Jeg har købt nogen Danlab Nutrition Whey Amino 1900- som jeg venter på i øjeblikket.
Tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

proteinland skrev:Spild af penge...
Det er jo i proteinpulver i forvejen...

Zaulich skrev:proteinland skrev:Spild af penge...
Lige mine ord. Du får ikke meget ud af det til prisen.
God kost og ganske alm. proteinpulver er ganske fint.

proteinland skrev:Spild af penge...

proteinland skrev:Zaulich skrev:proteinland skrev:Spild af penge...
Lige mine ord. Du får ikke meget ud af det til prisen.
God kost og ganske alm. proteinpulver er ganske fint.
Bare endnu en måde at tjene penge på... ligesom kreatin i kapsler...

Anabolic skrev:Har selv benyttet mig af aminosyrer i et godt stykke tid, og personligt er jeg klart for brugen af disse. Dog har jeg ikke benyttet mig af det nævnte produkt, men af Bodylab's Anabolic Stack, hvilke jeg synes virker efter hensigten.
Efter sigende kan man reelt ikke kalde Whey Amino 1900, da det blot mere er valleprotein i pilleform. Hvorimod Anabolic Stack er baseret på hydrolyseret valleprotein isolat, hvilket betyder at proteinerne er nedbrudt til frie aminosyrer, eller peptider om man vil, og derfor er meget hurtig optagelige.
Dog er det vigtigt at notere sig at der intet magisk er over disse produkter

supertěžká skrev:Anabolic skrev:Har selv benyttet mig af aminosyrer i et godt stykke tid, og personligt er jeg klart for brugen af disse. Dog har jeg ikke benyttet mig af det nævnte produkt, men af Bodylab's Anabolic Stack, hvilke jeg synes virker efter hensigten.
Efter sigende kan man reelt ikke kalde Whey Amino 1900, da det blot mere er valleprotein i pilleform. Hvorimod Anabolic Stack er baseret på hydrolyseret valleprotein isolat, hvilket betyder at proteinerne er nedbrudt til frie aminosyrer, eller peptider om man vil, og derfor er meget hurtig optagelige.
det er da nødvendigvis ikke negativt at hans nykøbte piller er langtidsoptagelige! det kommer jo helt an på hvad du skal bruge dem til.. bruger selv piller med langtidsoptagende protein til inden jeg skal i seng så der min krop har fyldte proteindepoter hele natten (6-7 timer) hvorimod dine piller der er baseret på hydrolyseret valleprotein isolat vil være essentielt omkring træning da de kun fylder dine depoter op i omkring 1 time.. personligt hælder jeg til pulverform under træning da det er endnu hurtigere optageligt
personligt hælder jeg til pulverform under træning da det er endnu hurtigere optageligt

Anabolic skrev:supertěžká skrev:Anabolic skrev:Har selv benyttet mig af aminosyrer i et godt stykke tid, og personligt er jeg klart for brugen af disse. Dog har jeg ikke benyttet mig af det nævnte produkt, men af Bodylab's Anabolic Stack, hvilke jeg synes virker efter hensigten.
det er da nødvendigvis ikke negativt at hans nykøbte piller er langtidsoptagelige! det kommer jo helt an på hvad du skal bruge dem til.. bruger selv piller med langtidsoptagende protein til inden jeg skal i seng så der min krop har fyldte proteindepoter hele natten (6-7 timer) hvorimod dine piller der er baseret på hydrolyseret valleprotein isolat vil være essentielt omkring træning da de kun fylder dine depoter op i omkring 1 time.. personligt hælder jeg til pulverform under træning da det er endnu hurtigere optageligt
Nu nævner jeg ikke noget negativt ved hans køb, og det er dog ikke korrekt at der er tale om langtidsoptagelige protein, da der trods alt stadig er tale om Whey (Valleprotein), og ikke det langsomtoptagelige Kasseinprotein.personligt hælder jeg til pulverform under træning da det er endnu hurtigere optageligt
Her bliver jeg nød til at korrigere dig lidt, da denne udtalelse ikke er korrekt. Aminosyrer er ganske enkelt protein, som optages hurtigere i kroppen end valleprotein, fordi det er spaltet i forvejen. Kort og godt er det proteinpiller, som optages ekstremt hurtigt i kroppen. Almindeligt valleproteinpulver indeholder de fleste essentielle aminosyrer, men da valleproteinet først skal spaltes ned til aminosyrer/peptider inden de optages, er det optagelseshastigheden du vinder på når det kommer til aminosyrerpiller. Dermed er din udtalelse, som er kvoteret ovenover, ikke korrekt, da valleproteinet i pulveret skal spaltes, før det kan optages.

supertěžká skrev:Anabolic skrev:supertěžká skrev:Anabolic skrev:Har selv benyttet mig af aminosyrer i et godt stykke tid, og personligt er jeg klart for brugen af disse. Dog har jeg ikke benyttet mig af det nævnte produkt, men af Bodylab's Anabolic Stack, hvilke jeg synes virker efter hensigten.
Nu nævner jeg ikke noget negativt ved hans køb, og det er dog ikke korrekt at der er tale om langtidsoptagelige protein, da der trods alt stadig er tale om Whey (Valleprotein), og ikke det langsomtoptagelige Kasseinprotein.personligt hælder jeg til pulverform under træning da det er endnu hurtigere optageligt
Her bliver jeg nød til at korrigere dig lidt, da denne udtalelse ikke er korrekt. Aminosyrer er ganske enkelt protein, som optages hurtigere i kroppen end valleprotein, fordi det er spaltet i forvejen. Kort og godt er det proteinpiller, som optages ekstremt hurtigt i kroppen. Almindeligt valleproteinpulver indeholder de fleste essentielle aminosyrer, men da valleproteinet først skal spaltes ned til aminosyrer/peptider inden de optages, er det optagelseshastigheden du vinder på når det kommer til aminosyrerpiller. Dermed er din udtalelse, som er kvoteret ovenover, ikke korrekt, da valleproteinet i pulveret skal spaltes, før det kan optages.
overså nok at hans protein pulver var almindelig valle protein og ikke langtidsholdbar protein typisk af typen kasein..
men det lyder på dig som om man ikke kan købe spaltet valleprotein, for det ka man godt.. faktisk tror jeg det er noget af det du finder mest af.. og jeg foretrækker pulverform (blandet op med vand) da det altid vil være hurtigere optageligt end en pille.. proteinpiller er jo bare valleprotein i pilleform og det eneste du vinder ved pilleformen er at de er nemmere at håndtere end pulveret

Smeden skrev:Jeg tvivler nu lidt på at aminosyrerene er frie som sådan. Det er nok snarere bare korte kæder.
Uanset hvad, så er proteinhydrolysen meget effektiv i mennesker, især når det kommer til valleprotein.
Desuden, tror du ikke der er et lille problem i at optage alting på en gang? Hvad sker der så når der ikke er mere at optage?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster