Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jamand skrev:Uden at vide ekstremt meget om det, så ville jeg sige det vel var et spørgsmål om hvor meget du går op i det. Hvis du vil have rent kassein, så er det jo pulveret du skal vælge.
En anden ting er lige, at hvis du skal få nok mælk ned for at du kommer bare i nærheden kasein proteinindtaget, så skal du pimpe ret meget mælk inden sengetid![]()
i 35g kasein er der fx 28g protein
i 500 ml mælk er der fx 15-20g protein.
Og så bliver det nok ikke nogen rolig søvn kan jeg forestille mig...

J-S-O skrev:jamand skrev:Uden at vide ekstremt meget om det, så ville jeg sige det vel var et spørgsmål om hvor meget du går op i det. Hvis du vil have rent kassein, så er det jo pulveret du skal vælge.
En anden ting er lige, at hvis du skal få nok mælk ned for at du kommer bare i nærheden kasein proteinindtaget, så skal du pimpe ret meget mælk inden sengetid![]()
i 35g kasein er der fx 28g protein
Mælk består rigtig nok af omkring 80% kasein og 20% valle protein! Grunden til at flere og flere er begyndt at bruge kasein pulver er såmænd at mælk også indeholder 4,8 gram kulhydrat pr. 100 ml, og kulhydrater bør man ikke indtage for mange af sent på aftenen, da det er musklernes brændstof, og forbruges denne energi ikke, så sætter den sig som fedt...
Jamand, du er sikkert udemærket klar over hvordan det forholder sig med protein i mælk: det er jo ikke et stort regnestykke, men du har dog stadigvæk skrevet noget forkert! Én liter mælk indeholder 35 gram protein (kasein OG valle), hvoraf 80% af disse stammer fra kasein (= 28 gram kasein) - blot for at vise dig fejlen skrev du:
"i 35g kasein er der fx 28g protein",
Hvilket vel kan sammenlignes med at 1 kg vand vejer 800 gram! Sludder og vrøvl, og så er den skid slået...
PS: Jeg kan sagtens drikke en halv liter mælk inden sengetid, og det vil jeg også mene at andre bør kunne! Hvis man ikke kan klare denne mængde, så vil jeg mene at man har en lille blære, hvilket kan skyldes man simpelthen tisser for ofte...

lassah skrev:Hvis jeg drikker en halv liter mælk lige inden jeg går i seng, så skal jeg da lige rende på WC et par gange inden jeg falder i søvn. Kan man gøre sin blære større ved kun at tisse, når man virkelig skal?

J-S-O skrev:lassah skrev:Hvis jeg drikker en halv liter mælk lige inden jeg går i seng, så skal jeg da lige rende på WC et par gange inden jeg falder i søvn. Kan man gøre sin blære større ved kun at tisse, når man virkelig skal?
Jeg er på dybt vand på dette område, men jeg menes at have læst at mange mindre toiletbesøg (urin) medfører at blæren vænner sig til en mindre mængde, og derfor resulterer det så i et eller flere toiletbesøg om natten, hvis man drikker eksempelvis en halv liter mælk...
Jeg tisser normalt ikke mange gange om dagen, selvom jeg dog får skudt en del ud lige omkring træningen, og har altså heller ikke nogen problemer med at holde ½ liter mælk i mig hele natten! Jeg tror faktisk jeg kunne snuppe op imod en liter mælk, men så er jeg fandme også trængende ved morgentid...
Jeg kan nok godt drikke en halv liter mælk, og så først gå på toilet næste morgen. Men synes bare det er ubehageligt at ligge og holde sig hele tiden 

J-S-O skrev:jamand skrev:i 35g kasein er der fx 28g protein
Jamand, du er sikkert udemærket klar over hvordan det forholder sig med protein i mælk: det er jo ikke et stort regnestykke, men du har dog stadigvæk skrevet noget forkert! Én liter mælk indeholder 35 gram protein (kasein OG valle), hvoraf 80% af disse stammer fra kasein (= 28 gram kasein) - blot for at vise dig fejlen skrev du:
"i 35g kasein er der fx 28g protein",
Hvilket vel kan sammenlignes med at 1 kg vand vejer 800 gram! Sludder og vrøvl, og så er den skid slået...
J-S-O skrev:PS: Jeg kan sagtens drikke en halv liter mælk inden sengetid...

jamand skrev:
RESPEKT! Jeg har anti-party blære. Hvis jeg går på druk, tilbringer jeg halvdelen af aftenen småtlænende ind over pisselettet med en bajer i den ene hånd og min bedste ven i den anden! Derfor ville Kassein-pulver aldrig være pulveret for mig

har man trænet hårdt kan jeg godt vågne om natten kl 2 også må jeg spsie igen
hvis man kun ta en shake med alm pulver er det optaget i løbet af 1 time også har du ik noget at bygge på de næste mange timer. ret uheldigt hvis målet er store muskler.

nej det gør den heller ikke. skrev vist alm protein pulver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster