Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr. PopEye skrev:Hvis dit spørgsmål er om du har taget 15 kg muskelmasse på, så er svaret nej. Er dit spørgsmål om man kan tage 15 kg på, på 4 måneder, er svaret ja. Men så ville muskelmassen kun være en lille del heraf (1-2 kg), men nok mest vand og fedt desværre

Forcedreps skrev:Mr. PopEye skrev:Hvis dit spørgsmål er om du har taget 15 kg muskelmasse på, så er svaret nej. Er dit spørgsmål om man kan tage 15 kg på, på 4 måneder, er svaret ja. Men så ville muskelmassen kun være en lille del heraf (1-2 kg), men nok mest vand og fedt desværre
Når OP er en novice trainee og var så tynd, så har han nok taget mere på end 1-2 kg muskelmasse skal du se. Specielt også hvis han er yngre. Det ville ikke være usædvanligt ved en vægtforøgning på 15 kg UDEN nogen styrketræning at som MINIMUM at tage dit estimeret bud på i muskelmasse på bare som connective tissue. Det kan man jo også se blandt overvægtige menneske, der generelt har en del mere muskelmasse for at support den større kropsvægt. Så har OP som sagt endda trænet (formodentlig yngre og novice), så uden at have set billeder, kan en betydelig del formodentligt være muskelmasse.
men uanset hvad, er det ikke ren muskelmasse..

Mr. PopEye skrev:Forcedreps skrev:Mr. PopEye skrev:Hvis dit spørgsmål er om du har taget 15 kg muskelmasse på, så er svaret nej. Er dit spørgsmål om man kan tage 15 kg på, på 4 måneder, er svaret ja. Men så ville muskelmassen kun være en lille del heraf (1-2 kg), men nok mest vand og fedt desværre
Når OP er en novice trainee og var så tynd, så har han nok taget mere på end 1-2 kg muskelmasse skal du se. Specielt også hvis han er yngre. Det ville ikke være usædvanligt ved en vægtforøgning på 15 kg UDEN nogen styrketræning at som MINIMUM at tage dit estimeret bud på i muskelmasse på bare som connective tissue. Det kan man jo også se blandt overvægtige menneske, der generelt har en del mere muskelmasse for at support den større kropsvægt. Så har OP som sagt endda trænet (formodentlig yngre og novice), så uden at have set billeder, kan en betydelig del formodentligt være muskelmasse.
Det vil jeg gerne se![]()
Granted, de 1-2 kg var bare et bud.. Man siger at man som normalt trænet kan gaine 5-6 kg ren muskelmasse om året (der er jo ikke nogle klare svar), hvis kosten og træningen spiller.. Lad os sige en utrænet kan gaine det dobbelte, altså 12 kg på 12 måneder.. Nu har OP jo hverken haft styr på kost eller træning, så at han har gainet mere end et kg muskler om måneden, lyder i mine øjne usandsynligt![]()
Men før og efter billeder ville hjælpe..
Edit: det er jo selvfølgelig 4 måneder og ikke 2men uanset hvad, er det ikke ren muskelmasse..
jeg er nu gået fra 65-80kg. Kan det virkelig passe? Jeg er 1,88 høj, og jeg synes ikke rigtigt jeg kan se det? Jeg har en ven som er lidt højere end mig, men meget mere markeret og stærkere, men han vejer 4 kilo mindre end mig.
Ja. Selvfølgelig kan du tage meget på. Fatter ikke helt dit spørgsmål: Tror du det er fysisk umuligt at tage så meget på eller?Kan det virkelig passe, at jeg har taget 15 kilo på (efter 4 måneder)

HansiBoi skrev:Hej alle.
For lige at sætte jer ind i situationen hurtigt, så rejste jeg til Brasilien for 4 måneder siden for at være udvekslingsstudent i 1 år. Jeg har siden trænet on/off i ca. 4 måneder, og jeg er nu gået fra 65-80kg. Kan det virkelig passe? Jeg er 1,88 høj, og jeg synes ikke rigtigt jeg kan se det? Jeg har en ven som er lidt højere end mig, men meget mere markeret og stærkere, men han vejer 4 kilo mindre end mig. Jeg har ikke brugt andet end proteinpulver, men de har en tendens til at proppe alt muligt mærkeligt i deres proteinpulver her i Brasilien, så der kan sagtens have været noget andet i også. Jeg har brugt træningsprogrammet "Back 2 Basic - 2".
Så for at opsummere: Kan det virkelig passe, at jeg har taget 15 kilo på uden kostplan og med on/off træning?
I tænker nok, at "Ja, selvfølgelig har du det, hvis vægten siger det", men der er nogle sygdomme som øger mængden af vand i kroppen, så man selvfølgelig også stiger i vægt. Så ville bare lige høre om I mente det var muligt.
Undskyld, hvis det her er et tåbeligt spøgsmål, men jeg har bare gået og tænkt over det i et stykke tid, og så tænkte jeg, at jeg lige ville høre jer herinde.

Borumpas skrev:" Man siger " ubrugeligt argument.

Mr. PopEye skrev:Borumpas skrev:" Man siger " ubrugeligt argument.
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html, gad ikke at lede længere efter artikler..
Men jeg giver op, OP du er et mass-monster

AlexUldahl skrev:Jeg er meget smigret over dit valg af eksempel til sammenligning
lnielsen skrev:Hej,
Nu har jeg selv boet og trænet en del år i Brasilien og kan kun sige pas på hvad du indtager! Bor du evt. i Rio-staten kan jeg sætte dig i forbindelse med folk, der ved noget om de produkter du kan få og træning.
Ellers så er det bare ned med noget churrasco, kylling, ris og bønner :-D
Du har uden tvivl gainet en del fedt og væske, men dit udgangspunkt var jo også meget slankt :-)

Moody skrev:Har tidligere læst nogle studier hvor man har givet utrænede moderate (i bb-øjemed) doser test i 12 uger, hvor der er blevet gainet 8,5 kg ffm i snit. Du kan måske som utrænet clean og uden musclememory stile efter 0,5-1 kg om måneden det første halve år hvis variablerne spiller, og så hertil øget kulhydratdepoter, vandretention, fedtmasse så bør du stadig ikke være over 5-8 kg efter 4 måneder. Det går med andre ord for hurtigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster