Jeg oplever til tider efter et ryg træningspas at min venstre lat virker lidt "opspændt" og en del mere øm end min højre lat og jeg tænkte på om der er nogen øvelser/metoder til ligesom at få løsnet op i musklen?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lærling skrev:Varmepude, foam rolling, sauna/karbad, udstrækning.

The Little Kid skrev:Hej folkens![]()
Jeg oplever til tider efter et ryg træningspas at min venstre lat virker lidt "opspændt" og en del mere øm end min højre lat og jeg tænkte på om der er nogen øvelser/metoder til ligesom at få løsnet op i musklen?

The Little Kid skrev:Lærling skrev:Varmepude, foam rolling, sauna/karbad, udstrækning.
Har pt. hverken foam roller eller sauna/karbad (selvom jeg snart regner med at købe et pvc rør) så der er kun varmepude og udstrækning tilbage. Ved du hvordan man udstrækker den del af ryggen?

Andars skrev:The Little Kid skrev:Hej folkens![]()
Jeg synes du skal ringe til Britta og Claus fra TDC. Britta er afspændingspædagog

Lærling skrev:Ja, google noget udstrækning.
Du kan også lave foamrolling med tennis/golf/massage-bold, et rør er dog bedre til lats,s ynes jeg.
Moody skrev:prøv at fokusere på problemet proaktivt istedet for reaktivt, hvad kan grunden til denne spænding være? muligvis dårlig teknik, overbelastning, dårligt øvelsesvalg, dårlig mobilitet?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster