Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bænkpres
flies
skrå bænkpres
benpres
squat
biceps lige stang
dips
Reverse Grip Chinups
Dumbell side laterals
øvelser til mave
Dødløft
øvelser til lænd
Squat
Dødløft
Bænkpres
Chinups
BOR / Yates rows
Military presses
Dips
Lateral raises
+ en variant af curls
+ mave

sniper skrev:J-S-O du skal lige tage højde for at det kommer an på antallet af set pr. øvelse.. Jeg er enig i at disse er de "bedste" øvelser, men der skal nok adderes en del afhængig af set-antallet.. Det kommer self. også an på den individuelle restitiotionstid hvor træningserfaring og gener er altafgørende.. Smid lige antallet af set på så er det langt bedre at vejlede dig..

J-S-O skrev:sniper skrev:J-S-O du skal lige tage højde for at det kommer an på antallet af set pr. øvelse.. Jeg er enig i at disse er de "bedste" øvelser, men der skal nok adderes en del afhængig af set-antallet.. Det kommer self. også an på den individuelle restitiotionstid hvor træningserfaring og gener er altafgørende.. Smid lige antallet af set på så er det langt bedre at vejlede dig..
Jamen, selvfølgelig kommer det an på sæt/reps, men det gad jeg ikke nævne da du allerede havde nævnt dette! Desuden vil jeg hellere ændre hans øvelser, og bagefter redigere på hans sæt/reps, men sådan ser vi måske forskelligt på sagerne? Nu har han trænet i et års tid, så jeg vil stadig mene at han kan benytte sig af de store basisøvelser og eventuelt supplere med isoleringsøvelser...
, tror bare der skal en del flere øvelser ind når vi nu snakker hst som oftest ligger på 1-2sæt..

sniper skrev:J-S-O skrev:sniper skrev:J-S-O du skal lige tage højde for at det kommer an på antallet af set pr. øvelse.. Jeg er enig i at disse er de "bedste" øvelser, men der skal nok adderes en del afhængig af set-antallet.. Det kommer self. også an på den individuelle restitiotionstid hvor træningserfaring og gener er altafgørende.. Smid lige antallet af set på så er det langt bedre at vejlede dig..
Jamen, selvfølgelig kommer det an på sæt/reps, men det gad jeg ikke nævne da du allerede havde nævnt dette! Desuden vil jeg hellere ændre hans øvelser, og bagefter redigere på hans sæt/reps, men sådan ser vi måske forskelligt på sagerne? Nu har han trænet i et års tid, så jeg vil stadig mene at han kan benytte sig af de store basisøvelser og eventuelt supplere med isoleringsøvelser...
hehe.. Fair nok..Men øvelsesvalget hænger meget sammen med sæt-antallet imo.. Men fornuftige foreslag du kommer med
, tror bare der skal en del flere øvelser ind når vi nu snakker hst som oftest ligger på 1-2sæt..

J-S-O skrev:sniper skrev:J-S-O skrev:sniper skrev:J-S-O du skal lige tage højde for at det kommer an på antallet af set pr. øvelse.. Jeg er enig i at disse er de "bedste" øvelser, men der skal nok adderes en del afhængig af set-antallet.. Det kommer self. også an på den individuelle restitiotionstid hvor træningserfaring og gener er altafgørende.. Smid lige antallet af set på så er det langt bedre at vejlede dig..
hehe.. Fair nok..Men øvelsesvalget hænger meget sammen med sæt-antallet imo.. Men fornuftige foreslag du kommer med
Jeg ved godt at HST ofte bygger på 1-2 sæt per øvelse, men hvorfor ikke bare lave 3 sæt eller 4 sæt per øvelse? Jeg kan ikke se det skulle ødelægge programmet, og så passer mit program jo også fint

sniper skrev:EMG-målinger siger nu ret meget.. Og vil påstå at du godt kan bassere øvelsesvalget derpå.. Men, ja, du skal nok ikke alene bassere udvælgelsen på det..

J-S-O skrev:sniper skrev:EMG-målinger siger nu ret meget.. Og vil påstå at du godt kan bassere øvelsesvalget derpå.. Men, ja, du skal nok ikke alene bassere udvælgelsen på det..
Okay, det var måske for store ord at sige at det ikke kan bruges til noget, men EMG tager ikke højde for hverken ROM eller om øvelsen er en flerledsøvelse, så man skal være meget kritisk, hvis man bruger det til at sammensætte sit program...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster