Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Arizon skrev:Kan godt være jeg spørger dumt, men jeg sad bare og tænkte over det..
Feks førhen hvis man spiste 4 stykker rugbrød uden smør med kylling og skinke, og blev sådan mæt, hvad så hvis man nu kun spiser 2 stykker med det samme pålæg men med peanutbutter som smørelse på brødet? skal de give samme mætning i maven? da peanut butter indeholder en god mængde kcal?

Arizon skrev:Jamen jeg tænker bare, hvis det at spise 4 stykker rugbrød med pålæg giver det samme som 2 med pålæg og peanutbutter? hvad burde man så spise?

JannikB skrev:Arizon skrev:Jamen jeg tænker bare, hvis det at spise 4 stykker rugbrød med pålæg giver det samme som 2 med pålæg og peanutbutter? hvad burde man så spise?
Det med peanutbutter, for så kan du jo klemme noget mere ned senere

Illisher skrev:Det er ikke mængden af kalorier der mætter. Men mængden af den med du indtager.
Så hvis du skifter 4 skiver brød ud med 2, og kun tilsætter lidt peanutbutter, vil du blive sulten hurtigere end før.
Men hvis du ønsker at cutter kan du jo godt gøre det, også evt også tilføje nogle gode grove grøntsager, så du få fyldt sækken op, men uden at indtage ret mange kalorier.

Arizon skrev:Illisher skrev:Det er ikke mængden af kalorier der mætter. Men mængden af den med du indtager.
Så hvis du skifter 4 skiver brød ud med 2, og kun tilsætter lidt peanutbutter, vil du blive sulten hurtigere end før.
Men hvis du ønsker at cutter kan du jo godt gøre det, også evt også tilføje nogle gode grove grøntsager, så du få fyldt sækken op, men uden at indtage ret mange kalorier.
Jamen er det usundt at gå rundt med den sult hvis man bare får det næring kroppen skal bruge? nu tænker jeg på ens ligevægtsindtag osv

Jamen er det usundt at gå rundt med den sult hvis man bare får det næring kroppen skal bruge? nu tænker jeg på ens ligevægtsindtag osv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster