Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1004
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1002

Følg bodybuilding.dk på

15 årig. Stærkt forsøg på workout

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Først og fremmest vil jeg præsentere mig selv.

Mit navn er Mike, jeg er 15 år gammelt og er begyndt at træne, seriøst. Jeg har læst side op og side ned, for at få en viden, hvilket jeg også har efterhånden.. Ved dog godt at man ikke vokser af at læse, der skal hårdt arbejde til.

Hvertfald har trænnet godt 2,5 måned og jeg er virkelig blevet forelsket. Jeg træner 4-6 gange om ugen, altid en dag med 100% afslapning.

Gør ikke meget ud af motion, for jeg er ikke tyk, men man kan dog ikke se min 6 pack.

Jeg spiser sundt, spiser meget protein (Kylling, Tun og Æg, for det meste) Udover det spiser jeg en masse grøntsager og drikker massere vand for at holde min forbrænding oppe - For vil virkelig gerne se den six pack.

Når nu til mit dilemma:

Altså jeg må indrømme at en sixpack vil bare være super, for det kan pigerne jo lide. Men jeg vil samtide være "Stor" og makeret.. Så jeg har gået og tænkt lidt på at bruge weight gainer, ved godt at meningen med weight gainer er jo at man for en masse kalorie, som ikke er vejen til at tabe sig. Men med den rigtige trænning kan jeg få mere muskelmasse ved at bruge weight gainer. Hvilket også ville være kanon, for jeg kan altid blive makeret efter jeg har fået musklerne.

Så hvad synes i? Skal jeg bruge weight gainer for jeg vil gerne være større og have mere muskelmasse også senere hen for den lave fedt % så jeg bliver makeret eller holde mig til at spise sundt?

Og Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?

Lige til sidst vil jeg lige sige at jeg bruger Protein pulver og Kreatin.

Protein Pulver: Gold Standard 100% WHEY
Kreatin: No-Xplode
Vedhæftede filer
3816-optimum-100-whey-gold-5lb.jpg
3816-optimum-100-whey-gold-5lb.jpg (16.99 KiB) Vist 77 gange
9525-PHCA5AV8U6CA4UTMDACAZMU7XNCA128KNVCAII2FJ9CAF7VH70CADZ54JUCAS56DNNCADTI0BDCA082O05CA1SIXWECAKJ3SUBCA0X9MLRCADVY6S5CATJR589CA9EO8SYCA6AIJI8CAJ73JPMCAKW3KQM.jpg
9525-PHCA5AV8U6CA4UTMDACAZMU7XNCA128KNVCAII2FJ9CAF7VH70CADZ54JUCAS56DNNCADTI0BDCA082O05CA1SIXWECAKJ3SUBCA0X9MLRCADVY6S5CATJR589CA9EO8SYCA6AIJI8CAJ73JPMCAKW3KQM.jpg (3.19 KiB) Vist 75 gange
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du behøves ikke weight gainer for at få muskelmasse, men bare et kalorieoverskud.

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Xiva skrev:Først og fremmest vil jeg præsentere mig selv.

Mit navn er Mike, jeg er 15 år gammelt og er begyndt at træne, seriøst. Jeg har læst side op og side ned, for at få en viden, hvilket jeg også har efterhånden.. Ved dog godt at man ikke vokser af at læse, der skal hårdt arbejde til.

Hvertfald har trænnet godt 2,5 måned og jeg er virkelig blevet forelsket. Jeg træner 4-6 gange om ugen, altid en dag med 100% afslapning.

Gør ikke meget ud af motion, for jeg er ikke tyk, men man kan dog ikke se min 6 pack.

Jeg spiser sundt, spiser meget protein (Kylling, Tun og Æg, for det meste) Udover det spiser jeg en masse grøntsager og drikker massere vand for at holde min forbrænding oppe - For vil virkelig gerne se den six pack.

Når nu til mit dilemma:

Altså jeg må indrømme at en sixpack vil bare være super, for det kan pigerne jo lide. Men jeg vil samtide være "Stor" og makeret.. Så jeg har gået og tænkt lidt på at bruge weight gainer, ved godt at meningen med weight gainer er jo at man for en masse kalorie, som ikke er vejen til at tabe sig. Men med den rigtige trænning kan jeg få mere muskelmasse ved at bruge weight gainer. Hvilket også ville være kanon, for jeg kan altid blive makeret efter jeg har fået musklerne.

Så hvad synes i? Skal jeg bruge weight gainer for jeg vil gerne være større og have mere muskelmasse også senere hen for den lave fedt % så jeg bliver makeret eller holde mig til at spise sundt?

Og Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?

Lige til sidst vil jeg lige sige at jeg bruger Protein pulver og Kreatin.

Protein Pulver: Gold Standard 100% WHEY
Kreatin: No-Xplode

det lyder som om at du nok skal få et rigtig flot krop engang, når du allerede som 15 årig går så meget op i det =D>
Synes det lyder som en god ide at begynde på WG for dig, og så kan du jo begynde på lidt løbetræning når du er færdig med det. :D Held og lykke med din træning.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle

Træner her: Fitness World Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 145.00

Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?

Nogen?
Brugeravatar

Xiva skrev:
Hvilket weight gainer produkt er det bedste på markede lige nu?

Nogen?

Det WG de har inde på Bodylab.dk vil jeg anbefale
Brugeravatar

Styrkeliste

Ved ikke hvor enige alle er med mig i det her, men af egen erfaring ved jeg følgende:
For at få en markeret six pack er det nødvendigt også at træne kondition, det er næsten umuligt uden. Din six pack er gemt inde bagved et lille lag fedt, man kan sagtens være tynd men stadig have et lille lag fedt der dækker over ens mavemuskler. Jeg synes derfor at konditionstræning er uundværligt, men det er bare min holdning.
Ellers så synes jeg du selv virker til at have svar på det meste.
Som der er blevet sagt - SPIS!, for Guds skyld, du skal være i kalorieoverskud hvis du skal vokse. Er du i underskud vil kroppen i stedet tære på dine muskler(æde dem)

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog

Nu fjerner konditionstræning jo ikke fedt eller har nogen direkte indflydelse på synligheden eller størrelsen af ens 6-pack.

TJ skrev:Nu fjerner konditionstræning jo ikke fedt eller har nogen direkte indflydelse på synligheden eller størrelsen af ens 6-pack.

nej ikke i sig selv, men med sund mad og kcal underskud fjerner det da fedt, og med lav fedt %, kommer der for det meste også en 6 pack frem?
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej.
jeg vil lige fortælle dig at NOxploden ikke indeholder "nok" kreatin for at du kan kalde det et kreatin kosttilskud. Der er mere ment som et preworkout energi boost. Køb istedet noget bodylab kreatin VED SIDEN AF :D kører selv NOx det bare et must
Train insane! Or remain the same

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 180.00

Nikolaj P skrev:
TJ skrev:Nu fjerner konditionstræning jo ikke fedt eller har nogen direkte indflydelse på synligheden eller størrelsen af ens 6-pack.

nej ikke i sig selv, men med sund mad og kcal underskud fjerner det da fedt, og med lav fedt %, kommer der for det meste også en 6 pack frem?

Sandt, men det stod som om at det var det der gav en 6-pack, og ikke kalorieunderskud som det er i virkeligheden! :wink:
Under alle omstændigheder er konditionstræning sundt og synes selv det er godt at have det de dage man ikke er i centeret for at holde kroppen i gang hele ugen igennem!

Jeg er skam også interesseret i at blive stor, hvis man er lille, men har sixpack, er der jo ikke noget over det :)
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster