Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Visible Ghost skrev:Efter at have været ved fysioterapeut, anbefalede min behandler mig at prøve 3-split, fordi jeg hurtigt løber tør for energi i min træning og er bedst til få øvelser. Derudover har jeg en skulder der "hænger" og er i en dårlig stilling hvis ikke jeg fokuserer på at holde den på plads.
Så i træningen skal der ligges vægt på at jeg hele tiden i mine øvelser kan holde min skulder på plads, så det er de rigtige muskler der udfører arbejdet, og andre muskler ikke går ind og laver overarbejde. Har fået besked på at jeg skal styrke mine rygmuskler i højre side, som er for svage til at holde skulderen. Og mine trapz for at mine skuldre kommer en smule højere op at sidde over tid.
Så dette bliver en længere periode, hvor jeg skal arbejde på at styrke musklerne omkring min skulder, da de er for svage til at holde den på plads. Belastningen bliver mindre vigtig ift kvaliteten af udførelse.
Men har altså lavet dette 3-split, som jeg bare ville høre om var optimalt, også ift at rette op på min skulder.
Bryst, skulder, triceps
5x6-8 Incline dumbbell bench
4x8-10 Incline cable chest press
4x8-10 Machine shoulderpress
4x8-10 Dips
Ryg, biceps
5x6-8 Deadlift
4x8-10 Pulldown
4x8-10 Seated cable row
3x10-12 Dumbbell curl
Ben, mave, bagskulder
5x6-8 Squat
5x6-8 Lying leg curl
4x8-10 Crunches
4x10-12 Facepull
Mandag: Bryst, skulder, triceps
Tirsdag: Ryg, biceps
Onsdag: Ben, mave, bagskulder
Torsdag: Bryst, skulder, triceps
Fredag: Ryg, biceps
Lørdag: Ben, mave, bagskulder
Søndag: (off)

Visible Ghost skrev:Efter at have været ved fysioterapeut, anbefalede min behandler mig at prøve 3-split, fordi jeg hurtigt løber tør for energi i min træning og er bedst til få øvelser. Derudover har jeg en skulder der "hænger" og er i en dårlig stilling hvis ikke jeg fokuserer på at holde den på plads.
Så i træningen skal der ligges vægt på at jeg hele tiden i mine øvelser kan holde min skulder på plads, så det er de rigtige muskler der udfører arbejdet, og andre muskler ikke går ind og laver overarbejde. Har fået besked på at jeg skal styrke mine rygmuskler i højre side, som er for svage til at holde skulderen. Og mine trapz for at mine skuldre kommer en smule højere op at sidde over tid.
Så dette bliver en længere periode, hvor jeg skal arbejde på at styrke musklerne omkring min skulder, da de er for svage til at holde den på plads. Belastningen bliver mindre vigtig ift kvaliteten af udførelse.
Men har altså lavet dette 3-split, som jeg bare ville høre om var optimalt, også ift at rette op på min skulder.
Bryst, skulder, triceps
5x6-8 Incline dumbbell bench
4x8-10 Incline cable chest press
4x8-10 Machine shoulderpress
4x8-10 Dips
Ryg, biceps
5x6-8 Deadlift
4x8-10 Pulldown
4x8-10 Seated cable row
3x10-12 Dumbbell curl
Ben, mave, bagskulder
5x6-8 Squat
5x6-8 Lying leg curl
4x8-10 Crunches
4x10-12 Facepull
Mandag: Bryst, skulder, triceps
Tirsdag: Ryg, biceps
Onsdag: Ben, mave, bagskulder
Torsdag: Bryst, skulder, triceps
Fredag: Ryg, biceps
Lørdag: Ben, mave, bagskulder
Søndag: (off)

Karim skrev:Hej Synlige Spøjelse
Jeg er også selv en stor fan af 3-split og er efterhånden nået frem til noget Allah (see what i did there?):
Dag 1+4:Ryg (incl. det du kalder for bagskulder), Biceps, "Core"
Dag 2+5: Bryst, Triceps, "lige mave"
Dag 3+6: Ben, Skuldre, Obliques/"side mave"
Personligt bryder jeg mig ikke om at køre Bryst, Skuldre og triceps på samme dag, jeg har gjort det en overgang men jeg synes det trække ud og man ender med at køre med generel for lav intensitet fordi man er så malket i triceps og forskulder. Jeg kører generelt lave reps med høj intensitet de 3 første dage og høj rep de sidste 3.
Ang. det med energien er du vel bare typisk ectomorph og det skal du forsøge at skal komme til livs ved at spise mere og bedre. Sørg for at få en god poriton carbs 1½ times tid før træning og så hold dine træning til 1 time til 1½, med tiden kan du sagtens træne i længere tid af gangen skønt det egentlig aldrig bliver fordelagtigt i mine øjne hvis man kan undgå det.

Dobermann skrev:tag en koffein pille eller 2 inden træning det er sku win win !:D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster