Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

a.laustsen skrev:Hej.
Jeg er igang med min 3g's studieretningsopgave.
min opgave går primært ud på, at jeg skal lave en sammenligning mellem Crossfit og styrketræning.
jeg vil høre jer, hvilken målgruppe tror i - der bliver "tiltrukket" af henholdsvis crossfit og styrketræning.
det ville virkelig være en stor hjælp hvis der kom nogle svar.
på forhånd tak.

MasterYoda skrev:Jeg skriver selv SRP og kom til at undre mig over inden for hvilken fagkombination du kan vælge det emnet du har gang i der ?![]()
Ps. så husk at referere til AUTORITETER hvilket ikke er random brugere på et bodybuilding forum - no offense

Ioxer skrev:a.laustsen skrev:Hej.
min opgave går primært ud på, at jeg skal lave en sammenligning mellem Crossfit og styrketræning.
jeg vil høre jer, hvilken målgruppe tror i - der bliver "tiltrukket" af henholdsvis crossfit og styrketræning.
på forhånd tak.
crossfitt: typisk folk uden forstand på træning, der bare vil være hardcore. Ofte folk, der ikke rigtigt har et mål med træning.
styrketræning/bodybuilding: folk der ønsker målrettet fremgang i træning. Folk med mål. Typisk folk med en lidt bedre forståelse for træning

Legend skrev:Ioxer skrev:a.laustsen skrev:Hej.
på forhånd tak.
crossfitt: typisk folk uden forstand på træning, der bare vil være hardcore. Ofte folk, der ikke rigtigt har et mål med træning.
styrketræning/bodybuilding: folk der ønsker målrettet fremgang i træning. Folk med mål. Typisk folk med en lidt bedre forståelse for træning
Det var dog et håbløst farvet synspunkt. Hvad bygger du det på?
TS:
Først og fremmest er du nødt til at definere de to grupper. Hvad er "styrketræning"? For mange mennesker er styrketræning det den almindelige befolkning gør i FitnessWorld. Du er desuden nødt til at gøre dig overvejelser om hvorvidt du kan sammenligne eksempelvis en meget dedikeret styrketræner med en "casual" Crossfitter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster