Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:HVor høj volumen er vi ude i? Ren nysgerrighed

Capa skrev:Garik skrev:HVor høj volumen er vi ude i? Ren nysgerrighed
Når jeg kører 3-split plejer jeg at køre 2 opvarmnings sæt, 5 worksæt, 2 downsæt i flerleds øvelserne

Garik skrev:Capa skrev:Garik skrev:HVor høj volumen er vi ude i? Ren nysgerrighed
Når jeg kører 3-split plejer jeg at køre 2 opvarmnings sæt, 5 worksæt, 2 downsæt i flerleds øvelserne
Eksempel:
DB BP: 2 warm-up sets, 5 worksets og 2 back-off sets
DB inc. BP: same
DB flyes: same
Eller varmer du kun op ved første øvelse?
Spørger fordi jeg selv kører 2 warmup på først og så 5 worksets i første, anden og tredje øvelse (15 i alt). Nogle gange lidt ekstra, hvis energien er der.

Capa skrev:Garik skrev:Capa skrev:Garik skrev:HVor høj volumen er vi ude i? Ren nysgerrighed
Eksempel:
Spørger fordi jeg selv kører 2 warmup på først og så 5 worksets i første, anden og tredje øvelse (15 i alt). Nogle gange lidt ekstra, hvis energien er der.
Kører kun warmup i første øvelse for hver muskelgruppe. Ala det her:
DB BP: 2x warmup, 5x workset, 2x downset
DB inc. BP: 5x workset, 2x downset
Flies: 3x workset (highrep fokus på strech)
Pulldowns: 2x warmup, 5x workset, 2x downset
BOR: 5x workset, 2x downset
Cable Rows: 3x workset, 2x downset

Garik skrev:Capa skrev:Garik skrev:Capa skrev:Garik skrev:HVor høj volumen er vi ude i? Ren nysgerrighed
Eksempel:
Kører kun warmup i første øvelse for hver muskelgruppe. Ala det her:
DB BP: 2x warmup, 5x workset, 2x downset
DB inc. BP: 5x workset, 2x downset
Flies: 3x workset (highrep fokus på strech)
Pulldowns: 2x warmup, 5x workset, 2x downset
BOR: 5x workset, 2x downset
Cable Rows: 3x workset, 2x downset
Og hvordan er dine downsets? 40% af i vægt og så bare rep all-out eller?

Garik skrev:Okay. Så rammer vi nok alligevel samme antal reps per muskelgruppeMen rart at få input fra andre 3-splittere

Farver skrev:I snakker om mere volumen, men beder mig om at tage øvelser af programmet?
Farver skrev:Med hensyn til ryg, så er lænden vel også nedre del af ryggen eller hvad? Og hvad foreslår i kan erstatte weighted hyperextensions?

Farver skrev:Hahaha jeg har trænet i 3-4 år og ved godt var det basiske er. Har fået masser af fine resultater. Det eneste jeg ville høre var, hvad i synes med hensyn til øvelsesvalg og reps.

Farver skrev:Hahaha jeg har trænet i 3-4 år og ved godt var det basiske er. Har fået masser af fine resultater. Det eneste jeg ville høre var, hvad i synes med hensyn til øvelsesvalg og reps.

Farver skrev:Mave får stadig meget træning, det ved jeg godt, men det er mest bare fordi jeg føler at det var tilstrækkeligt med 3 øvelser (de tre øverste) til mit 2-split, så nu hvor der er flere restitutionsdage imellem sætter jeg endnu en øvelse på.
Har prøvet at skrue lidt op for volumen. Hvad siger I?

Farver skrev:Dag 2 - Ben og Mave
Ben:
Squat 5 x 5 reps
Dødløft 5 x 5 reps
Leg Curl 3 x 8 reps
Calf Raises 3 x 12 reps

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster