Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xaxoz skrev:http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1054351
Nogen der kan fortælle mig, om det her produkt er lovligt i Danmark?

incognito skrev:tribulus er jo ikke ulovligt, det er bare ikke godkendt af fødevarestyrelsen. Det betyder at man godt må indføre det til danmark, så længe det kun er til eget forbrug.

Simonb skrev:Virker produktet overhovedet ?

it may be an effective supplement for individuals with reduced testosterone levels such as athletes at risk for overtraining syndrome and in those individuals on a prolonged low-calorie diet.

Bondi skrev:Ja, det er ikke videre posivtive artikler man finde på pubmed omkring Tribulus, hvorfor jeg også skrev at der var delte meninger om det.
Personligt har jeg og andre dog erfaret en posivtiv effekt - Placebo, ja måske ! Man kan det rykke min military press op på 100 så er jeg ligeglad med hvad det er

Bryderen skrev:kan man blive testet positiv ved brug af de piller der?

Bondi skrev:Nej, det er ren Tribulus Terrestris LMen har ikke kørt det så længe. Men skal gerne komme med en update når jeg er færdig. Regner med at kører det i 6 uger.

Matt skrev:Bondi skrev:Nej, det er ren Tribulus Terrestris LMen har ikke kørt det så længe. Men skal gerne komme med en update når jeg er færdig. Regner med at kører det i 6 uger.
Hvordan kører du dit indtag af tribulus?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster