Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Og får man overhovedet noget ud af træningen før og efter alkohol?

NGS skrev:Træning før druk har for mig altid gjort det til en billigere bytur. Der skal pludselig ikke så meget til, at blive fuld når kroppen er smadret.

Klud skrev:NGS skrev:Træning før druk har for mig altid gjort det til en billigere bytur. Der skal pludselig ikke så meget til, at blive fuld når kroppen er smadret.
Det lyder som placebo.
Man bliver ikke fuld i kroppen, man bliver fuld i hjernen. Hvis udmattelse har noget at sige, ville det derfor give mere mening at løse en sudoku inden byturen.

Matt skrev:Pest eller kolera![]()
Hvis man skal vælge en af delene så træn hellere dagen efter en bytur, men sørg for at få rigelige mængder af vand! Hvis du træner før en bytur ender du bare i slem katabolsk tilstand, det er jo ikke ligefrem kosten som er i højsæddet når man går på druk og alkoholen gør det bare endnu værre.
MD1 skrev:Men lad os så sige jeg ikke kan træne hverken lørdag eller søndag, men kan vælge at træne eller ikke træne fredag inden jeg skal drikke, vil det så stadig være bedst at træne? Katabolsk tilstand vil vel sige kroppen begynder at nedbryde muskelmasse, og det skal vi vel absolut undgå?

ThomasNielsen skrev:Hvorfor ender TS i "slem katabolsk tilstand" hvis han har trænet tidligere på dagen inden en bytur?

Matt skrev:ThomasNielsen skrev:Hvorfor ender TS i "slem katabolsk tilstand" hvis han har trænet tidligere på dagen inden en bytur?
Altså nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad andre i andre indtager på sådan en bytur? Det plejer at være en masse alkohol![]()
Knap så muskelopbyggende

MD1 skrev:Men lad os så sige jeg ikke kan træne hverken lørdag eller søndag, men kan vælge at træne eller ikke træne fredag inden jeg skal drikke, vil det så stadig være bedst at træne? Katabolsk tilstand vil vel sige kroppen begynder at nedbryde muskelmasse, og det skal vi vel absolut undgå?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster