Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1125
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1122

Følg bodybuilding.dk på

2 Split eller større arme på 12 uger for at få størst arme ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej alle sammen jeg ville gerne høre jeres råd om hvilket program der faktisk ville give størst arme på 12 uger.

at køre et 2 split som aldrig er prøvet før det et helt normalt et hvor man køre
mandag/torsdag ben, biceps, ryg
tirsdag/fredag Triceps, skulder, bryst

eller at køre større arme på 12 uger programmet hvilket ville i fortrække hvis i stadig gerne ville have god masse på armene

hvilke kosttilskud kunne gøre sig gældene i håb om at smide et par centimeter på armene :)

seriøs hjælp ville være super :D tak på forhånd
Tjek min nystartede log :) den bliver god en dag ;)
viewtopic.php?f=21&t=46604
vejen til LOGGEN !!! :D

Reputation point: 5

Geografisk sted: værløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 267.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

feldskov skrev:hej alle sammen jeg ville gerne høre jeres råd om hvilket program der faktisk ville give størst arme på 12 uger.

at køre et 2 split som aldrig er prøvet før det et helt normalt et hvor man køre
mandag/torsdag ben, biceps, ryg
tirsdag/fredag Triceps, skulder, bryst

eller at køre større arme på 12 uger programmet hvilket ville i fortrække hvis i stadig gerne ville have god masse på armene

hvilke kosttilskud kunne gøre sig gældene i håb om at smide et par centimeter på armene :)

seriøs hjælp ville være super :D tak på forhånd

Kan se fra dine stats at du vidst ikke er helt ny inden for træning. Til armtræning er Større Arme På 12 Uger egentlig et godt program. Det holder ihvertfald hvad det lover. Jeg har været igang i 8 uger, og har gainet 3cm. Dog synes jeg at programmet hurtigt bliver kedeligt, og har derfor skåret 2 uger af fase 2 af, så det ender på et 10-ugers program. Men har du motivationen og lysten til de 12 uger, så gør da det. Programmet er ihvertfald hårdt, og du opbygger en god portion masse hvis du spiser og sover efter det( Har du nok styr på :) ).

2 Split træner mere hele kroppen. Hvis du vælger det skal du jo bruge alle andre øvelser end armøvelser som suppleringsøvelser, og derfor ikke give den fuld gas i dem, men spare kræfter til armene. (Er også det du skal i Større Arme På 12 Uger, for størst masse). Begge ting ville give en god portion masse på armene, men anbefaler Større Arme På 12 Uger.

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

12 uger er utrolig lang tid at træne efter det samme program. Vil du kunne gennemføre dette? Det ikke sådan der kommer skiferie eller andet ind imellem.. Gør jo ikke noget man skubber nogle træningsdage lidt. men 12 uger med fast program ville jeg nok ikke kunne klare.

Men hvis du er heldig kan du finde nogle anmelderlsera f programmet, hvis du googler lidt, eller søger her på siden..

Men for at komme tilbage til topic, så kan man jo også sagtens få store arme med et alm 2-split. Man kan jo fokusere lidt ekstra på de de basisøvelser hvor armene rigtig arbejder.
Til ryg ville man så vælge chinups i stedet for pullups, da biceps arbejder meget mere her, og sådan ville man så forsøge at sætte hele programmet op.

nu ved jeg ikke lige hvordan det på 12 uger er sat sammen, men hvis det er delt op i forskellige faser, kunne du jo evt kører enkelte af den, så du måske kun brugte 8 uger på det, også 4 på et alm. 2split.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

gainet 3 cm på armene lyder fornuftigt, men hvad er dine stats?
hvor høj er du, hvor gammel er du, hvor længe har du trænet og hvilke suplemanger bruger du?
Tjek min nystartede log :) den bliver god en dag ;)
viewtopic.php?f=21&t=46604
vejen til LOGGEN !!! :D

Geografisk sted: værløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 267.50

feldskov skrev:gainet 3 cm på armene lyder fornuftigt, men hvad er dine stats?
hvor høj er du, hvor gammel er du, hvor længe har du trænet og hvilke suplemanger bruger du?

196cm
15år
Knap og nap 2 års træning. Dog kun bodybuilding i nogle måneder.
Tager: Kreatin, Carbs, Valle Protein, Kassen Protein, D-vitamin og Proteinbarer og så ellers bare en helvedes masse mad.

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster