Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:Nu nævner du intet om deres vægt eller højde
men jeg med mine små 77,2 kg på en højde af 183 gik fra bulk til cut cik jeg den første uge 5,2 kg ned og gik fra ca 3200 til 2200 kcal
det er væske og fedt

Tomat skrev:Taekwondo body skrev:Nu nævner du intet om deres vægt eller højde
men jeg med mine små 77,2 kg på en højde af 183 gik fra bulk til cut cik jeg den første uge 5,2 kg ned og gik fra ca 3200 til 2200 kcal
det er væske og fedt
Det er minimalt fedt du smider på én uges cut. Vægttabet skyldes væske og at din mavesæk bliver tømt.
On topic:
Jeg kan også smide 1kg på 5 min ved at veje mig før og efter jeg har skidt. Alle de hurtige vægttab skal tages en et gran salt

Tomat skrev:Taekwondo body skrev:Nu nævner du intet om deres vægt eller højde
det er væske og fedt
Det er minimalt fedt du smider på én uges cut. Vægttabet skyldes væske og at din mavesæk bliver tømt.
On topic:
Jeg kan også smide 1kg på 5 min ved at veje mig før og efter jeg har skidt. Alle de hurtige vægttab skal tages en et gran salt

NID skrev:9kg er i overkanten, da jeg tabte mig røg der 6kg på en uge med cardio hver dag - det meste af det var selvfølgeligt væske.
Så jeg vil sige no way, de søger bare accept fra andre.

Taekwondo body skrev:NID skrev:9kg er i overkanten, da jeg tabte mig røg der 6kg på en uge med cardio hver dag - det meste af det var selvfølgeligt væske.
Så jeg vil sige no way, de søger bare accept fra andre.
Nu når man taber de hurtige 5/6 kg i starten er det så normalt vægten står stille de næste 14 dage eller er det bare fordi jeg ikke er i underskud?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster