Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67642 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Sådan vil jeg også gøre det og så en dag Off.
Men hvorfor vil du køre 3-split frem for fullbody og 2-split?
Vognbjerg. skrev:Sådan vil jeg også gøre det og så en dag Off.
Men hvorfor vil du køre 3-split frem for fullbody og 2-split?
Fordi jeg kun ka se en fordel i at dele musklerne op så meget som muligt..? så har jeg flere kræfter til vher enkelt muskel... og jeg ka jo alligevel kun ramme hver muskelgruppe 2 gange ugentligt både med 2 og 3 split...
Det med at have flere kræfter til hver enkelt muskel er en dårlig undskyldning. Det er et spørgsmål om konditionering. Russiske vægtløftere træner 6-7 dage i ugen, i op til 3-4 timer af gangen. De kan sagtens lave PR løft i den sidste time af deres træning. Det er udelukkende et spørgsmål om at øge workloaden langsomt, og gradvist vende sig til mere arbejde.
Som gode gamle Bill Starr engang sagde, da snakken faldt på split programmer, "people are generally lazy, get in shape for crying out loud". Og budskabet er jo godt nok. Hvorfor pylre om kroppen. Kom da for helvede i form.
Vognbjerg. skrev:Det med at have flere kræfter til hver enkelt muskel er en dårlig undskyldning. Det er et spørgsmål om konditionering. Russiske vægtløftere træner 6-7 dage i ugen, i op til 3-4 timer af gangen. De kan sagtens lave PR løft i den sidste time af deres træning. Det er udelukkende et spørgsmål om at øge workloaden langsomt, og gradvist vende sig til mere arbejde.
Som gode gamle Bill Starr engang sagde, da snakken faldt på split programmer, "people are generally lazy, get in shape for crying out loud". Og budskabet er jo godt nok. Hvorfor pylre om kroppen. Kom da for helvede i form.
For første gang i den tid jeg har været her inde syns jeg du si'r noget dumt... ... enten har jeg udtrykt mig forkert eller oss har du misforstået noget fuldstændig... ...
Jeg har hverken snakket om min form eller om jeg er træt i musklerne... ved ikk hvor du har den info fra at jeg sku være doven og i dårlig form.?????!!!
jeg prøver at bli klogere her inde... det du skrev TJ svarede i første spalte nok til at jeg ved hva jeg vil nu... resten var ikk til meget hjælp... ...
Almond skrev:Jeg åbner lige denne tråd igen, da jeg står tilbage med et spørgsmål:
Går det mere ud over restitutionen, hvis man træner 6 dage om ugen modsat 4 dage, hvis man laver nøjagtig den samme arbejdsmængde.
Eksempel:
2-split
Dag 1
Squat
Dødløftvariant
BOR
Chinups
Curls
Dag 2
Bænkpres
Militairy
DB Incline
Fransk Pres
Mave
I forhold til et 3-split:
Dag 1
Squat
Dødløftvariant
Mave
Dag 2:
BOR
Chinups
Curls
Dag 3:
Bænkpres
Militairy
DB Incline
Fransk Pres
Og her tænker jeg selvfølgelig, at sæt*reps er det samme i begge programmer.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster