Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Niller_ skrev:spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?

Niller_ skrev:Jeg har mine tvivl om båt, da han har været forkert hver gang mht ulv. Jeg er bare mest usikker pt på dig.
tror båt blev dræbt fordi han havde tey i sine peeks.
spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?

1 Mp
2 Btb
3 HV
4 Valeur

Muskelpianisten skrev:Niller_ skrev:Jeg har mine tvivl om båt, da han har været forkert hver gang mht ulv. Jeg er bare mest usikker pt på dig.
tror båt blev dræbt fordi han havde tey i sine peeks.
spørgsmål til GM: Får ulvene at vide med det samme ved nightkill, om villa havde speciel rolle eller først sagen efter med os andre?
Mener du ret?
I så fald. Ja måske, men han var jo ikke seer? Hans peek havde vel ikke den størte betydning så. Eller har jeg misset noget ?

Niller_ skrev:Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret
Har lige en anden teori som jeg lige skal se på senere.

Muskelpianisten skrev:Niller_ skrev:Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret
Jeg forstår altså ikke hvad du skriver...

Valeurvaleur skrev:Muskelpianisten skrev:Niller_ skrev:Hvis han havde ret i sine peeks så et han en potentiel seer! Jeg er til træning så skriver på telefon, så der skulle stå ret
Jeg forstår altså ikke hvad du skriver...
Forhelved, MP ;)
Hvis BTB havde lavet nogen 'fake peeks', og disse fake peeks viste sig at stemme overens med hvad ulvene ved. Fx at XX er indbygger, og XX er ulv, så er det oplagt for ulvene at tro at BTB er den rigtige seer - og derfor NK'er de ham.

Det ser sort ud for jer, kære indbyggere. Der er nu blot 8 af jer tilbage, hvoraf 3 er ulve. 5 vs. 3.
I har nu ikke råd til at miste flere indbyggere ved lynch, næste gang skal i lynche en ulv for at undgå paritet mellem ulve og indbyggere.

Mharritz skrev: Udover dette så var BTB ret overbevist og havde flere gode argumenter for at hjælpervenner skulle være ulv, så derfor er jeg nu ret overbevist om at hjælpervenner er ulv.

hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?

Mharritz skrev:hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?
hvorfor det?
Hvis det er dit syn så bør jeg vel også blive clearet efter at Filt døde som villager igår og ham og jeg havde samme holdninger?

hjælpervenner skrev:Mharritz skrev:hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?
hvorfor det?
Hvis det er dit syn så bør jeg vel også blive clearet efter at Filt døde som villager igår og ham og jeg havde samme holdninger?
Dit argument for at jeg skulle være ulv er at "BTB kommer med gode argumenter". Men på samme tid mistænker du MP, selvom BTB har clearet ham som villager? Forstår ikke denne logik. Det virker bare lidt som om du prøver at tage noget ud af kontekst og vende og dreje andre spilleres ord til din fordel.

hjælpervenner skrev:Så kan jeg vel kun håbe at min mistanke bliver clearet imorgen, hvis det viser sig at DHP er ulv.
hjælpervenner skrev:Du har ikke fået mig overbevist. IMO er du ikke desperat nok til at være villager. Som villager tænker man altid man har en chance selvom alle stemmer på én, hvorimod jeg kunne forestille mig at man er mere opgivende som ulv, også hvad jeg har oplevet gennem de 2 andre spil jeg har spillet.
hjælpervenner skrev:Får vi kills at vide iaften eller imorgen tidlig, Chayen?

Mharritz skrev:hjælpervenner skrev:Mharritz skrev:hjælpervenner skrev:At du også vælger at sige MP er ulv gør dig blot endnu mere mistænkelig, da BTB netop skrev at han var villager?
hvorfor det?
Dit argument for at jeg skulle være ulv er at "BTB kommer med gode argumenter". Men på samme tid mistænker du MP, selvom BTB har clearet ham som villager? Forstår ikke denne logik. Det virker bare lidt som om du prøver at tage noget ud af kontekst og vende og dreje andre spilleres ord til din fordel.
Efter at have læst de første par sider igår igennem så konkluderede jeg blot at MP fortsat er ulv, også selvom BTB clearede ham, og derudover er jeg hoppet på din vogn netop pga. BTB blev nightkilled - hvorfor skulle han ellers blive nightkilled hvis du ikke er ulv?

hjælpervenner skrev:Ok. Guys, trust me on this, Mharritz er jeg nu 99% sikker på er ulv.
Mharritz

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster