Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren1986 skrev:Jo men er det ikke lidt spild af tid, at køre, en hel dag til skulder?
Ser ikke det store problem i at køre Ryg efter en DL, dag. Din krop skal nok nå at restituere, selvom det ikke er 100% optimalt.
,

Cruse skrev:Søren1986 skrev:Jo men er det ikke lidt spild af tid, at køre, en hel dag til skulder?
Ser ikke det store problem i at køre Ryg efter en DL, dag. Din krop skal nok nå at restituere, selvom det ikke er 100% optimalt.
,
ER du sikker på den vil være klar til dødløft? og ligeledes med at køre Ben skulder efter bryst dagen, da skulderen også bliver aktiveret af incline bp.
Men Det vil jo kun tage 20 min at træne skulder, så det ser jeg intet problem i.

Søren1986 skrev:Cruse skrev:Søren1986 skrev:Jo men er det ikke lidt spild af tid, at køre, en hel dag til skulder?
,
ER du sikker på den vil være klar til dødløft? og ligeledes med at køre Ben skulder efter bryst dagen, da skulderen også bliver aktiveret af incline bp.
Men Det vil jo kun tage 20 min at træne skulder, så det ser jeg intet problem i.
´jeg er helt sikker på der ikke sker noget ved det..
Jeg har selv kørt meget fullbody, Man ons tors. altså med to trænings pas i træk. Og har fået gode gains, ved det. En OL Vægtløfter, Træner jo også to dage i træk. Og hans ben og resten af kroppen, er jo også aktiveret, hvergang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster