
hjælpervenner skrev:
Mharritz skrev:

hvorfor det?

Efter at have læst de første par sider igår igennem så konkluderede jeg blot at MP fortsat er ulv, også selvom BTB clearede ham, og derudover er jeg hoppet på din vogn netop pga. BTB blev nightkilled - hvorfor skulle han ellers blive nightkilled hvis du ikke er ulv?

Ja hvorfor mon? Dig og de andre ulve udtænkte en plan (som er god, det må jeg give dig credit for), som skulle få jer til at vinde spillet. Planen gik ud på at Alpha-kille BTB (som var meget sikker på jeg var ulv), så det ser ud som om jeg er en ulv der prøver at fjerne de folk som mistænker mig.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Håber at nogen af jer kommer til fornuft (hvis i da ikke allesammen er ulve).

-Greg Plitt

Brugeravatar

hjælpervenner skrev:Ok. Guys, trust me on this, Mharritz er jeg nu 99% sikker på er ulv.

Mharritz

Kan du give en begrundelse eller er det bare en "mavefornemmelse" :wink:
Brugeravatar

Og hvem er dine andre mistænkte ud over Mharritz?
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Skraldespanden

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster