Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Mht. aktiv dødshjælp ser jeg ikke et problem idet, hvis det forkorter en smertefuld proces. Forhold til assistance fra læger tænker jeg dog, at det kan være strid med lægeløftet.
thaden skrev:Nu kan dette lyde hårdere end det er, men hvad vil du gerne med topic? Have en diskussion af området, eller om hvad vi syntes?
thaden skrev:Eller easy your mind med at fortælle det?

thaden skrev:Jeg kan sige at der var en dokumentar på dr2 i aftes omkring aktiv dødshjælp, og den kan ses her: http://www.dr.dk/tv/se/min-doed-er-mit-valg/min-doed-er-mit-valg#!/
Prisvindende amerikansk dokumentarfilm fra 2011
(How To Die in Oregon)
En rørende og livsbekræftende dokumentar om at tage afsked med værdighed.
Selvom den medicinske teknologi har skabt muligheder for livsforlængende behandling oplever et stigende antal mennesker at få deres liv kunstigt forlænget, så det langt overskrider hvad de selv anser for nødvendigt og ønskværdigt. I 1994 forsøgte delstaten Oregon at tage hånd om denne svære problemstilling med loven "Death With Dignity", der giver uhelbredeligt syge patienter mulighed for lægeassisteret selvmord. Denne prisbelønnede dokumentar ser på de filosofiske og praktiske konsekvenser af aktiv dødshjælp.

thaden skrev:Og selvfølgelig håber jeg da også på det bedste for din bror, min mor har selv fået konstateret kræft, men har 7,9,13, fået det fjernet, og det er sidste nyt
8800 skrev:Selvom du ikke vil have medlidenhed, så krydser jeg alligevel fingre og sender en venlig tanke afsted mod din bror

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster