Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

stenb skrev:Vil du anbefale det, altså at starte med bill starr's program og så få en instruktør til at hjælpe?
eller at skifte til at andet program i maskiner til den første måned?

HommkufH skrev:Kør som hovedregel aldrig maskiner, de er kun lavet for at ødelægge folks kroppe...

Misterhamper skrev:HommkufH skrev:Kør som hovedregel aldrig maskiner, de er kun lavet for at ødelægge folks kroppe...

HommkufH skrev:Misterhamper skrev:HommkufH skrev:Kør som hovedregel aldrig maskiner, de er kun lavet for at ødelægge folks kroppe...
Det er tydeligt, at du er uoplyst. Læs og bliv klogere:
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/maskiner-frie-vaegte-kabler-hvad-skal-man-vaelge.html

Misterhamper skrev:HommkufH skrev:Misterhamper skrev:HommkufH skrev:Kør som hovedregel aldrig maskiner, de er kun lavet for at ødelægge folks kroppe...
Det er tydeligt, at du er uoplyst. Læs og bliv klogere:
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/maskiner-frie-vaegte-kabler-hvad-skal-man-vaelge.html
Jeg er uoplyst fordi jeg ikke deler den latterlige holdning om at maskiner er "kropsødelæggende"?
Så vælger jeg at være uoplyst og træne mine muskler optimalt.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

HommkufH skrev:og husk vi snakker maskiner ikke kabler..
Det er mig helt urealistisk, at du kan beside den holdning når du er bruger herinde.. Og ja det er mangel på viden at sige at maskintræning er vejen frem og optimal træning.. lol..
Og det er ikke kun min holdning at maskiner er "kropsødelæggende" det står direkte i artiklen..

C. Riis skrev:At sige at træning i maskiner ødelægger kroppen er præcis ligeså ignorant som at hævde at maskiner er den eneste vej frem. At basere dit livssyn på en artikel på bb.dk er vel også naivt at best.
Jeg havde aldrig troet jeg skulle sige dette, men maskiner har deres plads. Ikke alle maskiner, men nogen maskiner. Ligesom straps og grimme piger er det noget man kan bruge i specifikke situationer.

hunk skrev:Mener nu at det er en klar overfortolkning, at der i artiklen skulle stå at maskiner er kropsødelæggende. Forfatteren anbefaler dem ligefrem til genoptræning og til folk med stor erfaring.
Han skriver også at frivægtsøvelser medfører risiko for akut skade. Skal vi så også afskrive dem?!

hunk skrev:Jeg er udemærket klar over hvad vi snakker om.
Du skrev: "de er kun lavet for at ødelægge folks kroppe"
Og det var lige radikalt nok - maskiner kan bruges i flere henseender, men i mange andre henseender er de ikke optimale og kan være skadelige.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster