Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Houd skrev:Dog skal du droppe din loading fase fordi det er idioti og spild af penge.

vallemayn skrev:Ok, hvad er accutin? medicin? Spørg din læge i stedet for her!

vallemayn skrev:Ok, hvad er accutin? medicin? Spørg din læge i stedet for her!

HansiBoi skrev:Houd skrev:Dog skal du droppe din loading fase fordi det er idioti og spild af penge.
Okay, skal jeg bare tage de 5g på én gang, eller skal jeg dele det op i små portioner?

HansiBoi skrev:vallemayn skrev:Ok, hvad er accutin? medicin? Spørg din læge i stedet for her!
Det er piller mod akne.

Jeg spurgte min hudlæge om kreatin var problematisk i forhold til behandlingen. Grunden til jeg spurgte var, at jeg kunne se de testede kreatininniveauet, så jeg måtte jo lige være sikker. Allerførst spurgte hun mig om hvorfor i al verden jeg tog kreatin. Jeg troede hun ville vide hvad kreatin gjorde, men så forklarede hun, at hun havde haft RIGTIG STORE BODYBUILDERE der kom ind med nyre/lever skader efter brug af kreatin. Set i bakspejlet skulle jeg nok have spurgt ind til, om det nok ikke var mere sandsynligt, at det var krudten. Men for en sikkerheds skyld tog jeg ikke kreatin under behandlingsforløbet. Pudsigt, for da jeg spurgte hende om alkohol sagde hun, at medmindre jeg var alkoholiker var det ikke noget problem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster