Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Så det er Step-up - Ja den ville jeg ikke bruge![]()
Ej, kør noget One-leg Leg Press istedet. Du mangler nemlig en Unilateral øvelse til benene, som kan være med til at sikre stabil styrke og masse fremgang i BEGGE ben.
Desuden, så må 2 øvelser til Quads også være tilstrækkeligt i et 2-Split, når nu du også kører Dødløft

Kocemba skrev:Casper.S skrev:Så det er Step-up - Ja den ville jeg ikke bruge![]()
Ej, kør noget One-leg Leg Press istedet. Du mangler nemlig en Unilateral øvelse til benene, som kan være med til at sikre stabil styrke og masse fremgang i BEGGE ben.
Desuden, så må 2 øvelser til Quads også være tilstrækkeligt i et 2-Split, når nu du også kører Dødløft
Hvorfor vil du ikke bruge step-ups?
Den er jo netop unilateral og må da sige at gå lige så meget i quads som one-leg leg press..?

Kocemba skrev:Som du selv siger kan den udføres fra en bred vifte af forskellige højder. Derfor tilbyder den større variation.
Samtidigt så rammer han kun core med squat den dag. Derfor ville jeg vælge step ups.

Casper.S skrev:Kocemba skrev:Som du selv siger kan den udføres fra en bred vifte af forskellige højder. Derfor tilbyder den større variation.
Samtidigt så rammer han kun core med squat den dag. Derfor ville jeg vælge step ups.
Ingen grund til at ramme coren 2 dage i træk.

Kocemba skrev:Casper.S skrev:Kocemba skrev:Som du selv siger kan den udføres fra en bred vifte af forskellige højder. Derfor tilbyder den større variation.
Ingen grund til at ramme coren 2 dage i træk.
jeg så fejl. Han rammer også core med DL den dag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster