Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

At man laver øvelse A 8 gange, og de 8 gange, skal så gøres 6 gange?

Friche skrev:At man laver øvelse A 8 gange, og de 8 gange, skal så gøres 6 gange?
jeps, bare med en lille pause imellem hver af de 8.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Friche skrev:At man laver øvelse A 8 gange, og de 8 gange, skal så gøres 6 gange?
jeps, bare med en lille pause imellem hver af de 8.
Så dvs 8x øvelse A, lille pause.. 8x øvelse A, lille pause, osv? Bare så det er skåret 100% ud i pap.
Skal vægten skiftes mellem sættene?
Og kan man som opvarmning, bare køre et set eller 2 af øvelse a, med lav vægt, og så begynde på "de rigtige"?

Søren W skrev:Og med en "lille pause mellem sættene" menes, hvis ikke andet er angivet, 2-3 minutter. Det er åbenbart en alm. rookie mistake at holde ALT for korte pauser mellem sættene, har jeg erfaret, hvilket naturligvis går ud over performance.

Visible Ghost skrev:Søren W skrev:Og med en "lille pause mellem sættene" menes, hvis ikke andet er angivet, 2-3 minutter. Det er åbenbart en alm. rookie mistake at holde ALT for korte pauser mellem sættene, har jeg erfaret, hvilket naturligvis går ud over performance.
Det kan man ikke kalde en rookie mistake. Hvor lange pauser imellem sæts kommer an på hvilket outcome man er ude efter. Hvis man gerne vil opnå lidt cumulative fatigue, så er korte pauser på 45-60 sec en god idé.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster