Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xiva skrev:Først og fremmest vil jeg præsentere mig selv.
Mit navn er Mike, jeg er 15 år gammelt og er begyndt at træne, seriøst. Jeg har læst side op og side ned, for at få en viden, hvilket jeg også har efterhånden.. Ved dog godt at man ikke vokser af at læse, der skal hårdt arbejde til.
Hvertfald har trænnet godt 2,5 måned og jeg er virkelig blevet forelsket. Jeg træner 4-6 gange om ugen, altid en dag med 100% afslapning.
Gør ikke meget ud af motion, for jeg er ikke tyk, men man kan dog ikke se min 6 pack.
Jeg spiser sundt, spiser meget protein (Kylling, Tun og Æg, for det meste) Udover det spiser jeg en masse grøntsager og drikker massere vand for at holde min forbrænding oppe - For vil virkelig gerne se den six pack.
Når nu til mit dilemma:
Altså jeg må indrømme at en sixpack vil bare være super, for det kan pigerne jo lide. Men jeg vil samtide være "Stor" og makeret.. Så jeg har gået og tænkt lidt på at bruge weight gainer, ved godt at meningen med weight gainer er jo at man for en masse kalorie, som ikke er vejen til at tabe sig. Men med den rigtige trænning kan jeg få mere muskelmasse ved at bruge weight gainer. Hvilket også ville være kanon, for jeg kan altid blive makeret efter jeg har fået musklerne.
Så hvad synes i? Skal jeg bruge weight gainer for jeg vil gerne være større og have mere muskelmasse også senere hen for den lave fedt % så jeg bliver makeret eller holde mig til at spise sundt?
Og Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?
Lige til sidst vil jeg lige sige at jeg bruger Protein pulver og Kreatin.
Protein Pulver: Gold Standard 100% WHEY
Kreatin: No-Xplode
Held og lykke med din træning.
Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?

Xiva skrev:Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?
Nogen?

TJ skrev:Nu fjerner konditionstræning jo ikke fedt eller har nogen direkte indflydelse på synligheden eller størrelsen af ens 6-pack.

kører selv NOx det bare et must
Nikolaj P skrev:TJ skrev:Nu fjerner konditionstræning jo ikke fedt eller har nogen direkte indflydelse på synligheden eller størrelsen af ens 6-pack.
nej ikke i sig selv, men med sund mad og kcal underskud fjerner det da fedt, og med lav fedt %, kommer der for det meste også en 6 pack frem?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster