Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Peach skrev:Monday: Back, back shoulder, biceps
Deadlift 5 sets
BB close grip underhand bent over rows 5 sets
Pulldown to neck 4 sets
Seated wide grip lever row 5 sets
Close grip pulldown 4 sets
DB seated rear lateral raise 5 sets
BB curls 5 sets
DB curls 5 sets
Wednesday: Chest, triceps
Benchpress 4 sets
DB flat flyes 4 sets
DB incline flyes 5 sets
Dips 5 sets
Skull crushers 5 sets
Pushdown 5 sets
Friday: Thighs, calfes
Squat 5 sets
Leg press 5 sets
Leg extension 4 sets
Rumænsk dødløft 5 sets
Leg curls 5
Lever seated calf press 5 sets
Lever standing calf press 5 sets
Saturday: Shoulders, abs
Upright row 5 sets
Side lateral raise 5 sets
DB front raise 5 sets
DB push crunch 5 sets
Weighted twisting crunch 5 sets
Dragonflags 4 sets
Ser det fornuftigt ud?

Peach skrev:Er der ikke en der har noget at sige til mavetræningen? Eller evt. en der har et rigtig godt forslag til en maveroutine? som jeg kommer til at træne én gang i ugen? Eller om det jeg selv har fundet på er godt nok.

SienZ skrev:Peach skrev:Er der ikke en der har noget at sige til mavetræningen? Eller evt. en der har et rigtig godt forslag til en maveroutine? som jeg kommer til at træne én gang i ugen? Eller om det jeg selv har fundet på er godt nok.
Bare træn din mave som du lyster. Personligt træner jeg aldrig mave.

Peach skrev:SienZ skrev:Peach skrev:Er der ikke en der har noget at sige til mavetræningen? Eller evt. en der har et rigtig godt forslag til en maveroutine? som jeg kommer til at træne én gang i ugen? Eller om det jeg selv har fundet på er godt nok.
Det lyder umiddelbart ikke særlig optimalt. Hva med min bryst routine, kan jeg logge en kommentar af den ud af dig? For mange øvelser? Færre/flere sæt/rep?
Ellers tak for hjælpen

SienZ skrev:Peach skrev:SienZ skrev:Peach skrev:Er der ikke en der har noget at sige til mavetræningen? Eller evt. en der har et rigtig godt forslag til en maveroutine? som jeg kommer til at træne én gang i ugen? Eller om det jeg selv har fundet på er godt nok.
Det lyder umiddelbart ikke særlig optimalt. Hva med min bryst routine, kan jeg logge en kommentar af den ud af dig? For mange øvelser? Færre/flere sæt/rep?
Ellers tak for hjælpen
Man bruger maven meget i store basisøvelser, og jeg holder en fin mængde masse på abs uden at træne dem
Jeg ville have noget incline bænk med i stedet for den ene af dine flyes. Incline DB bænk istedet for flat dumbell flyes, eller incline (Alt efter preference, og om du mangler masse på øvreste del af pecs). Reps har du slet ikke skrevet noget om, så det kan jeg ikke sige. Men personligt kører jeg nogle flere sæt, det virker bedre for mig. Men du skal bare finde det som virker for dig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster