træner kampsport (Taekwondo) 3 gange ugentlig om aften og vil i gang igen med at styrketræne man-fre efter arbejde, har kørt en 2-3 måneders hård kur hvor jeg har smidt en små 14kg.. fra 84kg til 70kg er 180cm høj.. mine arme og ben har også smidt en del muskler og ligner snart en udsultet mand! så det kan kun gå for langsomt med at få skabt en sund og stærk/stor krop!
fandt et fullbody program som efter at have studeret alle øvelserne på youtube syntes giver mening og virker gode.. men vil gerne hører jeres råd? evt ændre rækkefølgerne? eller ekstra øvelser? (den måde tingene er skrevet op på er også den måde træningen starter.. med de storer muskelgrupper først) og hvad jeg evt kan putte ind Tirsdag/torsdag..
MANDAG:
Squat 5 sæt x reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Rumænsk dødløft 5 sæt x 5 reps
Dumbell skulderpres 3 sæt x 8 reps
Dumbell rows 3 sæt x 8 reps
Fransk pres 3 sæt x 8 reps
Dumbell curls 3 sæt x 8 reps
ONSDAG:
Front squat 5 sæt x 5 reps
Incline bænkpres 5 sæt x 5 reps
Dødløft 5 sæt x 5 reps
Military press 3 sæt x 8 reps
Pulldowns 3 sæt x 8 reps
Close grip bænkpres 3 sæt x 8 reps
Barbell curls 3 sæt x 8 reps
FREDAG:
Squat 5 sæt x reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Rumænsk dødløft 5 sæt x 5 reps
Dumbell skulderpres 3 sæt x 8 reps
Dumbell rows 3 sæt x 8 reps
Fransk pres 3 sæt x 8 reps
Dumbell curls 3 sæt x 8 reps
mit spørgsmål går på er der noget jeg kan træne tirs-tors uden jeg ødelægger restituringens proccessen? og ville løbe træning på de dage ødelægge restituringen for mine lår muskler? eller er løb helt okay ? og kunne jeg kører nogle isolations øvelser uden det ville påvirke resten af kroppen specielt meget ? tænker på mave træning.. lænd træning.. læg træning.. og måske nogle forlår og baglår isolations øvelser? eller syntes i man bare skal slappe fuldstænding af på hvile dagene?