Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr_bjoern skrev:Jeg kan ikke se hvorfor du vil pre-exhaust din biceps, før en rygøvelse.

Jmt skrev:Jeg kender en der har ret store arme. Han er stærk og spiser meget.

DonLauge skrev:Jmt skrev:Jeg kender en der har ret store arme. Han er stærk og spiser meget.
Præcis.. Hvis din bekendte nu cuttede ned, ville han med fordel kunne supersætte / pre-exhause arme øvelserne for that sweet sweet gun?
Eller blot fortsætte med det program, han nu engang kører?

hr_bjoern skrev:DonLauge skrev:Jmt skrev:Jeg kender en der har ret store arme. Han er stærk og spiser meget.
Præcis.. Hvis din bekendte nu cuttede ned, ville han med fordel kunne supersætte / pre-exhause arme øvelserne for that sweet sweet gun?
Eller blot fortsætte med det program, han nu engang kører?
Hvorfor skriver du supersætte / pre-exhaust på den måde? Det er to vidt forskellige ting.
Det giver ikke meget mening at pre-exhaust t-bar rows med barbell curls. Du laver en dårligere forudsætning for din rows, hvis biceps er kørt i sænk inden. Men at f.eks. bryst og ryg, eller triceps og biceps giver god mening, afhængigt af hvordan dit program ser ud.
"”Pre-exhaust” supersets er en rigtig god metode til at øge den muskulære udtrætning i en specifik muskel. Hele ideen med ”pre-exhaust” supersets er at lave en isolationsøvelser for den muskel man ønsker at træne, og herefter følge op med en basisøvelse, hvor flere muskler indgår. Dermed kan man øge udtrætningen i den specifikke muskel, ved at lade andre muskler assistere i den efterfølgende øvelse."

Jmt skrev:Jeg har altid set pre-exhaust som en måde at opnå bedre kontakt til den pågældende muskelgruppe. Eksempelvis når folk kører lette high rep flies før bænkpres. Mind-to-muscle og alt det der. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Jeg ville ikke spekulere i det hvis jeg var dig. Bliv stærkere i curls og pres og spis godt, så skal du nok få større arme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster