Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Hey og velkommen til. Må jeg anbefale dig at finde et (bedre) færdiglavet program? Dit program virker ikke særlig velovervejet...

æg&sovs skrev:Almond skrev:Hey og velkommen til. Må jeg anbefale dig at finde et (bedre) færdiglavet program? Dit program virker ikke særlig velovervejet...
Hej og tak! det må du meget gerne!

Almond skrev:æg&sovs skrev:Almond skrev:Hey og velkommen til. Må jeg anbefale dig at finde et (bedre) færdiglavet program? Dit program virker ikke særlig velovervejet...
Hej og tak! det må du meget gerne!
Prøv at google "Back to basics". Det er et super fint program

køllekongen skrev:forstår godt din kærlighed til de store øvelser..men efter min mening burde du komme lidt mere rundt på kroppen...

Sevez skrev:Hej, mega fedt navn, jeg skriver så jeg kan følge med, god skwat.

æg&sovs skrev:køllekongen skrev:forstår godt din kærlighed til de store øvelser..men efter min mening burde du komme lidt mere rundt på kroppen...
Kan se hvad du mener, plejer også at have et større udvalg af øvelser, men mangler tiden til at få dem lavet, kan maks bruge en enkelt time på træningen og det er derfor mit fokus er på de større løft

Almond skrev:æg&sovs skrev:køllekongen skrev:forstår godt din kærlighed til de store øvelser..men efter min mening burde du komme lidt mere rundt på kroppen...
Kan se hvad du mener, plejer også at have et større udvalg af øvelser, men mangler tiden til at få dem lavet, kan maks bruge en enkelt time på træningen og det er derfor mit fokus er på de større løft
Smid noget superset med mindre løft ind. Eksempelvis køre chinups i pauserne mellem squat osv.

Sevez skrev:Hva' så der æg+sovs

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 120 gæster