Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:Velkommen til![]()

jakob h skrev:Hej alle på body builder.dks forum
Jeg er ny i den her fitness/body builder verden (4mdr), og jeg bliver hurtigt forvirret af alle de forskellige meninger og holdninger, der er til hvordan man skal griber sin træning an.
Så nu må jeg stille de spørgsmål, som jeg har gået rundt med de sidste par måneder.
Min plan er, eller lad os starte med at sige mit ”ønske” er at få min krop til at ligne Bronsons fra filmen af samme navn, altså den engelske version med skuespiller Tom Hardy i hovedrollen.
(http://www.reverseshot.com/article/bronson )
Jeg er 183 cm høj og er nu nede på 100,8 Kg. Så jeg er nok det man kalder ”big boned”.
Min kan i øjeblikket max tage 102,5 i bænkpres, og min kondition er nok i den lave ende, men er i kraftig udvikling.
Jeg vil gerne tabe mig lidt mere og skrue op for min styrketræning og dermed øge min muskelmasse, men kan man det på samme tid?
Ok here we go:
1# Kan man tabe sig og udvikle større muskler på sammen tid – altså SKAL man have et overskud af kalorier for at udvikle muskelmasse eller handler det om, hvor meget jeg styrketræner?
2# Skal jeg tage brug af proteinpulver?
3# Skal jeg skrue ned for den ene eller den anden slags træning, altså konditions- eller styrketræning?
4# Skal kostplan og proteinindtag sammensættes på en speciel måde?
Alt hjælp er brugbart, da jeg godt kunne tænke mig at få min træning til at passe til mit umodne actionhelte mål.
Tak
Mvh Jakob

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster